Chery Tiggo 8: заїхав на нову територію

Автор: Олег Василевський | 14 Вер, 2020
Chery Tiggo 8

Читайте про тест-драйв флагманського кросовера Chery Tiggo 8, який прийшов на територію великих позашляховиків із новим дизайном та технологіями.

Chery Tiggo 8 – нова флагманська модель сімейства Tiggo, яка успадкувала свою зовнішність від концептуального кросовера Chery Exeed TX. Автомобіль дебютував наприкінці квітня 2018 року на міжнародному автосалоні в Пекіні, а в Україну приїхав на початку 2020 року. І відразу став найдоступнішим 7-місцевим кросовером на ринку.

Chery Tiggo 8 народився на платформі T1X, розробленої з використанням технологій Jaguar Land Rover, з яким компанія веде спільний бізнес у Китаї, і оснащений інтелектуальною системою управління на базі архітектури Chery Lion.

Chery Tiggo 8
Chery Tiggo 8

Стосовно нового кузова, то керівництво держкомпанії з Піднебесної прагне скласти конкуренцію не тільки маркам-співвітчизникам, а й більш іменитим брендам, причому в сегменті подовжених 7-місцевих кросоверів.

Зі своєю 4,7-метровою довжиною Tiggo 8 виходить крупнішим за Renault Koleos (4,67 м), в тому числі за шириною й висотою, і всього на пару міліметрів відрізняється від більш вузьких Mitsubishi Outlander і VW Tiguan Allspace, а також трохи ширшої Skoda Kodiaq. У його класі також впевнено себе почувають довші Seat Tarraco (4,74 м) і Hyundai Santa Fe (4,77 м).

Навіть із зростанням габаритів новинка сімейства Tiggo змогла зберегти сімейні м’які і округлі форми і виглядає набагато приємнішою і презентабельнішою за всіх попередніх представників Tiggo-гами. Чимала заслуга в цьому міжнародної команди стилістів Chery на чолі з колишнім дизайнером BMW Кевіном Райсом, який під час створення Tiggo 8 співпрацював із Chery Automobile, і парочкою знакових фігур із General Motors.

Зовнішність дітища китайської компанії складно звинуватити в плагіаті – це повністю самостійна машина з власним дизайном, навіть якщо в кормі можна, при бажанні, знайти запозичення.

Chery воліє асоціювати профіль Tiggo 8 з тигром, що присів перед стрибком. І справді, в його профілі з коротким переднім звісом маса візуально зміщена назад і сконцентрована там, де Chery створив додатковий обсяг – за задніми колесами. Чим, правда, Tiggo 8 більше схожий на медоносну бджолу, ніж на царя звірів.

Chery Tiggo 8
Chery Tiggo 8

Але асоціацію знову повинна воскрешати «морда тигра», хоча це теж питання сприйняття. Але, у всякому разі, в деталях вона виконана чудово – з величезною глянцево-чорною решіткою незвичайної форми і люксової фактури й з високо розташованими, підкресленими фарами.

По всьому периметру автомобіля, а також на днище, автомобіль має якісний пластиковий захист, а під собою – 200 мм дорожнього просвіту. З ним водій може з’їжджати з дороги з меншим острахом, але ґрунт повинен бути сухий і твердий, адже у Tiggo 8 немає системи повного приводу.




Інтер’єр з wow-ефектом

Chery Tiggo 8
Інтер’єр Chery Tiggo 8

Кокпіт приємно здивує – як своїм ультрасучасним дизайном, який відображає високий смак його творців, так й виконанням. Приладова панель і середня консоль не тільки красиво оформлені, але і досить міцно виконані, щоб не здаватися кволими. Додатковою родзинкою є декоративне підсвічування, яке можна знайти по всьому салону.

Треба сказати, що я не найбільший шанувальник цифрових систем управління кліматом, які вимагають, щоб ви переводили погляд із дороги на сенсорні кнопки. Але дорога на вигляд панель управління кліматом в стилі JLR тут непогано комбінує переваги обох світів – аналогового і цифрового.

Під 10,25-дюймовим монітором а-ля BMW, але сенсорним, розташувався ряд абсолютно чудових клавіш, в яких знавці вже розпізнають Mercedes. Але не шукайте традиційну зручність регулювання звуку поворотним тумблером – й на кермі, й на центральній консолі за це відповідають кнопки. Не сенсорні, що тішить.

Tiggo 8 не пропонує обов’язкового підключення смартфонів по Android Auto / Apple CarPlay. Замість цього Chery впровадив власний протокол підключення Chery Clouddrive через додаток QDLink. Він цілком зручний у використанні та пропонує більше гнучкості в налаштуваннях і, відповідно, більше функціонального наповнення. Фактично, все, що працює на вашому телефоні, буде працювати і на екрані автомобіля – від навігації до відеоплеєра. А ще власник отримує доступ до хмарного сервісу системи для зберігання музики, фотографій і відео.

Chery Tiggo 8
Медійна система Chery Tiggo 8

До речі, сам по собі екран дуже якісний і картинка від камери заднього виду тут багато краща за співплатформного Tiggo 7. А в цілому якість матеріалів відповідає середньому рівню в класі, але поступається, наприклад, Mazda CX-5. Навколо передніх сідоків багато м’якого пластику, але в деяких місцях він на перевірку виявляється твердим із м’яким покриттям.

Двері зачиняються з ситим звуком, «еко-шкіра» на кріслах цілком пристойна, хоча й жорстка, тоді як передні сидіння чіпко утримують, в тому числі в поворотах. Чим додають відчуття готовності до динамічної їзди, на яку натякає й глибока, легкова посадка за кермом.

Chery Tiggo 8
Задній ряд Chery Tiggo 8

У другому ряду теж зручний диван, плоска підлога й хороший запас місця всюди. На різноманіття трансформацій тут не поскупилися: задній ряд асиметрично зсувається поздовжньо на цілих 260 мм, а спинки регулюються по куту нахилу і складаються в рівну підлогу. Сидіння за переднім пасажиром додатково відкидається вперед, щоб відкрити доступ до третього ряду (базова версія має п’ятимісне планування салону, але в Україні поставляють тільки 7-місцеві версії). Ось тільки два додаткових місця можна використовувати виключно для перевезення дітей – у інших 7-місників у цьому класі справи з місткістю третього ряду йдуть все ж краще.

Chery не вказує обсяг багажного відділення до шторки, а заявляє тільки максимальну ємність до стелі: 193, 892 або 1930 літрів – в залежності від конфігурації сидінь. Але це чесний обсяг, бо компактне запасне колесо закріплено під днищем.




Тільки на бензині

Chery Tiggo 8
Радіаторна решітка Chery Tiggo 8

Бак Chery Tiggo 8 заправляється тільки бензином, а моторний асортимент невеликий – 1,5-літровий або 2,0-літровий 4-циліндрові турбоагрегати. Перший забезпечує 147 к.с. і 210 Нм крутного моменту і поєднується з 6-ступінчастою коробкою передач – механічною або автоматом DCT з двома зчепленнями.

Потужніший мотор розвиває 170 сил, відповідає екологічним нормам Євро 6 і поставляється тільки в парі з безступеневим варіатором. І він же повинен остаточно переконати клієнтів у надійності техніки з Китаю: виробник покриває його гарантією в 1 000 000 (так, саме один мільйон) або 10 років, в залежності від того, що настане раніше! Це на додачу до 5-річної гарантії (або 150 000 км) на сам автомобіль, яка сама по собі відноситься до числа кращих пропозицій на нашому ринку.

Chery Tiggo 8
Chery Tiggo 8

Маркетинговий хід чи реальна гарантія? Варто уважніше вчитуватися в гарантійну політику перед покупкою. Але як би там не було, досліджувати підстави заводської самовпевненості зможе тільки другий-третій власник Tiggo 8.

Нам же на тест потрапила 1,5-літрова версія з дуже комфортною і швидкою коробкою-автомат, особливо при маневруванні. Основна претензія до неї тільки через не надто спонтанні відгуки, коли потрібно швидко прискориться.

З плавними прискореннями без зміни передач відмінно справляється турбоагрегат, чуйний і еластичний, хоча і не дуже сильний, щоб ігнорувати повне завантаження кузова і затяжні підйоми на дорозі, а тому відчувається трохи тьмяним.

Проте, DCT можна пришпорити, якщо замість режиму ECO частіше вибирати спортивний натисканням кнопки на середній консолі. Наш тест показав, що це мало позначається на витраті палива, але пристойно додає задоволення від їзди.

Chery декларує середні витрати 7,6 л / 100 км, але менше 8,0 л у вас навряд чи вийде. Тому що якщо на шосе Tiggo 8 потрібні цілком конкурентні 7,0 л / 100 км, то в місті витрата зростає майже до 10 л.




Їде з комфортом, але без вогню

Chery Tiggo 8
Chery Tiggo 8

Tiggo 8 2018 заснований на передньопривідній платформі з несущим кузовом, який в значній мірі виготовлений з високоміцної сталі й використовує посилені лонжерони. Задня вісь підвішена на багатоважільній незалежній підвісці, амортизатори завжди підтягнуті, стабілізатори теж не для краси. Тому їде Tiggo 8 дуже відповідально. Не занадто спортивно, але якщо не забувати, що під вами не найлегший 7-місний кросовер, то керованість на висоті.

Чуйна педаль гальма допомагає точно розраховувати маневри, а кермове управління легке й швидке, важчає на віражах та якісно центрує в смузі на прямих шосе. Тому водити великий Tiggo дійсно приємно й в місті, й в далекому вояжі.

Chery Tiggo 8
Салон Chery Tiggo 8

До того ж захист від шумів і вібрацій в порядку, за винятком, однак, гулу й стуку шин. Шум вітру не створює проблем, двигун працює дуже м’яко і тихо.

Не так гладко він перекочується через дорожні вибоїни на міських швидкостях, але пришпорте його, і підвіска почне ковтати нерівності без залишку.




Безпека з пробілами

Chery Tiggo 8
Chery Tiggo 8

Новий Tiggo 8 ви не купите в базовій комплектації в тому сенсі, в якому її розуміють європейські виробники. Вже назви двох доступних рівнів оснащення на це натякають. Єдина комплектація, де можна побачити важіль механічної КПП – Luxury за скромні 561 500 грн, і вона здатна викликати у свого раціонального власника почуття «переїдання».

Рахуйте самі: тут є безключевий доступ до салону й такий же запуск мотора, 2-зональний клімат, шкіряний салон, цифровий щиток приладів, топовий мультимедійний екран по центру, 8 динаміків аудіосистеми і три розетки USB, підігрів передніх сидінь, камера заднього виду, парк -пілот спереду і ззаду, гальмо стоянки з електроприводом, круїз-контроль, допомога при спуску з гори, датчики тиску в шинах, електропривод водійського сидіння і багажних дверей із сенсором під бампером, автомати двірників і світлодіодних фар, повністю світлодіодна оптика зовні й всередині, а також 18-дюймові алюмінієві диски.

Chery Tiggo 8
Chery Tiggo 8

Маєте ще простір для побажань? DCT обійдеться у 40 000 грн. Хотілося б отримати освітлення макіяжних дзеркал, але решту закриває пакет Premium ще за 40 000 грн, який додається до мотору 2.0 TCI. У ньому крім 23 к.с. додано всього трохи: камера кругового огляду, регулювання поперекової підтримки сидіння водія, і «зимовий пакет» – електрообігрів задніх крісел, керма, обдування лобового скла і форсунок омивача.

На це свято достатку, проте, не запросили такі допоміжні системи, як моніторинг сліпих зон, дистанції та рядності. І це єдина причина не назвати Tiggo 8 ультрасучасної моделлю. Тому що вже прийняті основи безпеки флагман-кросовер забезпечує: 6 подушок безпеки встановлені у всіх версіях, так само як ESP і асистент екстреного гальмування.




Підсумок

Chery Tiggo 8
Chery Tiggo 8

Chery цілком успішно вдалося запустити лінійку Tiggo на територію великих кросоверів. Інтернаціональний дизайнерський колектив створив сучасний і стильний автомобіль із пристойною місткістю та більш прийнятною якістю, хорошими їздовими манерами й комфортом.

Шкода, що з таким солідним дорожнім просвітом машині не дістався повний привід. З огляду на розмір Tiggo 8, його м’язистий екстер’єр і бажання конкурувати з відомими брендами, логічно було очікувати, що він запропонує більше універсальності та гнучкості. А також дизельний двигун, раз вже компанія розраховує на європейських покупців.

Оскільки Chery позиціонує цей автомобіль як флагман, слід було й чекати, що він буде й багато оснащений. Тут Tiggo 8 не підкачав. І хоча не всі сучасні електронні системи в ньому можна знайти, найнеобхідніші технології, в тому числі пов’язані з безпекою, встановлені та чудово працюють.

Технічні характеристики Chery Tiggo 8 1.5 TCI 6DCT

Двигун бензин, турбо, 1498 см3
Потужність 147 к.с., 210 Нм
Трансмісія 6AT 2WD
Привід передній
Максимальна швидкість 190 км/год
Розгін 0–100 км/год н.д.
Витрата палива траса – 7,0 л на 100 км
місто – 9,8 л на 100 км
Шини 235/55 R18
Дорожній просвіт 200 мм
Кузов універсал
Дверей/місць 05/07
Маса споряджена/повна 1616/н.д. кг
Вантажний відсік 193/892/1930 л
Паливний бак 51 л
Вартість мінімальна* 562 930 грн
Вартість тест. авто. * 604 120 грн

 

*Вартість на 28.08.2020 р.

Галерея Chery Tiggo 8:
Фотограф: Олег Василевський
Фотограф: Олег Василевський
Фотограф: Олег Василевський
Фотограф: Олег Василевський
Фотограф: Олег Василевський
Фотограф: Олег Василевський
Фотограф: Олег Василевський
Фотограф: Олег Василевський
Фотограф: Олег Василевський
Фотограф: Олег Василевський
Фотограф:
Фотограф: Олег Василевський
Фотограф: Олег Василевський
Фотограф: Олег Василевський
Фотограф: Олег Василевський
Фотограф:
Фотограф: Багажник із салоном на 5 місць
Фотограф: Олег Василевський
Фотограф: Олег Василевський
Фотограф:
Фотограф:
Фотограф: Олег Василевський
Фотограф: Олег Василевський
Фотограф:
Фотограф: Олег Василевський
Фотограф: Олег Василевський
Фотограф: Олег Василевський
Фотограф: Олег Василевський
Фотограф: Багажник із салоном на 7 місць
Фотограф: Олег Василевський
Фотограф: Олег Василевський
Фотограф: Олег Василевський
Фотограф: Олег Василевський





Додати свій коментар















Pin It on Pinterest