Виробництво Stellantis в Італії падає п’ятий рік поспіль

Автор: Редакція | 06 Кві, 2022
Stellantis

Італійське виробництво альянсу Stellantis скорочується п’ятий рік поспіль: раніше через дефіцит мікросхем, тепер через війну в Україні.

За словами профспілки FIM CISL, виробництво транспортних засобів на підприємствах, що належать в Італії автомобільному альянсу Stellantis (а раніше концерну Fiat Chrysler Automobiles), скоротиться п’ятий рік поспіль у 2022 році через зменшення поставок мікрочіпів.

Автомобільні концерни FCA та PSA Group об’єдналися на початку минулого року для утворення ще більшого альянсу Stellantis. Таким, чином італійські заводи Fiat Chrysler мали почати виробляти й продукцію PSA, або принаймні переходити на спільні платформи.

Альянс Stellantis, таким чином, мав зберегти чималі кошти на розробку й впровадження у виробництво нових моделей.

Падіння виробництва

Завод Stellantis в Китаї

Тим не менш, як повідомила FIM CISL, загальне виробництво Stellantis в Італії впало на 14 відсотків у порівнянні з аналогічним періодом минулого року в першому кварталі через дефіцит напівпровідників та запчастин з України.

Зокрема, це стосується двох основних заводів групи в країні: Melfi та Sevel.

Виробництво автомобілів скоротилося на 2,6 відсотка до 123 484 одиниць, тоді як виробництво фургонів впало на 30 відсотків до 56 690.

Завод Melfi покриває близько 40 відсотків виробництва автомобілів Stellantis в Італії, тоді як Sevel є найбільшим заводом із виробництва фургонів у Європі.

Керівник FIM CISL Фердинандо Уліано сказав, що такі виняткові фактори, як пандемія коронавірусу та постійний дефіцит мікросхем, стають постійними, а тепер до них приєдналась нестача запчастин через війну в Україні.

«Війна в Україні впливає на постачання», – сказав він, представляючи квартальний звіт профспілки про виробництво Stellantis в Італії.

«Була надія, що 2022 рік може ознаменувати покращення ситуації з напівпровідниками та постачанням сировини, але зараз ми сумніваємося, що це може статися».

У FIM CISL заявили, що, виходячи з тенденцій, які спостерігалися протягом трьох місяців, у 2022 році виробництво може впасти нижче 600 000 автомобілів, з яких кількість легкових автомобілів становитиме менше 400 000 одиниць.

Це означатиме п’ятий рік поспіль падіння виробництва, включаючи 2020 рік, де був вплив COVID-19.

Таким чином, обсяг у понад 1 мільйон транспортних засобів, які зійшли з конвеєрів у 2017 році, був востаннє, коли Fiat Chrysler повідомляв про зростання річного виробництва в Італії.

Раніше стало відомо, що Stellantis закриває російський завод із виробництва фургонів, а також призупиняє експорт автомобілів на російський ринок.

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram, Facebook, Twitter та Google News.

Джерело: Automotive News


Додати свій коментар










Pin It on Pinterest