Audi оголосила про плани на «Дакар» та «Ле-Ман»

Автор: Роман Галімон | 01 Гру, 2020
Audi план Дакар Ле-Ман 2022

Німецька компанія Audi вирішила залишити електричну серію Формулу Е та прийти в інші два світові змагання: «Дакар» та «24 години Ле-Мана».

Замість продовження виступів у Формулі Е, Audi оголосила про підготовку електрифікованого позашляховика для участі в ралі «Дакар» 2022 року.




Марка також представила перше зображення прототипу ралікара, яке може лягли в основу зовнішнього вигляду машини, що вже за рік має бути готова подолати всі перешкоди багатоденного ралійного марафону.

Крім того, компанія оголосила про повернення до перегонів на витривалість «24 години Ле-Мана». Проте поки в Інгольштадті більше говорять лише про ралійний автомобіль.

Хоча чоторикільцевий бренд поки не розкриває інформації про силовий агрегат, але точно обіцяє використати електричну трансмісію, яку компанія називає «перетворювачем енергії» й котра базуватиметься на двигуні внутрішнього згоряння з турбонаддувом.




Відповідно до цього опису, позашляховик може отримати налаштовану серійну гібридну установку із бензиновим силовим агрегатом в якості основного джерела енергії, проте він живитиме акумуляторну батарею, яка й приводитиме в рух електромотори на осях (чи окремих колесах).

До речі, цей проект дуже нагадує концепт Audi AI TRAIL four, який був презентований 2019 року.

Audi AI TRAIL four (2019)

Компанія заявила, що її «метою є постійне покращення характеристик електричного приводу та акумуляторної батареї найближчими роками», а отже можна припустити, що проект не завершиться однорічним виступом у ралі «Дакар».

«Досвід, накопичений у цьому процесі, повинен потім бути включений у подальший розвиток майбутніх електрифікованих виробничих моделей», – сказано в заяві Audi стосовно цього проекту.

«Крім того, ми оцінюємо інші можливі сфери діяльності для нас у міжнародному автоспорті, – сказав Юліус Зебах, керуючий директор Audi Sport GmbH. – Роблячи це, ми маємо на увазі побажання наших клієнтів, як й майбутню стратегію компанії, яка чітко зосереджена на електрифікації та нейтральній вуглецевій мобільності. Ось чому ми інтенсивно готуємось до входження в нову спортивну категорії на основі прототипу LMDh з найважливішими перегонами, як 24 години Дайтони та 24 години Ле-Мана».




LMDh розшифровується як Le Mans Daytona hybrid і є новим гоночним класом у перегонах на витривалість. Правила вимагають мінімальної ваги 2271 фунтів (1030 кілограмів) та максимальної потужності 671 кінських сил (500 кіловат) із загальною гібридною системою, що діє на задні колеса. Перший з цих автомобілів повинен розпочати змагання в Європі в сезоні 2022 та сезоні 2023 в США.

Стосовно Формули Е, то участь заводської команди Audi закінчується після сезону 2021 року. Однак компанія буде продовжувати поставляти свою силову установку в серію клієнтським командам й надалі.

Нещодавно Audi представила спортивний та дизельний SQ5 Sportback TDI, та оновила «заряджений» SQ2.

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram, Facebook, Twitter та Google News.

Джерело: Motor1

Галерея Audi AI TRAIL four (2019):
Фотограф: Audi
Фотограф: Audi
Фотограф: Audi
Фотограф: Audi
Фотограф: Audi
Фотограф: Audi
Фотограф: Audi
Фотограф: Audi







Додати свій коментар














Pin It on Pinterest