В ЄС заохотять купівлю нових машин пільговою утилізацією старих

Автор: Роман Галімон | 23 Кві, 2020

В Європейському Союзі розробляють програму пільгової утилізації старих авто, яка має сприяти росту продаж нових автомобілів та швидкому відновленню автопромисловості.

Глава ЄС з питань клімату Франс Тіммерманс запропонував скористатися виниклою можливістю та максимально перейти на екологічні автомобілі, шляхом стимулювання утилізації наявних у європейців автомобілів.

Такий підхід зможе суттєво оновити автопарк всіх категорій транспортних засобів ЄС та допоможе відновити попит на нові технологічні автомобілі, що важливо для перезапуску автовиробництва після пандемії коронавірусу.

«Ми бачимо, що автомобільна промисловість просить нас допомогти їм та домогосподарствам дозволити собі купити новий автомобіль», – сказав Тіммерманс на відеоконференції із законодавцями ЄС.

«Чому б ми не зробили це за допомогою екологічних схем утилізації, замінивши старий й брудний автомобіль на більш чистий, навіть з нульовими викидами?»




На даний момент, в Європі очікують на падіння попиту на нові автомобілі, адже після зняття карантинних заходів купівля машини явно не буде стояти в пріоритетах для більшості громадян та й не кожний зможе дозволити собі нову автівку.

Тому Європейська комісія хоче знайти відповідні стимули через утилізацію машин, та за можливістю вивести на дорогу більше екологічно чистих електрокарів.

«Це добре для автомобільної галузі, це добре для робочих місць, і це добре для навколишнього середовища», – сказав Тіммерманс.




Минулого тижня Асоціація європейських виробників автомобілів (Association des Constracteurs Europeens des Automobiles – АСЕА) закликала органи ЄС до заходів активізації продажів автомобілів.

«Необхідна спеціальна схема оновлення автопарку для всіх категорій транспортних засобів, яка допоможе відновити попит на новітні технології автомобілів», – сказано у повідомленні ACEA.

Але в організації попередили, що без чітких кліматичних правил із Брюсселя схеми утилізації можуть також й підтримувати попит на звичайні машини, що забруднюватимуть навколишнє середовище.

«Європейська комісія повинна видати чіткі, обов’язкові вказівки державам-членам про те, що державна допомога, така як схеми утилізації, повинна спрямовуватись на продаж транспортних засоби з нульовими викидами», – сказала для Reuters Юлія Полісканова, керівник недержавної організації з чистого транспорту.




На все це Тіммерманс заявив, що ЄС відкрита до розумних пропозицій, адже автомобільна промисловість стоїть перед серйозними проблемами.

Крім того, було зазначено, що раніше розроблений план ЄС «Зелена угода» (Green Deal) не буде скасований або відтермінований через коронавірус й клімат Європи має стати «нейтральним» до 2050 року.

У Великій Британії план переходу на екологічні автомобілі прискорили до 2032 року.

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram та Google News.





Додати свій коментар


















Pin It on Pinterest