Британський виробник Land Rover представив оновлену версію позашляховика Discovery, який отримав тепер й гібридну версію.
Останнім часом Land Rover модернізував практично весь модельний ряд: в середині літа оновився флагманський Range Rover, за яким послідували Range Rover Sport, Ranger Rover Evoque і Discovery Sport, Range Rover Velar. Враховуючи, що Defender змінив покоління лише минулої осені, неохопленим залишався лише великий Discovery – дотепер.
Фактично модель актуальною генерації, яка дебютувала трохи більше чотирьох років тому, отримала перший серйозний рестайлінг.
Хоча у 2018 році з переносом виробництва Discovery з британського Соліхалла у словацьку Нітру, машині додали покращений адаптивний круїз-контроль із функцією stop&go, систему попередження про наближення об’єктів при виході з автомобіля і трилітровий 306-сильний дизель SDV6. Цього разу перелік змін вийшов ширшим в рази.
Оновлений екстер’єр
На перший погляд передня частина змінилася незначно, хоча рестайлінг торкнувся й світлотехніки, й бампера. Ззаду дизайн світлодіодних ліхтарів теж змінився: вони з’єднані чорною глянсовою панеллю, на яку перемістився напис Discovery, що раніше знаходився вище.
Крім того, подібно до ряду інших моделей Jaguar Land Rover, оновлений позашляховик матиме виконання R-Dynamic з особливими акцентами в екстер’єрі та двоколірним шкіряним інтер’єром з контрастною прострочкою.
Більше оновлення всередині
Головне нововведення в салоні – уже знайома мультимедіа Pivi Pro з 11,4-дюймовим тачскріном на центральній консолі, яка прийшла на зміну комплексу InControl Touch Pro з 10-дюймовим екраном. Система оснащена двома LTE-модемами для одночасно виконання декількох функцій без шкоди для продуктивності: наприклад, можна слухати музику через встановлений Spotify і оновлювати програмне забезпечення.
Також оновлений Land Rover Discovery оснащений: 12,3-дюймовою цифровою панеллю приладів; кольоровим проекційним дисплеєм (опція); вдосконаленою системою фільтрації повітря в салоні; тримачами планшетів Click and Go в спинках передніх сидінь; новим чотириспицевим кермом; комфортнішими сидіннями другого ряду; браслетом Activity Key другого покоління, який заміняє стандартний ключ під час активного відпочинку.
А під капотом?
Радикального перегляду зазнала й моторна гамма. Оновлений Land Rover Discovery отримав три трилітрові рядні «шістки» сімейства Ingenium: бензинову P360 (360 к.с. і 500 Нм) і дизельні D250 (249 к.с. і 570 Нм) і D300 (300 к.с. і 650 Нм ), що прийшли на зміну агрегатів SD4 і SDV6.
У Європі всі шестициліндрові двигуни за замовчуванням є частиною 48-вольтової помірно-гібридної системи (MHEV) зі стартер-генератором. Крім того, покупцям запропонують дволітрову бензинову «четвірку» P300 на 300 к.с. і 400 Нм.
Крім іншого, виробник поліпшив можливості Discovery на бездоріжжі. Для цього моделі переналаштували систему Terrain Response 2 й додали спеціальний режим для подолання броду – Wade Mode.
Також позашляховик оснащений технологією ClearSight Ground View, що показує водієві дорогу під передньою частиною автомобіля (так званий «прозорий капот»). Крім того, шестициліндровим модифікаціям доступна оптимізована система повного приводу і пневмопідвіска в стандартній комплектації.
У Великій Британії замовлення на оновлений Land Rover Discovery вже приймають. Початкова ціна виросла з 48 340 до 53 655 фунтів.
Раніше Jaguar Land Rover анонсував розробку водневого кросовера, а також компанія представила безпілотний електромобіль.
Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram, Facebook, Twitter та Google News.
Джерело: Motor1
Галерея Land Rover Discovery (2020):