Угорський завод Suzuki припиняє експорт автомобілів до Росії

Автор: Редакція | 11 Бер, 2022

Угорський завод Suzuki призупинив експорт автомобілів до Росії та України з березня 2022 року.

Після вторгнення Росії в Україну багато автовиробників заявили про зупинку виробництва та продажів на Росії. Також деякі виробники оголосили, що відчувають брак комплектуючих, які надходили раніше з України.

Тепер Suzuki заявила, що зупиняє експорт нових автомобілів на Росію та в Україну, який за оцінками мав досягти обсягу близько 10 000 автомобілів на 2022 рік.

Марка також додала, що спробує скоригувати замовлення на інші ринки, аби зберегти заплановані обсяги виробництва.

Suzuki в Угорщині

Угорський завод Suzuki випустив 119 098 автомобілів у 2020 році (відповідно до доступних даних на їхньому веб-сайті), у тому числі 101 672 автомобілів було продано на зовнішніх ринках. Таким чином, можна припустити, що продажі на Росії та в Україні складали приблизно десяту частина річного експорту.

«Наша компанія не має прямих постачальників у постраждалих районах, – сказала прес-секретар заводу Жужанна Боннар-Чонка, маючи на увазі Росію та Україну. – Однак ми постійно контролюємо весь ланцюжок поставок».

Боннар-Чонка також зазначила, що найбільшою перешкодою для заводу є глобальний дефіцит мікросхем та зростання вартості енергоносіїв й ослаблення курсу форинта, який цього року впав приблизно на 3% порівняно з євро.

«Ми робимо все можливе, щоб оптимізувати наші виробничі витрати. Однак після певного моменту нам потрібно відобразити частину цих додаткових витрат у цінах на нові автомобілі», – сказала Боннар-Чонка.

Автовиробництво в Угорщині

Suzuki SX4 S-Cross 2022 року

Серед інших великих автовиробників на території Угорщині мають свої потужності Mercedes-Benz і Volkswagen Group (підрозділ Audi).

На даний час Національний банк Угорщини вже підняв процентні ставки після того, як угорський форинт опустився до рекордно низького рівня. Очікується, що війна в Україні посилила інфляційний тиск, тоді як ризики для економічного зростання країни також були знижені.

Автомобільний сектор залишається головною опорою зростання та експорту Угорщини, але ще до війни виробництво гальмував глобальний дефіцит напівпровідників.

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram, Facebook, Twitter та Google News.

Джерело: Reuters


Додати свій коментар










Pin It on Pinterest