Європейська автопромисловість зникне, на відміну від Ф1 – Алан Прост

Автор: Роман Галімон | 25 Лют, 2020

Чотириразовий чемпіон Ф1 Ален Прост зараз залучений в якості радника компанії Renault в її автоспортивну програму у Ф1, але має чимало питань до автопромисловості.

Останнім часом в Європі взяли курс на відмову від двигунів внутрішнього згоряння у майбутньому, а у Великій Британії навіть вже назвали рік, коли продаж машин із ДВЗ буде заборонений.

При цьому єдиним можливим транспортом можуть залишитись лише електрокари або машини на водні, які зараз не такі поширені, але в теорії більш екологічні.

Застосування ж дизельних двигунів поступово вже скасовується, після того як виробники скомпрометували їх «дизельгейтом».

Проте Ален Прост вважає, що європейська автопромисловість йде в неправильному напрямку.

«Мене дуже засмучує те, що відбувається зараз з автомобільною промисловістю в Європі, – розповів Прост виданню Motorsport.com. – Ми буквально віддаємо все китайським компаніям, які за десять років заполонять ринок своїми машинами. Я не працюю на автоконцерни, тому це мене не торкнеться. Але я ненавиджу те, що відбувається. Це дурне, безглузде регулювання з боку політиків.

Я вам обіцяю: такими темпами у нас в Європі за десять років буде мільйон безробітних співробітників автопромисловості. При цьому якщо зараз у нас є великі машини з потужними дизельними моторами, але сучасними фільтрами, то це не становить проблем.

Політики в Брюсселі все це придумали, але чому вони не введуть єдиний стандарт зарядних терміналів? У нас у Франції дві конкуруючі мережі зарядок, і у них різні кабелі. Це абсолютно безглузда ситуація.

До того ж ми зараз підтримуємо гібридні машини, але це не дає розвиватися ринку електрокарів. А у гібридів при великих добових пробігах викиди такі ж як у простих бензинових машин. А може й більше, бо ці машини важчі. Нам забороняють дизельні машини, але це не робить повітря чистішим.

Якщо говорити про Формулу 1, то на відміну від автоіндустрії з гонками поки все в порядку. Я завжди виступав за сучасні гібридні турбовані силові установки. Ми ж спочатку взагалі обговорювали чотирициліндрові ДВЗ, більш схожі на ті, що використовуються в дорожніх машинах. Але на жаль фанати не взяли цей варіант.

Електромотори теж не вихід, ви бачите, як не просто розвивається Формула Е. Там проблеми з трасами, з технологією, з інвестиціями. Тому Формулі 1 це поки не підходить».

А що Формула 1?

Проте стосовно перегонів Формули 1 у багаторазового чемпіона набагато кращий прогноз.

«А що робити з Ф1? Можна, звичайно, повернутися до моторів V12. Або, навпаки, перейти на використання водню, що можна зробити років за десять. А чому б й ні? Тільки хто здатний прийняти таке рішення? За моїх часів Формула 1 просто слідувала за автомобільною промисловістю і застосовуваними там технологіями, але зараз це вже неможливо.

Однак насправді питання технологій вторинне. Якщо ви подивитесь на теніс, то там нікого не хвилюють технології, тільки боротьба двох спортсменів. І якщо в Формулі 1 поставити технологію на чільне місце, то чемпіонат помре. Потрібно зберегти суперництво гонщиків. І в цьому плані мені здається все не так вже й погано».

Галерея останніх новинок та концептів Renault:
Фотограф: Renault
Фотограф: Renault
Фотограф: Renault
Фотограф: Renault
Фотограф: Renault
Фотограф: Renault
Фотограф: Renault
Фотограф: Renault
Фотограф: Renault
Фотограф: Renault
Фотограф: Renault
Фотограф: Renault
Фотограф: Renault
Фотограф: Renault
Фотограф: Renault
Фотограф: Renault
Фотограф: Renault
Фотограф: Renault
Фотограф: Renault
Фотограф: Renault
Фотограф: Renault
Фотограф: Renault

Додати свій коментар















Pin It on Pinterest