Тест-драйв: новий седан Renault Logan за «десятку»

Автор: Євген Сокур | 09 Гру, 2019

Renault Logan на сьогодні є найдоступнішим європейським седаном в Україні. Оновлений автомобіль коштує від 272 тис грн, тобто в еквіваленті менше 9 тис. євро. Ми тестуємо на 1 тис євро дорожчу версію з бензиновим турбодвигуном.

Почнемо з історії. Renault прийняла рішення про розробку бюджетного автомобіля ще у 1998 році. Так з’явився цікавий та амбіційний проект майбутнього Logan, який спочатку мав назву –  Х90. На меті був місткий, надійний та сучасний автомобіль В-класу вартістю від 3000 євро, який могли собі дозволити незаможні покупці країн третього світу, а також Східної Європи.

1 червня 2004 року, нарешті, перший Logan був презентований. В залежності від країни, він продавався як під брендом Renault, так і Dacia. Але проектована початкова вартість зросла до 5000 євро. Офіційний дебют Logan в Україні під брендом Dacia відбувся 11 липня 2005 року. Щодо вартості, то з урахуванням усіх митних платежів та податків, в нас базова версія коштувала від 7000 євро. Рік потому з’явися дуже місткий універсал Logan MCV, який продавався навіть у варіанті на 7 місць. Іншими цікавинками став пікап та вантажний фургон Logan Van, які також реалізовували в Україні. Криза 2008 року суттєво вплинула на автомобільний ринок країни, після чого бренд Dacia залишив Україну. І починаючи з 2009 року, Logan, як і інші моделі Dacia, продавався в нас виключно під брендом Renault.

Читайте також:

Окрім того, перший Logan був справжнім автоспортсменом. У декількох сусідніх країнах відбувались ралійні та кільцеві монокубки – Logan Cup. На ралійних трасах України Renault Logan найчастіше можна було побачити у 2010 році.

Нарешті у 2012 році відбулась презентація другої генерації Renault Logan, яка зберегла не лише цінності попереднього покоління, а й доступну ціну. Окрім того, автомобіль помітно додав у дизайні та комфорті.

Але повернемось у сучасність. Сьогодні ми тестуємо оновлений Renault Logan другої генерації, який отримав зміни у дизайні екстер’єру та інтер’єру, новий сучасний двигун та оновлений список базового обладнання.

На тест ми обрали Renault Logan у середній комплектації Life+, вартістю, за умови використання фірмової фінансової програми “Renault Бонус”, 300 900 тисяч грн. – а це менше 10 тис євро. Втім, тестова модифікація дістає до «десятки» завдяки декільком додатковим опціям. Серед них: передні протитуманні ліхтарі (3205 грн), обігрів та електропривід зовнішніх дзеркал (629 грн), обігрів передніх сидінь (2576 грн), задній парктронік (2156 грн) та бокові подушки безпеки з сигналізацією про не пристебнуті ремені безпеки (5720 грн). Отже повна вартість тестового Logan складає 315186 грн (10317 євро) за умови придбання за фінансової програми “Renault Бонус”, чи 345186 грн (11300 євро) при купівлі автомобіля одразу.

Що змінилося?

Почнемо із зовнішності. У передній частині – нові фари головного світла з світлодіодними ходовими вогнями, решітка радіатора з тоншим хромованим молдінгом. Бампер геть новий, замість суцільної нижньої решітки з чорного пластику, вона розділена на три зони. Виглядає куди виразніше.

З боків автомобіль отримав бокові молдінги з нефарбованого чорного пластику, оновився дизайн колісних ковпаків та дисків.

Разючі зміни ззаду, тут оновилось геть усе. Автомобіль отримав нову кришку багажника, на яку з бамперу «переїхав» номерний знак, а замість личинки замка прихована кнопка відкривання. Осучаснили філейну частину елементи хрому, нова оптика та бампер, який отримав дифузор з чорного пластику та вдвічі збільшені світловідбивні елементи.

У порівнянні з першою генерацією моделі, у другому поколінні відбулась справжня революція в інтер’єрі, яка торкнулась дизайну, матеріалів та обладнання. З оновленням чинної версії, зміни мінімальні, але не лише візуальні.

Змінено кермо, воно виготовлено з дорожчих матеріалів, а також поліпшена його ергономіка. Оновлено декоративні вставки на передній панелі та ручках дверцят. Встановлено нові передні крісла, зі збільшеною по висоті спинкою, людям високого зросту буде зручніше.

Нарешті, отримала ручку з середини кришка багажнику. З’явилось дистанційне відкриття лючка бензобаку, тому і кришка тепер звичайна. Раніше кришку треба було відкривати ключем. А водійський електросклопідйомник отримав автоматичну функцію.

Такі різні бази

Слід порівняти і базові версії, адже після рестайлінгу ціна Logan фактично не змінилась, хоча модель суттєво додала у оснащені. Наприклад, коли у 2012-му в Україні з’явився Renault Logan другої генерації, він також коштував приблизно 10 тис доларів, але базова машина була біднішою. У початковій комплектації не було гідропідсилювача керма, системи стабілізації курсової стійкості (ESP) і навіть антиблокувальної системи гальм (ABS). Зараз усе вищезгадане є навіть у найдешевшій версії Life.

Більш того, з’явилась система допомоги старту на підйомі, новачкам це буде як знахідка. Єдина додаткова доплата, яку я обов’язково раджу зробити покупцю найдешевшої версії – це кондиціонер (9374 грн). Його в базі немає. Є і опції котрі значно полегшать життя водію та коштують дуже і дуже мало. Наприклад, бортовий комп’ютер за 300 грн, електропривід та обігрів зовнішніх дзеркал за 629 грн – іноді в кафе витрачаєш більше.

Відзначимо, що для базового Logan відсутній вибір двигунів, модель доступна лише з атмосферним бензиновим мотором об’ємом 1,0 л потужністю 73 к.с. Він новий та, як і всі інші двигуни моделі, агрегатується з 5-ступінчастаю механічною трансмісією. До речі, доплативши 21 662 грн, бензиновий автомобіль можна придбати з заводським ГБО.

 Читайте також:

У середньому виконанні Life+, як у нас на тесті, для покупця Logan можливості набагато ширші. Тут і вибір одного з трьох двигунів, двох бензинових 0,9 чи 1,0 л, чи давно знайомий 1,5-літровий турбодизель. Перелік опцій, що неможливо замовити для бази, штатний кондиціонер та спинка заднього ряду сидінь, що складається в пропорції 1/3 та 2/3. У найдорожчій версії Zen від 316 100 грн, Logan має доросле, як для своєї ціни, обладнання. Тут є клімат-контроль, круїз-контроль з обмежувачем швидкості та інші доповнення.

Всередині

З посадкою у Logan жодних проблем. Високий кузов, великі дверні пройми. Та й всередині місця вистачає. На задньому дивані навіть у високих пасажирів є запас місця, як над головою так і у ногах. У нових кріслах попереду дійсно зручніше, хоча регулювання підтримки попереку і тут відсутнє. Краще влаштуватися за кермом допоможе його регулювання за висотою.

А от регулювання водійського крісла та ременя безпеки за висотою є лише у найдорожчій версії Zen. Подобається і оглядовість Logan, посадка тут висока, площа скління велика, як і чималі зовнішні дзеркала.

Безумовний козир Logan – величезний 510 літровий багажник. Не у кожного автомобіля класом вище та розмірами більше є настільки місткій вантажний відсік. Під підлогою повнорозмірне запасне колесо, окрім того, біля колеса повно вільного місця. При перевезенні габаритного вантажу, можна скласти спинки заднього дивану. Але вантажний пройм невеликий, що традиційно для седанів.

Рушаємо

На тест ми обрали бензинову версію з турбодвигуном. Під капотом 0,9-літровий TCe потужністю у 90 к.с. і 140 Нм та системою стоп&старт, яка допомагає економити пальне і вперше з’явилася у Logan. Мені знайомий цей двигун ще за Renault Sandero Stepway, але у парі з роботизованою коробкою. І до механіки цей трициліндровий турбодвигун підходить набагато краще. Водій сам контролює зміну передач і може уникати турбоями.

У місті Logan з турбіною досить жвавий і помітно динамічніший за 75-сильну атмосферну версію. Наприклад, до 100 км/год турбо Logan розганяється за 11,1 с, тоді як атмосферна версія за 14,5 с. Значно легше динамічніша машина почувається й на трасі, обгони не займають довго часу, а автомобіль має помітне прискорення навіть на швидкості.

Інша перевага турбодвигуна – економічність. Згідно з заводськими даними в місті ця версія споживає 5,8 на 100 км – це на 0,9 л на 100 км менше атмосферного Logan. Під час тесту витрати палива перевищили паспортні, але і підсумковий результат у 6,5 л на 100 км в умовах київського трафіку – поважний показник.

Однією з найсильніших рис Renault Logan завжди була його дуже енергоємна підвіска. Адже цей автомобіль від самого початку розроблявся для країн третього світу, де з дорожнім покриттям може бути усе що завгодно. Ходова дійсно всеїдна, а з кліренсом у 15 см та штатним металевим захистом картеру двигуна Logan відмінно себе почуває і на нерівних ґрунтових доріжках. Інша сторона медалі – керованість. Чим м’якіша підвіска, тим менш чіткім є керування. Хоча Logan не спорткар, тому йому можна пробачити не дуже інформативне, але легке та комфортне кермо.

Чутливі гальма – фірмова риса не лише Renault, а й інших французьких автовиробників. І мені це подобається, уповільнення доволі потужне, та й контролювати його легко.

Обираючи модель

Renault Logan за невелику ціну пропонує гарний вибір. Покупець може обрати седан, універсал, або споріднений хетчбек Sandero. Обирати можна серед трьох двигунів та аналогічної кількості комплектацій. Ціни на додаткові опції та аксесуари дуже демократичні. Logan є дуже привабливою покупкою не лише для індивідуального використання, а й комерційної діяльності. Адже бензинову модель можна придбати з вже встановленим газовим обладнанням. Він добре підійде і корпоративним паркам, де потрібна економічна, недорога машина пристосована до дорожніх умов будь-якого регіону України. Переконатись у цьому можна самостійно, записавшись на тест-драйв моделі.

 

Renault Logan
Двигун бензин, R3, 898 см3
Потужність, крутний момент 90 к.с., 140 Нм
Трансмісія 5-ст. механічна
Привід передній
Максимальна швидкість 169 км/год
Розгін 0–100 км/год 11,1 с
Витрата палива траса – 4,6 л на 100 км, місто – 5,8 л на 100 км
Шини 185/65 R15
Дорожній просвіт 145
Кузов седан
Дверей/місць 4/5
Маса споряджена/повна 1087/1545 кг
Вантажний відсік 510 л
Паливний бак 50 л
Вартість мінімальна* 275 900 грн
Вартість тест. авто* 300 900 грн

* Вартість на 09.12.2019 для автомобіля з даним силовим агрегатом


Додати свій коментар











Pin It on Pinterest