Land Rover Discovery: більше не слабак

Автор: Олег Василевський | 28 Тра, 2021
Land Rover Discovery Sport

Читайте про тест-драйв оновленого кросовера Land Rover Discovery Sport, який не просто так вважається бестселером марки.

З моменту своєї появи в якості заміни Freelander наприкінці 2014 року цей семимісний сімейний позашляховик швидко став сяючим маяком успіху для марки та її найбільш продаваною моделлю.




До 2021 року Discovery Sport встиг пройти вже дві модернізації і зараз отримав новий, більш потужний базовий варіант дизеля з електродопомогою, новітню мультимедійну систему JLR і вдосконалену систему фільтрації салону.

Трохи історії

Land Rover Discovery Sport

Land Rover колись був суворим і грубим брендом, але з виходом Freelander почалася трансформація класичного британського бренду, яка нещодавно завершилася феєричним появою нового Defender.

Але саме Discovery Sport став найважливішою частиною цього процесу, адже він уже сьомий рік утримує позицію бестселера марки. У чому йому, зрозуміло, допомагають своєчасні операції по омолодженню.

Незважаючи на те, що вони класифікувалися як фейсліфт, зміни під обшивкою вийшли ґрунтовними, адже платформа була адаптована для розміщення електрифікованих гібридних трансмісій – як м’яких, так і, в кінцевому підсумку, заряджених від розетки.

Land Rover Discovery Sport

Як й новий Evoque, цей молодший Discovery базується на новій преміальній архітектурі (PTA) з поперечними моторами від JLR і тепер приводиться в рух тільки 2,0-літровими чотирициліндровими бензиновими й дизельними двигунами сімейства Ingenium, які спочатку були розроблені для Jaguar XE.

До 2021 року їхній асортимент розширився дизельними версіями D165 і D200 з технологією м’якого гібрида на 48-вольтової архітектурі. Ця пара використовує той же типовий дизельний двигун, але з потужністю 163 і 204 к.с., відповідно. Обидва мають повний привід у стандартній комплектації для України і 9-ступінчасту автоматичну коробку передач.




Про екстер’єр

Land Rover Discovery Sport

Зовнішній дизайн залишився в цілому тим же, але тонка ретуш та нові складки металу надали Discovery Sport сучасніший зовнішній вигляд. Тепер молодша модель добре вписується в решту лінійки Land Rover і Range Rover.

Капот, дах й двері багажника залишилися недоторканими, але все інше оновилося. Найбільше в очі кидаються нові матричні світлодіодні фари та ліхтарі денного світла, задня оптика, а також змінені бампери і свіжий асортимент колісних дисків.

Land Rover Discovery Sport

Корма Discovery Sport виглядає трохи важкою в профіль, але, вміщуючи в себе три ряди сидінь (опція), він все ще коротший за п’ятимісні Lexus NX або Audi Q5. І це ще одне свідчення того, наскільки вміла упаковка британця.

Він відносно високий, хоча на практиці за кермом не відчувається громіздким – за мірками позашляховиків. Discovery Sport сприймається відносно компактним, особливо з огляду на його місткість.

Доступно безліч специфікацій, і вони можуть змінювати зовнішній вигляд залежно від того, чи хочете ви отримати більше грубий екстер’єр або більш спортивний стиль. Як й з Range Rover Evoque, можна різноманітно персоналізувати свій Discovery Sport.




Британський інтер’єр

Land Rover Discovery Sport

Усередині цей Disco – чистий Land Rover. Модернізація принесла значні поліпшення в салоні, хоча загальна незграбна, ґрунтовна тема зберіглася.

Великі зміни відбулися в мультимедійній сфері та управлінні кліматом, а опціонально з’явилася можливість роздобути цифрову комбінацію приладів з 12,3-дюймовим дисплеєм замість трохи дивних на вигляд, наполовину аналогових, наполовину цифрових циферблатів.

Land Rover Discovery Sport

Мультимедійна система була знову в два етапи оновлена – на останньому зі старою Touch Pro до новітньої технології Pivi від Land Rover. Варіанти Pivi та Pivi Pro пропонують спрощені меню і інтеграцію з музичним сервісом Spotify, а ще власники зможуть отримувати по бездротовій мережі оновлення, щоб їхні автомобілі вчасно обзавелися найсвіжішими технологіями.

Нарешті, поточна модернізація принесла більш ефективну систему фільтрації повітря в салоні, яка може фільтрувати дрібні частинки розміром всього 2,5 мікрона. Це в 30 разів менше товщини людської волосини.

Land Rover Discovery Sport

Багато нинішніх продукти JLR використовують третій дисплей, який управляє вторинними функціями. Discovery Sport обходиться без нього і покладається замість цього на пару фізичних регуляторів.

Багатофункціональні контролери з міні-дисплеями всередині регулюють обігрів-охолодження, а після натискання на них і кнопок поруч беруть на себе контроль за підігрівом і вентиляцією сидінь, силою обдування або зміною режимів трансмісії та шасі.

Land Rover Discovery Sport

Land Rover також повернувся до більш традиційного селектору автоматичної коробки передач, замінивши ним круглий контролер першої моделі.




Маленькі важливі вдосконалення

Land Rover Discovery Sport

Від самого старту всередині Disco Sport виявився високопробний дизайн і достаток першокласних матеріалів. Дизайнери Land Rover описали свою місію в процесі фейсліфтинга подальшим позбавленням інтер’єру від твердих пластиків, і тепер його поверхні виглядають ще краще і якісніше.

Тому в пошуках матеріалів, які прийнято вважати дешевими, ви не надто спіткаєте успіх. На всіх сидіннях є USB-порти для зарядки (тобто до семи штук!), тому більше не доведеться сперечатися про те, чия черга заряджати свій пристрій в подорож.

Land Rover Discovery Sport

Інші удосконалення включають нове кермо, аудіосистему Meridian з 15 динаміками, бездротову зарядку для смартфонів і систему камер Clear Sight. Остання після клацання перемикача на дзеркалі заднього виду перетворює його зі звичайної відбивної панелі на LCD-екран, який передає зображення з камери, встановленої в «плавці» на даху.

Правда, аби їм успішно користуватися, знадобиться деякий час на звикання. Адже Clear Sight вимагає перефокусування зору й при паркуванні спотворює відстані, але в іншому працює блискуче, бо вид не захаращують пасажири й багаж, камера стоїть високо, дає більш широкий кут огляду і кращу картинку в погану погоду і в темряві.

Land Rover Discovery Sport

Ще три камери системи Ground View дивляться вперед, щоб не тільки бачити обстановку перед бампером автомобіля, але і в реальному часі створювати на моніторі зображення дороги під передніми колесами. І це працює не тільки на пересіченій місцевості, але й на міській парковці поруч із високими бордюрами.




7-місний, за бажанням

Land Rover Discovery Sport

Його формат все ще вкладається в стандарти, прийняті в класі компактних SUV, але Discovery Sport, на відміну від прямих конкурентів, пропонує ще й третій ряд сидінь. Хоча варто відзначити, що навіть Land Rover визначає посадкову формулу Discovery Sport як 5 + 2. Цей ряд підходить тільки для маленьких дітей, а коли не використовується, сидіння складаються в підлогу багажника.

Land Rover Discovery Sport

Якщо ж вони не замовлені як опція, Land Rover презентує новий формат для практиків: багажник може вмістити 541 л (і величні 897 л за британськими вимірами до стелі, а не до шторки), коли обидві половинки заднього сидіння зрушені вперед на максимальні 16 см.

З часу свого дебюту Discovery Sport не втратив чарівності місткої конструкції для п’ятьох пасажирів, яка навіть додала в обсязі після останнього оновлення. Додаткова висота в порівнянні з конкурентами наділяє його кокпіт відчуттям легкості, особливо у моделей, оснащених панорамним скляним дахом.

Land Rover Discovery SportLand Rover Discovery Sport

Середній ряд складається з трьох повноцінних сидінь з регульованим нахилом спинок і асиметричним поздовжнім переміщенням, і, хоча подушка середнього трохи тонша інших, його пасажир не буде відчувати себе затиснутим. Всі троє отримують достатньо місця для колін і стоп, а підлога рівна завдяки продуманій упаковці тунелю карданного валу.

Доступ до задніх сидінь максимально полегшений, тому що двері відкриваються майже на 90 градусів, а весь ряд нахиляється вперед одним легким рухом, відкриваючи широкий доступ до третього, якщо той встановлений. Спинки також можна скласти з багажника простим натисканням на кнопки, продубльовані по обидва його боки.




Двигуни з 48-вольтової системою

Land Rover Discovery Sport

Без м’якої гібридної системи до недавніх пір працював лише базовий двигун D150, який поступився місцем під капотом 163-сільному з вбудованим стартер-генератором на 48 Вольт. У гамі Disco Sport це єдиний мотор, доступний з механічною коробкою передач і переднім приводом.

І хоча стартер-генератор не може самостійно приводити автомобіль у рух, він забезпечує до 140 Нм додаткового крутного моменту, які особливо затребувані на низьких оборотах. З його допомогою зупинка і перезапуск двигуна також відбувається помітно плавніше, а часом взагалі непомітно як для тих, хто сидить в салоні, так й для пішоходів. А двигун глушиться вже з 17 км/год, коли ви сповільнюється. За запевненням Land Rover, це сприяє 6% -й економії палива.

Land Rover Discovery Sport

На відміну від попереднього базового мотора, D165 вже вистачає потужності на будь-які динамічні маневри – в тому числі й після завантаження машини людьми і речами. Він завжди виключно тихий, але напористому характеру Discovery Sport все ж більше імпонує 204-сильна версія, яка прийшла на зміну D180 та D240, з набором 100 км/год за 8,6 с і абсолютною незворушністю на дорозі.

Проте на D165 розгін до 100 км/год займає 10,2 с, що на секунду швидше, ніж виходило у 150-сильного попередника. Ця модель впорається з більшістю повсякденних завдань, а для тих, кому потрібно перевозити важкі вантажі, і призначений D200. З його м’язистим 430 Нм крутного моменту Discovery Sport може буксирувати 2,5 тонни – на 700 кг більше, ніж із базовим мотором.

D165 повинен обходитися в середньому 6,7-7,2 л/100 км (WLTP), а це на 0,3 л менше, ніж у 150-сильного. На практиці це означає міські витрати 8,1 л, а заміські – 5,8 л/100 км. Це вже цілком сучасний результат, і змусити задовольнятися меншим не вийде, адже незважаючи на те, що Land Rover використовує багато алюмінію і магнію для зниження маси, важить Discovery Sport ніяк не менше 1,9 тонни. Тому його ім’я не зовсім відповідає дійсності.




На дорозі поводиться велично

Land Rover Discovery Sport

Оновлення лінійки Discovery Sport принесло посилення шасі, яке зробило його на 10% жорсткішим за модель, яка першою побачила світ. Це, а також модернізовані опори двигуна і підрамника, а також передньої підвіски додали йому рафінованості в їзді.

І особливо це помітно на дорозі, де рев шин та шум підвіски придушуються краще, ніж у багатьох конкурентів. Силові агрегати також настільки добре ізольовані в Discovery Sport, що виявляються тихішими за аналогічні агрегати в Mercedes GLC. При інтенсивних прискореннях і на високій швидкості ви чітко помітите ці поліпшення.

Land Rover Discovery Sport

Розслабляючий характер Land Rover посилюється завдяки урівноваженому коченню. У підвіски на низькій швидкості є невелика твердість, але задня вісь проявляє себе у всій красі, якщо ви поїдете трохи швидше. З підвищенням темпу хід стає по-справжньому люксовим – він стриманий на розкачку, а більшість горбів і вибоїн легко згладжуються навіть на 19-дюймових колесах.

Discovery Sport не найгостріший позашляховик в їзді, але він управляється так, як й потрібно більшості покупців. Переміщення кузова в поворотах добре контролюються, і у коліс є досить зчеплення.

Land Rover Discovery Sport

Система постійного повного приводу з електронним управлінням забезпечує надійний контакт із дорогою навіть в дуже слизьких умовах. Кермове управління здається більш повільним у порівнянні з GLC або BMW X3, але воно досить точне.

9-ступенева автоматична коробка передач не тільки м’яко, а часто взагалі непомітно перемикається, але далеко не завжди жваво підлаштовується. Зате вона дозволяє витягувати з двигуна тягу так, щоб той не провалювався в турбоями і не заганяв стрілку тахометра на верхівку шкали.

Однак іноді Discovery Sport відчувається досить великим, і, хоча огляд вперед чудовий, при русі заднім ходом необхідна допомога камери заднього виду і парк-пілота.




Жодних компромісів за межами доріг

Land Rover Discovery Sport

Як й личить Land Rover, Discovery Sport за межами доріг із твердим покриттям не йде ні на які компроміси й тому обганяє тут конкурентів, таких як Audi Q5, Volvo XC60 та BMW X3.

У нього кращий дорожній просвіт, в той час як передній і задній звіси коротші. Ви також отримуєте низькошвидкісний круїз-контроль на бездоріжжі і вражаючу глибину броду в 600 мм. Клієнт може розраховувати на повноцінну участь в авантюрних вилазках на природу.

Land Rover Discovery Sport

Discovery Sport видряпується на снігові пагорби, штурмує колії, гребе в піску і переправляється вбрід. І все це робить там, де у водіїв вже закінчується мужність. Три електронних зчеплення і безліч електронних помічників, якими завідує система Terrain Response 2, вимагають від водія тільки одного – тиснути на газ і вказувати курс.

Очевидно, що Land Rover зміг вичавити з потенціалу системи з повним приводом теоретичний максимум. Просто виберіть між режимами «Авто», «Бруд», «Пісок», «Камені» та «Сніг», а система управління тяговим зусиллям зробить все інше.




Це більше не доступний Land Rover

Land Rover Discovery Sport

Ціни на Discovery Sport у офіційного дилера «Jaguar Land Rover Київ Захід» починається з 1 356 000 грн (150 к.с., дизель, передній привід, якщо ще знайдете в продажу), і це майже відповідає найменшому Range Rover.

Всього в лінійці Discovery Sport представлено вісім різних специфікацій. Вони варіюються від відносно базової версії до топ-моделей R-Dynamic, які поставляються зі спортивнішим дизайном і насичені обладнанням.

Стандартне оснащення відображає високий рівень нинішніх Land Rover і включає 2-зональний клімат-контроль, 10-дюймовий центральний монітор з Apple CarPlay і Android Auto, світлодіодні фари, автомат гальмування в місті, круїз-контроль, систему утримання смуги, автомат двірників і фар, включаючи дальнє світло, парк-пілот спереду і ззаду, передпусковий підігрів та легкосплавні диски на 17 дюймів. Перелік опцій міститься на 4 сторінках, і з ними по оснащенню й обробці Discovery Sport дійсно відчувається як позашляховик преміум-класу.

Підсумок

Land Rover Discovery Sport

Land Rover продовжує не тільки сміливо оглядати територію Range Rover, але й вступив на неї, використовуючи техніку і технології молодшого представника люкс-сім’ї.

Сприймайте Discovery Sport як практичнішу альтернативу розкішному Evoque, і ви будете недалекі від істини.

З урахуванням того, що в Land Rover Discovery Sport було внесено так багато змін, обидва останні фейслифтинга виходять за рамки простого оновлення моделі й більше нагадують зміну поколінь. Він краще оброблений і багатше оснащений, а висока практичність залишається гордістю Land Rover, як й талант підкорювати бездоріжжя.




Технічні характеристики Land Rover Discovery Sport D165 AWD Auto

Land Rover Discovery Sport

Двигун дизель, 1997 см3
Потужність 163 к.с., 380 Нм
Трансмісія 9-ступенева автоматична
Привід повний
Максимальна швидкість 195 км/год
Розгін 0–100 км/год 10,2 с
Витрата пального траса – 5,8 л на 100 км
місто – 8,1 л на 100 км
Шини 235/60 R18
Дорожній просвіт 212 мм
Кузов універсал
Дверей/місць 5/5
Маса споряджена/повна 1873/2550 кг
Вантажний відсік 541/1794 л
Паливний бак 65 л
Вартість мінімальна* 1 495 300 грн
Вартість тест. авто.* 1 610 400 грн

*Вартість на 12.05.2021 р.


Додати свій коментар











Тест-драйв оновленого позашляховика Land Rover Discovery
Від якої моделі пішов Land Rover Discovery Sport?

Land Rover Discovery Sport замінив модель Freelander наприкінці 2014 року

Як змінився екстер’єр Land Rover Discovery Sport?

Зовнішній дизайн Land Rover Discovery Sport залишився в цілому тим же

Як змінився інтер’єр Land Rover Discovery Sport?

Модернізація Land Rover Discovery Sport принесла значні поліпшення в салоні

Скільки місць в Land Rover Discovery Sport?

Land Rover Discovery Sport опціонально пропонує 7 місць




Pin It on Pinterest