Тест-драйв пікапа Nissan Navara: підкорювач доріг

Автор: Роман Галімон | 07 Вер, 2020
Nissan Navara

Пікап Nissan Navara з’явився майже 40 років тому, проте й досі залишається підкорювачем доріг та шляхів поза ними. Наша редакція протестувала автомобіль й пропонує його детальний огляд моделі.

Й хоча роком створення першого покоління Nissan Navara вважається 1985 рік, коли з’явилась модель D21, проте сам виробник вважає, що родоначальником моделі були ще пікапи 1935 року, а потім саме Nissan першим зайшов у клас середньовантажних пікапів King Cab й сталося це у 1977 році.

Після D21, компанія встигла розробити генерації D22 та D40 й саме з останнім представили інноваційну С-канальну систему кріплення вантажів у 2005 році.

На разі, з 2014 року представлена четверта генерація пікапа D23, й на цьому пікапі вантажопідіймальністю одна тонна вперше була використана багатоважільна пружинна задня підвіска.

Саме цю версію й протестувала наша редакція, а фотогалерею тест-драйву ми вже публікували.




Брутальний екстер’єр

Nissan Navara
Nissan Navara

Фактично, зовнішність сучасного пікапа Navara сформувалась ще при оновленні попередньої генерації D40, адже в екстер’єрі актуального покоління не сталося суттєвих змін.

Nissan Navara D40 [рестайлінг] Double Cab
Проте не можна не сказати, що пікап виглядав неактуально. До речі, Navara дуже часто продавався під іншими назвами (у Америці – Frontier) або навіть марками: Mercedes випускав на його базі свій X-клас (проте тепер зупинив виробництво) , а Renault (як партнер Nissan у спільному альянсі) досі випускає пікап Alaskan.

Звісно, на колір й смак товариш не всяк, але саме Navara у цій трійці, на нашу думку, має найбрутальніший екстер’єр. І його можна зробити ще брутальнішим, якщо додати ще більше додаткового обладнання, як наприклад пропонує підрозділ японського виробника в Австралії, де була створена версія Nissan Navara Off-Roader AT32.

Nissan Navara Off-Roader AT32
Nissan Navara Off-Roader AT32

Проте, наявність LED фар, хромованої решітки радіатора, рейлінгів, бокових підніжок та хромованого заднього бампера додають пікапу певного осучаснення.

За цими ж ознаками, наприклад, також можна розрізнити й дві комплектації, які продаються в Україні: Tekna та Platinum. Хоча топову версію простіше ззовні відрізнити за наявності тонування задніх вікон та 18-дюймових дисків.




Аскетичний салон

Nissan Navara
Nissan Navara

В салоні можна знайти доволі простий та аскетичний інтер’єр: тут не знайдеться цифрова панель приладів чи великий тач-скрін медійної системи. Більш того у комплектації Tekna пропонується монохромний дисплей на панелі приладів.

Але все це грає на користь практичності. Згадайте, для цього розроблений цей автомобіль. В першу чергу це робочий автомобіль, який має стати таким собі пересувним офісом.

Й всередині пікапа можна знайти чимало місць, де можна зберігати документи. В салоні також доступні розетки розетки 12V, до яких наприклад можна підключити (через інвертор) ноутбук, а також у наявності є й роз’єм USB.

Керування телефоном також можна здійснювати через Bluetooth завдяки виведеним на кермо кнопкам управління. В наявності маються й Android Auto та Apple CarPlay.

Отже, все необхідне для сучасного автомобіля присутнє, а якщо звернути увагу, що в пікапі також є двозонний клімат-контроль, регулювання сидіння водія у 8-ми напрямках, система безключового доступу та підігрів передніх сидінь, то знаходження в цьому пікапі майже нічим не відрізняється від відчуттів у звичайному седані.

Але є одне але.




Це не сітікар

Nissan Navara

80-річна історія будівництва пікапів дозволили виробнику створити автомобіль, на який дійсно можна покластися у будь-яких умовах.

Nissan Navara побудований, звісно, на рамній конструкції, виконаній з високоміцних марок сталі для забезпечення кращої жорсткості при крученні.

При цьому, пікап здатний перевозити більше однієї тонни вантажу (1 040 кг або 1 065 кг в залежності від коробки передач) та буксирувати причеп вагою до 3,5 тонн.

Також автомобіль оснащений багатоважільною пружинною задньою підвіскою та має дуже гарні кути в’їзду (31 °) та з’їзду (27 °).

Nissan Navara

Потрібно сказати, що за весь час тестів ми не зустріли жодної перешкоди для «Навари»: чи то просто пересічна місцевість, чи то пісок, чи то ліс. Фактично, цей пікап може проїхати будь-яким напрямком без наявності там підготованої дороги.

Завдяки мінімальному кліренсу в 223 мм, можна не хвилюватись, що автомобіль десь застрягне. А крім того, виробник обіцяє, що Navara подолає також й брід у 600 мм.




Помічники в дорозі

Nissan Navara

Navara традиційно отримав чимало помічників для водія: зокрема, системи допомоги при старті вгору та допомоги під час спуску дозволяють впевненіше долати пагорби й запобігати відкочуванню назад під час старту.

При цьому, повний привід пікапа теж можна регулювати трьома режимами руху – 4WD High для легкого бездоріжжя, 4WD Low для піску, снігу або серйозної багнюка, а 2WD зменшить витрати пального на асфальтовому покритті.

Nissan Navara
Перемикач режимів руху на Nissan Navara

А якщо поставити спеціальну позашляхову гуму, то якості пікапа можна суттєво покращити, а враховуючи встановлений електронний диференціал підвищеного тертя (eLSD), можна буде долати й нескладні перешкоди в режимі 2WD.

Всі ці системи присутні в обох комплектаціях, й в «базу» також входять система стабілізації автомобіля (ESP), антиблокувальна система гальмування (ABS), електронна система розподілу гальмівного зусилля (EBD) та система допомоги при екстреному гальмуванні (Brake Assist).




Що під капотом?

Nissan Navara
Двигун Nissan Navara

В Україні пропонується лише 2,3-літровий дизельний двигун, який відрізняється потужністю в залежності від коробки передач.

Разом із шестиступеневою механічною коробкою силовий агрегат видає 163 к.с. та 425 Нм крутного моменту, а при семиступеневому автоматі доступні вже 190 к.с. та 450 Нм.

При цьому, для машини вагою у понад дві тони, має непогані витрати пального: під час наших тестів на трасі був досягнутий показник у 7,1 літра на 100 км, а у місті було звичайно більше – 10,8 літрів/100 км.

Але варто пам’ятати, що при купівлі пікапа Navara купується не просто позашляховик, але й автомобіль із вантажною платформою, здатний перевозити тону вантажу, а також потужний буксирувальник, спроможний взяти причеп вагою до 3,5 тони.




Навіщо купляти Navara?

Nissan Navara

Звісно, придбання пікапа має збігатись з певними планами на використання його переваг перед іншими автомобілями. Це явно не автомобіль для міста й щоденних поїздок у трафіку, хоча може ним бути за бажання.

Navara, який отримав свою назву від північного регіону Іспанії (Наварра), створений більше для мандрівок й може надати власнику впевненості, що той може проїхати будь-якою місцевістю.

При цьому, пікап має всі сучасні атрибути автомобіля: 8-дюймовий сенсорний дисплей з навігацією, можливість підключення пристроїв Android або iOS й інтелектуальну систему кругового огляду (в топовій комплектації), яка можна знадобитись як при паркуванні на щільних міських парковках, так й при подоланні перешкод на бездоріжжі.




Ціни в Україні

Nissan Navara

Хоча пікапи в нашій країні не такі популярні, як скажімо в Америці, де останніми роками Navara продається накладами у 80 тисяч примірників, проте й в Україні цей автомобіль може знайти своїх прихильників, як на корпоративному ринку, де цей автомобіль може бути незамінним на пересічній місцевості, так й в індивідуальних господарствах.

На разі в нашій країні ще можна купити автомобілі 2019 року виробництва й ціна зараз зі знижкою починається від 934 620 грн. за комплектацію Tekna на «механіці» та за 1 156 270 грн. за Platinum New на автоматі.

Вже нові пікапи йдуть в одній комплектації Platinum за ціною від 1 137 020 грн.

Nissan Navara

Така ціна співставима з вартістю середньрозмірного кросовера у топовій комплектації, проте якщо метою придбання є не просто подолання тротуарних бордюрів, а серйозніші задачі, як буксирування причепів (яхти чи коневозу) або будівельних матеріалів у багажнику, то переваги Navara відчуються одразу.

З огляду на невелику кількість конкурентів на нашому ринку Nissan Navara може стати гарним вибором для будь-якого серйозного виклику.

 

Технічні характеристики Nissan Navara

Двигун диз., 2299 см3
Потужність 190 к.с., 450 Нм
Трансмісія 7-ступенева автоматична
Привід повний
Максимальна швидкість 180 км/год
Розгін 0–100 км/год 11,2 с
Витрата палива траса 7,1 л на 100 км

місто – 10,8 л на 100 км

Шини 255/60R18
Дорожній просвіт 223 мм
Кузов пікап
Дверей/місць 4/5
Маса споряджена 2 135 кг
Максимальна вантажопідіймальність 1 040 кг
Максимальна дозволена маса причепа з гальмами 3500 кг
Паливний бак 73 л
Вартість мінімальна* 934 620 грн
Вартість тест. авто. * 1 156 270 грн

*Вартість на 01.09.2020 р.





Додати свій коментар











Тест-драйв пікапа Nissan Navara
Яке зараз покоління Nissan Navara?

Четверте покоління Nissan Navara є актуальним

З якого року випускається актуальне покоління Nissan Navara?

Актуальне покоління Nissan Navara виробляється з 2014 року

Який двигун пропонується для Nissan Navara в Україні?

Для Nissan Navara в Україні пропонується 2,3-літровий дизельний двигун

Скільки комплектацій має Nissan Navara в Україні?

Nissan Navara в Україні має дві комплектації

Pin It on Pinterest