Огляд тест-драйву кросовера Mitsubishi Outlander

Автор: Роман Галімон | 01 Тра, 2020

Актуальне покоління Mitsubishi Outlander було представлено на Женевському автосалоні ще 7 березня 2012 року, але виробник досі привертає увагу до кросовера постійними оновленнями.

Протягом 2014, 2015 та 2016 років автомобіль отримав сучасні пакети та системи, які дозволяють йому на рівні (а в деяких випадках, навіть, вище інших) боротися з конкурентами у цьому сегменті.

Нашій редакції вдалося протестувати цей автомобіль минулої сніжної зими, а вже цього року очікується повністю нове покоління «Аутлендера», шпигунські фото якого вже з’явилися.

Крім того, новий Outlander, швидше за все, вперше буде побудований на платформі Nissan X-Trail, який теж буде презентований цьогоріч та вже «опублікували» перші його реальні фотографії.

Єдиний дизайн

Актуальне ж покоління ззовні відчуло вплив концепції Dinamyc Shield, яка є єдиною для всіх останніх моделей японської компанії.

Звісно, першим в очі кидаються хромовані ікла машини, а світлодіодні фари з омивачами, електрорегулюванні зовнішні дзеркала та рейлінги на даху – лише підкреслюють сучасність зовнішнього вигляду машини.

До нас на тести потрапив Outlander червоного кольору, який ефектно виглядав на снігу.

Mitsubishi Outlander 2018 року

Нам дійсно пощастило, що тести «Чужинця» відбулися саме взимку та ще й за наявності гарного снігового покриття.

Звісно, це не Pajero Sport, але Outlander також має непоганий просвіт у 215 мм. Хоча, фактично, через захист днища він перетворюється на 195 мм і вже глибокий сніг машина не може долати, бо просто сідає на «пузо».

Крім того, тут доклався ще й новий передній бампер та старий принцип кріплення запасного колеса під багажником. Вони роблять передній кут в’їзду у 21,3 градус, а задній звис –  19,6 градусів.




Ну і звісно свою роль зіграли 18 дюймові колеса у зимовій гумі. До речі, «18 дюйм» доступний лише у двох топових комплектаціях.

Якщо ж говорити про комплектації, то в Україну офіційно поставляється п’ять комплектацій і всі з бензиновими двигунами. На вибір українському споживачу представлено двигуни об’ємом два або 2,4 літри. Mitsubishi також оснащує Outlander трилітровим бензиновим агрегатом та дизельним двигуном у 2,2 літра, але на Україні вони не доступні.

Також можна додати, що найдешевша комплектація оснащена лише переднім приводом. Але чи варто казати, що позашляховик має бути повнопривідним?

Mitsubishi Outlander почуває себе добре на дорозі та поза нею

Хоча мабуть про повний привід у Outlander можна говорити лише умовно, адже фактично трансмісія CVT розроблена для найефективнішого використання машини, а це доволі часто зводиться до простого зменшення споживання пального.

Машина має три режими: економний (коли працює лише передній міст), автоматичний (коли трансмісія сама визначає необхідність підключення заднього мосту) та 4WD Lock (створений для бездоріжжя).

Снігом їздити на Mitsubishi Outlander одне задоволення

Проте, малий кліренс та пластикові деталі не дозволять машині долати справжнє бездоріжжя.

Навіть якщо взяти брошуру виробника, то стає зрозумілим, що цей позашляховик створений для міста. Машина має всі необхідні системи безпеки, які будуть асистувати водію ну вулицях мегаполіса.

Інтер’єр: ще більше сучасності та безпеки

Інтер’єр Mitsubishi іноді викликає питання

Нам, звісно, дісталась топова комплектація, яка може якомога повніше розкрити Outlander з усіх боків.

Ця версія відрізняється тим, що має електрокерований люк, 8-позиційне електрорегулювання сидіння водія, чорні декоративні вставки в салоні, аудіосистему Rockford Fosgate  і три сучасні системи безпеки – контролю сліпих зон, запобігання зіткнень під час паркування, кругового огляду простору довкола автомобіля.




До речі, круговий огляд навколо автомобіля доступний не на всіх навіть більш сучасних моделях інших брендів, але дуже допомагає під час паркування.

У «Аутлендера» є також багато інших фішек: система безключового доступу, підігрів керма, сенсорний екран аудіостисием, яка має сабвуфер та вісім колонок – все що потрібно, аби називатися сучасним автомобілем.

Також сучасності надають й новітні системи безпеки. Окрім стандартних систем ABS, EBD, тракшн-контролю, допомозі при гальмуванні, Outlander має ще специфічні, які підвищать інформативність водія на дорозі. Це системи запобігання зіткненням під час паркування, контролю сліпих зон та запобіганню зіткнення при виїзді задом.

Можливо, комусь не вистачить системи контролю дотримання смуги, але з нашими дорогами – чи потрібна вона?

Єдиним неприємним сюрпризом може стати відсутність навігаційної системи та доволі проста медійна система, але це вже точно має змінитися у новій генерації кросовера. У якості «компенсації» японський бренд може запропонувати інші дві фішки:  дзеркало заднього виду з автозатемненням та електропідігрів лобового скла.

Швидкий та економний

Завдяки найбільшій колісній базі у цьому класі (2 670 мм), Outlander досить спокійно долає нерівності на трасі. Незалежні передня та задня підвіски гарно працюють, а завдяки шумоізоляції двигуна майже не чути, як й шуму на дорозі.

За час наших тестів споживання на машині дуже різнилося від режимів кермування: від 12,3 літрів на 100 км (у пробках по місту) до 10,1 літрів на 100 км, якщо пробок не було. Ну а на трасі за економного режиму трансмісії 4WD Eco можна вийти на 8,6 літра на 100 км.

Ну й звісно, Outlander має гарні розгінні властивості, в чому допомагають підкермові перемикачі швидкостей.




Можна сказати, що цей кросовер є певним компромісом між машиною для бездоріжжя та швидким міським автомобілем. Але це гарний компроміс.

Хтось скаже, що запасне колесо важкувато діставати, а багато фальш-кнопок трохи плутають своєю присутністю у топ-версії, але є величезний багажник, в якому можна розмістити ще один ряд сидінь, а також найпопулярніша в Європі плагін-гібридна версія Outlander PHEV.

Актуальний «Чужинець» все ще може здивувати. Незабаром побачимо, чи зможе так зробити нова генерація.

 

Mitsubishi Outlander
Двигун бен., 2 360 см3
Потужність 167 к.с., 222 Нм
Трансмісія CVT INVECS-III 4WD
Привід повний
Максимальна швидкість 198 км/год
Розгін 0–100 км/ч 10,2 с
Витрата палива (згідно тестам) траса –  8,6 л на 100 км

місто – 10,1 л на 100 км

Шини 225/55 R18
Дорожній просвіт 215
Кузов універсал
Дверей/місць 5/5
Маса споряджена/повна 1 505 / 2 210 кг
Вантажний відсік 591 / 1754 л
Паливний бак 60 л
Вартість мінімальна* 603 250 грн
Вартість тест. авто. * 819 850 грн

*Вартість на 22.04.2020 р.

 

Галерея Mitsubishi Outlander 2018 року:
Фотограф: Mitsubishi
Фотограф: Mitsubishi
Фотограф: Mitsubishi
Фотограф: Mitsubishi
Фотограф: Mitsubishi
Фотограф: Mitsubishi
Фотограф: Mitsubishi
Фотограф: Mitsubishi
Фотограф: Роман Галімон
Фотограф: Роман Галімон
Фотограф: Роман Галімон
Фотограф: Роман Галімон
Фотограф: Роман Галімон
Фотограф: Роман Галімон
Фотограф: Роман Галімон
Фотограф: Роман Галімон





Додати свій коментар


















Pin It on Pinterest