Німецька компанія Audi вирішила залишити електричну серію Формулу Е та прийти в інші два світові змагання: «Дакар» та «24 години Ле-Мана».
Замість продовження виступів у Формулі Е, Audi оголосила про підготовку електрифікованого позашляховика для участі в ралі «Дакар» 2022 року.
Марка також представила перше зображення прототипу ралікара, яке може лягли в основу зовнішнього вигляду машини, що вже за рік має бути готова подолати всі перешкоди багатоденного ралійного марафону.
Крім того, компанія оголосила про повернення до перегонів на витривалість «24 години Ле-Мана». Проте поки в Інгольштадті більше говорять лише про ралійний автомобіль.
Хоча чоторикільцевий бренд поки не розкриває інформації про силовий агрегат, але точно обіцяє використати електричну трансмісію, яку компанія називає «перетворювачем енергії» й котра базуватиметься на двигуні внутрішнього згоряння з турбонаддувом.
Відповідно до цього опису, позашляховик може отримати налаштовану серійну гібридну установку із бензиновим силовим агрегатом в якості основного джерела енергії, проте він живитиме акумуляторну батарею, яка й приводитиме в рух електромотори на осях (чи окремих колесах).
До речі, цей проект дуже нагадує концепт Audi AI TRAIL four, який був презентований 2019 року.

Компанія заявила, що її «метою є постійне покращення характеристик електричного приводу та акумуляторної батареї найближчими роками», а отже можна припустити, що проект не завершиться однорічним виступом у ралі «Дакар».
«Досвід, накопичений у цьому процесі, повинен потім бути включений у подальший розвиток майбутніх електрифікованих виробничих моделей», – сказано в заяві Audi стосовно цього проекту.
«Крім того, ми оцінюємо інші можливі сфери діяльності для нас у міжнародному автоспорті, – сказав Юліус Зебах, керуючий директор Audi Sport GmbH. – Роблячи це, ми маємо на увазі побажання наших клієнтів, як й майбутню стратегію компанії, яка чітко зосереджена на електрифікації та нейтральній вуглецевій мобільності. Ось чому ми інтенсивно готуємось до входження в нову спортивну категорії на основі прототипу LMDh з найважливішими перегонами, як 24 години Дайтони та 24 години Ле-Мана».
LMDh розшифровується як Le Mans Daytona hybrid і є новим гоночним класом у перегонах на витривалість. Правила вимагають мінімальної ваги 2271 фунтів (1030 кілограмів) та максимальної потужності 671 кінських сил (500 кіловат) із загальною гібридною системою, що діє на задні колеса. Перший з цих автомобілів повинен розпочати змагання в Європі в сезоні 2022 та сезоні 2023 в США.
Стосовно Формули Е, то участь заводської команди Audi закінчується після сезону 2021 року. Однак компанія буде продовжувати поставляти свою силову установку в серію клієнтським командам й надалі.
Нещодавно Audi представила спортивний та дизельний SQ5 Sportback TDI, та оновила «заряджений» SQ2.
Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram, Facebook, Twitter та Google News.
Джерело: Motor1
Галерея Audi AI TRAIL four (2019):