Lexus LC 500: тест-драйв купе від якого неможливо відвести очі

Автор: Євген Сокур | 23 Лип, 2020
Lexus LC 500

У нас на тесті нащадок суперкару, автомобіль категорії гран-турізмо – Lexus LC 500.

Перші автомобілі Lexus – люксового бренду Toyota Motor Corporation – світ побачив у 1989 році, а вже два роки потому з конвеєру зійшли перші задньопривідні купе SC. Загалом Lexus випустив дві генерації SC, остання з них протрималась на конвеєрі до 2010 року. Саме тоді світ побачив LFA. Хоча з SC його споріднював лише кузов купе, у всьому іншому це був справжній суперкар.

Двомісний, з кузовом що на 65 відсотків складався з композитних матеріалів, 4,8-літровим двигуном V10 потужністю 560 к.с. та динамікою у 3,7 с до 100 км/год. LFA був та залишається найшвидшим, найпотужнішим та найдорожчим автомобілем Lexus в історії.

Загалом, за три роки виробництва було побудовано лише 500 суперкарів. А тим часом у 2014 році презентували спадкоємця SC, а саме купе RC, що продається і зараз.

Lexus LC 500
Lexus LC 500

Але повернемось до LFA, суперкар був недосяжним для багатьох, навіть заможних покупців. І в компанії почали працювати над купе, яке по зовнішності не поступалось суперкару, було дуже швидким, але головне комфортним, та мало 4 посадкових місця. Першою ластівкою став концепт LF-LC, який був презентований у 2012 році, а вже у 2017-му з’явився серійний LC, що зберіг зовнішність концепту. І сьогодні Lexus LC 500 в нас на тесті.

Нове купе з посадковою формулою 2+2 побудовано на новій модульній платформі GA-L, що і флагманський седан LS. Загалом Lexus LC існує у двох варіантах. Гібридна версія LC 500h з 3,6-літровим двигуном V6 сумарною потужністю 359 к. с. та LC 500 з атмосферним 5-літровим V8 та 477 «конями». Не вагаючись, обираємо найпотужнішу версію.

Щодо комплектації, то у покупця Lexus LC 500 гарний вибір серед чотирьох версій. Найбільш заряджена Sport+, саме вона має найбільші технічні відмінності. Наприклад, Lexus LC 500 у цьому виконанні має задню спеціальну підвіску, активний задній спойлер, ковані колісні диски 21-го діаметру, кермове управління зі змінним передавальним числом та головне – LSD диференціал підвищеного тертя. Є відмінності і в кузові, замість люку автомобіль має карбоновий дах, карбонові накладки на пороги та спортивні сидіння. На іншій чаші терезів найкомфортніша комплектація Luxury, і саме вона в нас на тесті.




Ззовні та всередині

Lexus LC 500
Lexus LC 500

Lexus LC 500 виглядає надзвичайно яскраво та дуже дорого. Цей автомобіль змушує обертатися, навіть байдужих до автомобілів людей. Під цією зовнішністю ховається і титанічна праця інженерів з аеродинаміки. І деякі аеродинамічні рішення перетинаються з LFA, як наприклад повітрозабірники на задніх арках. Дуже цікаво, та напрочуд зручно користуватись зовнішніми ручками дверцят, що при закритті автомобіля ховаються у двері, зменшуючи опір повітря.

Всередині одразу розумієш, що знаходишся у люксовому автомобілі. Матеріали найвищої якості, і що цікаво, використання натуральної шкіри зведене до мінімуму.  Так-так, майже усі матеріали штучні, хоча на вигляд та на дотик відрізнити штучну шкіру від справжньої зможе напевно лише професіонал цієї справи.

Lexus LC 500
Lexus LC 500

Місця спереду вдосталь, навіть для людей високого зросту, а от позаду зручно буде лише дітям. Для людини середнього зросту майже не залишається місця в ногах, а над головою його зовсім немає. Задні місця можуть знадобитись і у дальній поїздці, адже вантажний відсік тут як у хетчбека А-класу – 197 л. Тому на гальорку можна закинути пару рюкзаків чи сумок.

Lexus LC 500
Lexus LC 500

Незважаючи на низький кузов, оглядовість у Lexus LC 500 дуже гарна. При маневрах допомагає система моніторингу сліпих зон, а при паркуванні – камера заднього огляду. Все це присутнє у будь-якій комплектації автомобіля.

Lexus LC 500
Lexus LC 500

Ергономіка бездоганна, хоча до традиційного для Lexus керування налаштуваннями за допомоги тачпад панелі можна причепитися. Наприклад, керування вентиляцією, обігрівом крісел та керма керувати можливо лише за допомогою тачпаду та через меню мультимедійної системи. А от дисплей дуже якісний, з гарною графікою та розподіленням.

Lexus LC 500
Lexus LC 500

Дуже сподобались прилади, а тахометр, що рухається у бік,  відкриваючи допоміжний дисплей, в серійному автомобілі я загалом бачу вперше.




Техніка

Lexus LC 500
Lexus LC 500

З технічного боку на сьогодні Lexus LC 500 – це вершина серед серійних автомобілів японського бренду. Інженери за деякими параметрами перевершили навіть суперкар LFA. Наприклад, розподілення ваги у LC майже ідеальне 52:48, у LFA баланс був зміщений вперед у пропорції 54:46. Для цього інженери спробували вмістити силовий агрегат у колісну базу і це майже вдалося, двигун лише на 100 мм виглядає вперед. Окрім того, купе має надзвичайно низький центр мас, його рівень усього 510 мм.

Важкий акумулятор знайшов місце у багажному відсіку. Кузов має не лише сталеві, а й алюмінієві та композитні матеріали. Наприклад, каркас дверцят та кришки багажнику  виготовлено з армованого вуглецевим волокном пластику. В конструкції кузова багато елементів, які не лише зварені за передовими технологіями, а й склеєних, це вже аерокосмічні технології. Загалом кузов цього купе – найжорсткіший з усіх побудованих серійних Lexus.

Lexus LC 500
Lexus LC 500

Під капотом цього красивого звіра – 5-літровий бензиновий двигун потужністю 477 к. с. та крутним моментом у 540 Нм, що працює за циклом Аткінсона. Мотор агрегатовано 10-ступінчастою автоматичною коробкою Aisin. Щодо двигуна, то це давно відомий та дуже надійний – 2UR-GSE. Двигуни серії 2UR виготовляються з 2006 року і встановлюються на задньопривідні автомобілі Lexus. Звісно двигун періодично модернізують та вносять різноманітні зміни. А от коробка перемикань нова, і LC 500 став першим автомобілем бренду, що отримав цей агрегат.




Рушаємо

Lexus LC 500
Lexus LC 500

Lexus LC 500 вражає не лише зовнішністю, достатньо лише натиснути кнопку запуску і насолоджуватись музикою атмосферного двигуна. Щоб розчути усі ноти інженери провели в салон спеціальний канал, що з’єднано з впускною системою.

Окрім того, глушники мають клапани, що відкриваються після 3500 об/хв, перетворюючи вихлоп у майже прямотічний та суттєво підсилюючи звук. А от при обережному водінні, бурчання двигуна майже не чутно, шумоізоляція тут на дуже високому рівні. 477 «коней» та 540 Нм крутного моменту вистачає навіть на високих швидкостях, автомобіль помітно прискорюється навіть коли на спідометрі під дві сотні.

Я був у захваті й від нового «автомату», навіть з гідротрансформатором він перемикає швидкості майже миттєво, фактично не поступаючись німецьким роботизованим трансмісіям. При активному русі, кожне перемикання особливо вниз, супроводжується потужним риком двигуна.

Lexus LC 500
Lexus LC 500

Витрати палива для такого автомобіля річ другорядна, адже суттєво змінюється від манери руху. При обережному русі у комбінованому циклі, мені вдалося вкластися майже у паспортні показники 11,5 л на 100 км. Міські витрати палива у 17,4 л на «сотню», зі столичними корками виявились недосяжними, менше 20 л на 100 км тестовий LC 500 не споживав. А от при активному русі витрати палива перевищували показники у 30 л.

Зуміла вразити і підвіска Lexus LC 500. Багатоважільна спереду та ззаду має регулювання жорсткості, та незважаючи на пружність, зберегла високий рівень комфорту на нерівностях. І це з низькопрофільною гумою на колісних дисках 20-го діаметру. Те що потрібно автомобілю класу гран-турізмо.

Під стать силовому агрегату і гальма, автомобіль впевнено зупиняється навіть з високих швидкостей. Та й сама педаль дуже інформативна. Ба більше, тут найкращі гальма з усіх автомобілів Lexus на яких мені довелося останні 15 років.

Lexus LC 500
Lexus LC 500

А от найяскравіші емоції Lexus LC 500 подарував у своїй стихії – гоночному треку. Столичний автодром «Чайка», що приймає кільцеві та дрифтові перегони є найкращим місцем в Україні де можна не побоюючись перевищити швидкість, чи проїхати поворот у керованому заносі.

А головне – це по-справжньому чесний спортивний автомобіль. У ньому можна вимкнути всі електронні обмежувачі та насолоджуватись величезною потужністю й відмінною керованістю. Звісно, до цього треба бути готовим, адже при активному натисканні акселератора, навіть не в підлогу, LC 500 починає їхати боком. Тим не менш, купе добре керується газом, дозволяючи досить легко контролювати автомобіль у заносі. Але пам’ятайте, що при відключені системи стабілізації курсової стійкості, автоматично де-активуються деякі системи активної безпеки – Lexus Safety System +.  Серед них система передаварійної безпеки PCS, та утримання в смузі руху LKA.




Вартість задоволення

Lexus LC 500
Lexus LC 500

Lexus LC 500 задоволення не з дешевих (від 3 041 499 грн), тим більш, що він не може претендувати на роль єдиного автомобіля. Це купе створено для подорожей та задоволення, і не лише від водіння, а навіть естетичного – від  LC 500 насправді важко відвести очі. За кермом цього купе можна з надзвичайним комфортом пересуватись вулицями міста, здійснювати далекі вояжі, чи нарізати швидкі кола на треку для перегонів.

Переглянути повну галерею тест-драйву можна тут, або деякі фото нижче.

До речі, у квітні Lexus представив оновлене спортивне купе LC, а раніше перетворив його на розкішний кабріолет.

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram та Google News.

Lexus LC 500
Двигун бен., 4969 см3
Потужність 477 к.с., 540 Нм
Трансмісія 10-ст. автоматична
Привід задній
Максимальна швидкість 270 км/год
Розгін 0–100 км/год 4.7 с
Витрата палива траса – 8,0 л на 100 км

місто – 17,4 на 100 км

Шини 245/45 R20 (передні)/275/40 R20 (задні)
Дорожній просвіт 133 мм
Кузов купе
Дверей/місць 2/2+2
Маса споряджена/повна 1935/2375 кг
Вантажний відсік 197 л
Паливний бак 82 л
Вартість мінімальна* 3 041 499 грн
Вартість тест. авто. * 3 041 499 грн

*Вартість на 23.072020 р.

Галерея Lexus LC 500:
Фотограф: Олександр Василюк
Фотограф: Олександр Василюк
Фотограф: Олександр Василюк
Фотограф: Олександр Василюк
Фотограф: Олександр Василюк
Фотограф: Олександр Василюк
Фотограф: Олександр Василюк
Фотограф: Олександр Василюк
Фотограф: Олександр Василюк
Фотограф: Олександр Василюк
Фотограф: Олександр Василюк
Фотограф: Олександр Василюк
Фотограф: Олександр Василюк
Фотограф: Олександр Василюк
Фотограф: Олександр Василюк
Фотограф: Олександр Василюк
Фотограф: Олександр Василюк
Фотограф: Олександр Василюк
Фотограф: Олександр Василюк
Фотограф: Олександр Василюк
Фотограф: Олександр Василюк
Фотограф: Олександр Василюк
Фотограф: Олександр Василюк
Фотограф: Олександр Василюк
Фотограф: Олександр Василюк
Фотограф: Олександр Василюк
Фотограф: Олександр Василюк
Фотограф: Олександр Василюк
Фотограф: Олександр Василюк
Фотограф: Олександр Василюк
Фотограф: Олександр Василюк
Фотограф: Олександр Василюк
Фотограф: Олександр Василюк

Додати свій коментар















Pin It on Pinterest