У нас на тесті нащадок суперкару, автомобіль категорії гран-турізмо – Lexus LC 500.
Перші автомобілі Lexus – люксового бренду Toyota Motor Corporation – світ побачив у 1989 році, а вже два роки потому з конвеєру зійшли перші задньопривідні купе SC. Загалом Lexus випустив дві генерації SC, остання з них протрималась на конвеєрі до 2010 року. Саме тоді світ побачив LFA. Хоча з SC його споріднював лише кузов купе, у всьому іншому це був справжній суперкар.
Двомісний, з кузовом що на 65 відсотків складався з композитних матеріалів, 4,8-літровим двигуном V10 потужністю 560 к.с. та динамікою у 3,7 с до 100 км/год. LFA був та залишається найшвидшим, найпотужнішим та найдорожчим автомобілем Lexus в історії.
Загалом, за три роки виробництва було побудовано лише 500 суперкарів. А тим часом у 2014 році презентували спадкоємця SC, а саме купе RC, що продається і зараз.
Але повернемось до LFA, суперкар був недосяжним для багатьох, навіть заможних покупців. І в компанії почали працювати над купе, яке по зовнішності не поступалось суперкару, було дуже швидким, але головне комфортним, та мало 4 посадкових місця. Першою ластівкою став концепт LF-LC, який був презентований у 2012 році, а вже у 2017-му з’явився серійний LC, що зберіг зовнішність концепту. І сьогодні Lexus LC 500 в нас на тесті.
Нове купе з посадковою формулою 2+2 побудовано на новій модульній платформі GA-L, що і флагманський седан LS. Загалом Lexus LC існує у двох варіантах. Гібридна версія LC 500h з 3,6-літровим двигуном V6 сумарною потужністю 359 к. с. та LC 500 з атмосферним 5-літровим V8 та 477 «конями». Не вагаючись, обираємо найпотужнішу версію.
Щодо комплектації, то у покупця Lexus LC 500 гарний вибір серед чотирьох версій. Найбільш заряджена Sport+, саме вона має найбільші технічні відмінності. Наприклад, Lexus LC 500 у цьому виконанні має задню спеціальну підвіску, активний задній спойлер, ковані колісні диски 21-го діаметру, кермове управління зі змінним передавальним числом та головне – LSD диференціал підвищеного тертя. Є відмінності і в кузові, замість люку автомобіль має карбоновий дах, карбонові накладки на пороги та спортивні сидіння. На іншій чаші терезів найкомфортніша комплектація Luxury, і саме вона в нас на тесті.
Ззовні та всередині
Lexus LC 500 виглядає надзвичайно яскраво та дуже дорого. Цей автомобіль змушує обертатися, навіть байдужих до автомобілів людей. Під цією зовнішністю ховається і титанічна праця інженерів з аеродинаміки. І деякі аеродинамічні рішення перетинаються з LFA, як наприклад повітрозабірники на задніх арках. Дуже цікаво, та напрочуд зручно користуватись зовнішніми ручками дверцят, що при закритті автомобіля ховаються у двері, зменшуючи опір повітря.
Всередині одразу розумієш, що знаходишся у люксовому автомобілі. Матеріали найвищої якості, і що цікаво, використання натуральної шкіри зведене до мінімуму. Так-так, майже усі матеріали штучні, хоча на вигляд та на дотик відрізнити штучну шкіру від справжньої зможе напевно лише професіонал цієї справи.
Місця спереду вдосталь, навіть для людей високого зросту, а от позаду зручно буде лише дітям. Для людини середнього зросту майже не залишається місця в ногах, а над головою його зовсім немає. Задні місця можуть знадобитись і у дальній поїздці, адже вантажний відсік тут як у хетчбека А-класу – 197 л. Тому на гальорку можна закинути пару рюкзаків чи сумок.
Незважаючи на низький кузов, оглядовість у Lexus LC 500 дуже гарна. При маневрах допомагає система моніторингу сліпих зон, а при паркуванні – камера заднього огляду. Все це присутнє у будь-якій комплектації автомобіля.
А от найяскравіші емоції Lexus LC 500 подарував у своїй стихії – гоночному треку. Столичний автодром «Чайка», що приймає кільцеві та дрифтові перегони є найкращим місцем в Україні де можна не побоюючись перевищити швидкість, чи проїхати поворот у керованому заносі.
А головне – це по-справжньому чесний спортивний автомобіль. У ньому можна вимкнути всі електронні обмежувачі та насолоджуватись величезною потужністю й відмінною керованістю. Звісно, до цього треба бути готовим, адже при активному натисканні акселератора, навіть не в підлогу, LC 500 починає їхати боком. Тим не менш, купе добре керується газом, дозволяючи досить легко контролювати автомобіль у заносі. Але пам’ятайте, що при відключені системи стабілізації курсової стійкості, автоматично де-активуються деякі системи активної безпеки – Lexus Safety System +. Серед них система передаварійної безпеки PCS, та утримання в смузі руху LKA.
Вартість задоволення
Lexus LC 500 задоволення не з дешевих (від 3 041 499 грн), тим більш, що він не може претендувати на роль єдиного автомобіля. Це купе створено для подорожей та задоволення, і не лише від водіння, а навіть естетичного – від LC 500 насправді важко відвести очі. За кермом цього купе можна з надзвичайним комфортом пересуватись вулицями міста, здійснювати далекі вояжі, чи нарізати швидкі кола на треку для перегонів.
Переглянути повну галерею тест-драйву можна тут, або деякі фото нижче.
До речі, у квітні Lexus представив оновлене спортивне купе LC, а раніше перетворив його на розкішний кабріолет.
Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram та Google News.
Lexus LC 500 | |
Двигун | бен., 4969 см3 |
Потужність | 477 к.с., 540 Нм |
Трансмісія | 10-ст. автоматична |
Привід | задній |
Максимальна швидкість | 270 км/год |
Розгін 0–100 км/год | 4.7 с |
Витрата палива | траса – 8,0 л на 100 км
місто – 17,4 на 100 км |
Шини | 245/45 R20 (передні)/275/40 R20 (задні) |
Дорожній просвіт | 133 мм |
Кузов | купе |
Дверей/місць | 2/2+2 |
Маса споряджена/повна | 1935/2375 кг |
Вантажний відсік | 197 л |
Паливний бак | 82 л |
Вартість мінімальна* | 3 041 499 грн |
Вартість тест. авто. * | 3 041 499 грн |
*Вартість на 23.072020 р.
Галерея Lexus LC 500: