«Дакар» показав автомобіль майбутнього

Автор: Редакція | 25 Гру, 2021
Дакар Майбутнє Дакара

Організатори відомого ралі-марафону «Дакар» показали, як виглядатиме автомобіль майбутнього для їхньої автоспортивної події.

Організатори відомого ралі-марафону «Дакар» показали, як виглядатиме автомобіль майбутнього для їхньої автоспортивної події.

Минулого року організатори «Дакар» взяли на себе зобов’язання привести ралі-марафон до «зелених технологій» вже за десятиріччя й тому не дивно, що проект «Майбутнє Дакара» вже реалізується.

На разі, план виглядає так: у 2022 році на старт мають вийти перші гібридні автомобілі, у 2023 році – з’являться й електрокари, у 2026 році – вже лідери перегонів мають виступати на електричних та гібридних машинах, а з 2030 року «Дакар» має застосувати технології скорочення викидів у всіх категоріях.

Audi вже представила гібрид

Audi RS Q e-tron

На Дакар-2022 вже стартуватиме перший гібридний позашляховик від Audi.

Позашляховик RS Q e-tron використовує два електродвигуни від автомобіля e-tron FE07 Формули E на кожній осі та 2,0-літровий рядний чотирициліндровий двигун з турбонаддувом від Audi DTM, який є фактично генератором для електромоторів.

У сукупності ця установка генерує 670 кінських сил, що робить її значно потужнішою за позашляховик RS Q8 потужністю 591 к.с. В гібридній системі також застосовується акумулятор на 50 кВт-год.

Гібридними позашляховиками Audi управлятимуть екіпажи Стефана Петранселя, Карлоса Сайнса та Маттіаса Екстрьома. Німецький бренд провів багатомісячні випробування прототипів й тепер не безпідставно сподівається на успіх.

Гібрид ORECA

Дакар Майбутнє Дакара

З іншого боку, компанія ORECA також почала розробку свого гібридного позашляховика для команди SMG. Цікаво, що організатори «Дакар» назвали саме його «Майбутнім Дакара».

ORECA витратила 2021 рік на проектування та розробку автомобіля, а наступний 2022 рік планує присвятити випробуванням, аби вийти на старт Дакар-2023.

Як зазначається, кінцевою метою є створення конкурентоспроможного гібридного позашляховика, який споживатиме вдвічі менше, за автомобіль із ДВЗ категорії T1.




Команда SMG та гонщик Філіпп Гаше поки дають вкрай мало технічної інформації. Повідомляється лише, що потужність бензинового двигуна оцінюється в 200 к.с., а електроприводу – ще 109 к.с. (80 кВт).

Схема гібридної установки позашляховика ORECA поки теж не розкривається, але за припущеннями, обидва електродвигуни можливо будуть безпосередньо пов’язані з колесами.

Ймовірно, більше подробиць стане відомо після перших тестів, які заплановані на квітень 2022 року. Тим не менш, вже зараз «Дакар» позначає цей проект як «Майбутнє Дакара», а отже нові аналогічні гібридні позашляховики можуть з’явитись вже незабаром.

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram, Facebook, Twitter та Google News.


Додати свій коментар










Pin It on Pinterest