Тест-драйв Nissan Leaf: техноЕКОлогічний хетчбек

Автор: Роман Галімон | 25 Лис, 2021
Nissan Leaf

У травні 2021 року Nissan почав продажі електричного хетчбека Leaf в Україні й редакції Motorcar пощастило відвідати тест-драйв моделі ще під час її презентації.

Наша редакція вже публікувала фотоальбом про тест-драйв Nissan Leaf, який слідував за офіційною презентацією моделі в Україні, а тепер розповімо детальніше про саму модель та відчуття від електрокара.

Електричний родовід

Nissan Leaf 2021 року

На відмінну від нових електрокарів, які виникають ледь не щодня, Nissan створив вже другу генерацію Leaf.

Перше покоління Nissan Leaf з’явилось ще у 2010 року й досі є одним із бестселерів на вторинному ринку, й в Україні також. Тоді щоправда ємності батареї 24 кВт-год вистачало хіба на 160 км пробігу й це за найекономнішого використання.

У 2017 році «Ліф» отримав другу генерацію, а з нею новий стиль та нову техніку.

Замість 107-сильного електромотора поставили 150-сильний із крутним моментом 320 Нм. Ємність літій-іонного акумулятора тепер може бути 40 або 62 кВт-год в залежності від версії.

Більш того, у 2020 році електрокар знову вдосконалили, розширивши набір стандартного технічного оснащення, а також змінили вигляд інформаційно-розважальної системи.

Про екстер’єр

Nissan Leaf 2021 року

Враховуючи, що друга генерація Nissan Leaf, яка була презентована 2017 року, отримала оновлення у 2020 році, автомобіль виглядає сучасно ззовні та всередині.

Для українських споживачів поки пропонується лише одна комплектація N-Connecta, яка, на думку бренду, має задовольнити потребі більшості клієнтів.

Зовнішніми ключовими відмінностями такої комплектації є 17-дюймові легкосплавні диски, тонування задніх вікон, антена «плавник акули», LED передні протитуманні фари та Full LED фари.

Nissan Leaf 2021 року

Електрокар також відрізнятиметься заднім спойлером та блакитною вставкою в структурі заднього бампера. А ось із вибором кольору доведеться погратися.

У комплектації N-Connecta модель коштуватиме 941 620 грн (щоправда у червоному кольорі), а за інші кольори потрібно доплатити: 7 980 грн за неметалеву фарбу й 13 300 грн за металеву. Перламутрі фарби коштуватимуть 15 970 грн, а двоколірний кузов обійдеться в 26 610 грн.

Про інтер’єр

Nissan Leaf

Звісно, коли сідаєш у Nissan Leaf зовсім не відчувається, що сидиш в якомусь інакшому автомобілі. Більш того, всередині «Ліф», як й належить сучасному електромобілю, має актуальні технології та оснащення.

При цьому, перед очима одразу помітні два дисплеї: перший 7-дюймовий TFT екран відображає технічні данні (запас ходу, швидкість, елементи навігації), а другий 8-дюмовий сенсорний відповідає за кондиціонування, навігацію, медійну систему та виводить зображення з камери заднього виду.

До останньої також можна підключитись через Apple Carplay та Android Auto, щоправда лише по дротам. Й ці додатки краще встановити, адже заводська навігація виглядає дещо скупою.

Сама ж система клімат-контролю, система безключового доступу, підігрів керма та всіх сидінь вже йдуть в комплектації N-Connecta.

Також українським покупцям на вибір пропонується оздоблення салону чорним або бежевим кольором, шкіряне кермо та килимки з подвійною синьою стрічкою. У перелік комфортних деталей також увійшли дзеркало заднього виду з автоматичним затемненням, два підсклянники на центральній консолі та кишені на спинках передніх сидінь.

Nissan Leaf

Багажник ємністю у 435 літрів може бути збільшений до 1176 л при складанні заднього ряду сидінь.

В цілому, на комфорт у електрокарі важко пожалітися.

«Під капотом»

Nissan Leaf 2021 року

Як вже зазначалось, для українського ринку, в якості технічної начинки «під капотом» пропонується літій-іонна батарея ємністю 40 кВт-год, з якою виробник обіцяє пробіг у 270 км у змішаному режимі або 389 км у місті (за циклом WLTP).

Марка особливо наголошує, що моделі також надається інтелектуальна педаль e-Pedal, з якою можна пришвидшуватись й гальмувати лише однієї ногою (тобто без натискання педалі гальм).

Nissan Leaf

Фактично, це означає, що для підтримання швидкості потрібно постійно тримати педаль акселератора натисненою. А якщо її відпустити, то машина не буде їхати накатом, а різко зупинятиметься до повної зупинки, ніби ви тиснете на гальма. Це дозволяє системі рекуперації ефективніше накопичувати енергію й продовжувати дальність поїздки.

Серед інших технологій можна відзначити систему ефективного використання тепла для обігріву салону Heat Pump та вбудований зарядний пристрій 6,6 кВт, який зарядить автомобіль за 7 годин 30 хвилин від звичайної побутової розетки.

Nissan Leaf 2021 року

У електрокара також є роз’єм для швидкої зарядки 50 кВт CHAdeMO, завдяки якому від 20% до 80% заряд батареї можна відновити приблизно за 60 хвилин.

Синхронний мотор потужністю 150 к.с. та 320 Нм крутного моменту забезпечить розгін від 0 до 100 км/год за 7,9 секунд, а максимальна швидкість становить 144 км/год.

Про безпеку

Nissan Leaf

Загалом в українській комплектації для Nissan Leaf надається понад 20 систем безпеки, серед яких варто виокремити інтелектуальний круїз-контроль, системи автоматичного перемикання світла, контролю смуги руху, попередження про перехресний рух позаду, моніторингу «сліпих зон» та екстреного гальмування.

Nissan Leaf 2021 року

Проте також варто відзначити, що електрокар обладнаний системами контролю втоми водія, контролю тиску в шинах, а також 6 подушками безпеки (фронтальні, бокові передні та шторки безпеки).

Важливо й знати, що виробник надає гарантію у 8 років (або 160 тисяч км пробігу) на ємність батареї.

Як їде?

Nissan Leaf 2021 року

Звісно, аби переконатися у всіх перевагах Nissan Leaf, після презентації редакція Motorcar змогла випробувати всі перелічені технології.

Для тест-драйву був наданий повністю зарядний електрокар й тестовий маршрут Київ – Бородянка – Катюжанка – Димер – Вишгород. Тобто приблизно 124 км заміської незавантаженої траси.

Nissan Leaf 2021 року

Після подорожі цим маршрутом у електрокара залишився ще заряд на 106 км, або 39 % заряду акумулятора, чого вистачило для повернення до Києва.

Таким чином, цифра 270 км у змішаному циклі виглядає досить реальною й повної зарядки в режимі «дім-робота-дім» має вистачити на робочий тиждень.

Навіщо купувати

Nissan Leaf 2021 року

Придбання електричного автомобіля стає все ближчою подією для автомобілістів, тим більше що вже за десяток років в Європі нові машини із ДВЗ взагалі заборонять продавати.

Замість них продаватимуться батарейні електрокари або електрокари на водні. Є ще ймовірність переходу на е-пальне, але поки воно ще у розробці.

Отже, над купівлею електрокара потрібно вже принаймні замислитись.

Nissan Leaf

Як на тлі інших виглядає Nissan Leaf? Якщо розглядати новий електрокар, то він звісно дорожчий за вживані та відремонтовані «Ліфи» першого покоління, які довгий час були бестселерами на ринку вживаних електрокарів.

Звісно, з ціною майже в один мільйон гривень новий Nissan Leaf програє навіть тому ж новому кросоверу Juke, який наша редакція нещодавно також тестувала.

Швидше за все, новий «Ліф» варто розглядати, як другий автомобіль у родині для пересування виключно містом й заряджання вночі від домашньої розетки. Але, можливо, для тих, хто вже зараз пройде електрифікацію сімейного автомобіля, пізніше буде простіше повністю перейти на електромобілі.

Характеристики Nissan Leaf

Двигун Синхронний мотор
Потужність, крутний момент 150 к.с. та 320 Нм
Трансмісія 1-ступеневий редуктор
Привід Передній
Максимальна швидкість 144 км/год
Розгін 0–100 км/год 7,9 с
Шини 215/50 R17
Дорожній просвіт 155 мм
Кузов хетчбек
Дверей/місць 5/5
Маса споряджена 1 640 кг
Вантажний відсік 435/ 1 176 л
Батарея (ємність) 40 кВт*год
Вартість мінімальна* 941 620 грн
Вартість тест. авто * 968 230 грн

* Вартість на 25.11.2021

 


Додати свій коментар







Тест-драйв Nissan Leaf
Скільки їде Nissan Leaf на одному заряді?

Nissan Leaf на одному заряді може проїдати 270 км у змішаному режимі

Який двигун у Nissan Leaf?

Nissan Leaf має електричний двигун на 150 к.с.

Як довго треба заряджати Nissan Leaf

Nissan Leaf заряджається 7,5 годин від розетки або 60 хвилин від швидкої зарядки 50 кВт

Який акумулятор у Nissan Leaf?

В Україні для Nissan Leaf пропонується акумулятор ємністю 40 кВт-год




Pin It on Pinterest