У Ferrari пояснили причини затягування піт-стопа Леклера

Автор: Роман Галімон | 13 Жов, 2019

Керівник команди Ferrari Маттіа Бінотто пояснив, чому пошкоджений болід Шарля Леклера не одразу закликали в бокси.

На старті гонки Леклер пошкодив ліву частину переднього антикрила, коли зіткнувся з Максом Ферстаппеном на першому колі.

Проте гонщик Скудерії продовжив свій рух трасою, поки від аеродинамічних навантажень та контакту з поверхнею треку крило не почало руйнуватись. Врешті-решт, гонщика закликали в бокси після третього кола, але після фінішу гонки Леклеру був призначений штраф 15 секунд: 5 секунд за інцидент з Ферстаппеном та 10 секунд за продовження руху на пошкодженому боліді.

Читайте також:

В протоколі гонщик Ferrari втратив одну позицію, але керівник команди пояснив причини рішення залишити болід на трасі.

«Ми отримали пошкодження. Шарль знаходиться за кермом і може відчувати машину, її поведінку. Зовні ми побачили, що крило було пошкоджене, тому на якомусь етапі його потрібно було замінити.

Шарль все ще йшов у нормальному темпі, залишався на трасі, але потім FIA попросила нас провести піт-стоп із міркувань безпеки, і ми відразу зробили це. Судді визнали, що ми, можливо, мали звернути з траси раніше, і покарали нас за це».

Леклер, який почав гонку з другого місця, а опинився в протоколі лише сьомим, пояснив, що відчував машину й міг нею кермувати.

«Пошкоджено було не тільки переднє крило, візуально пошкодженими здавалися деталі в лівій частині машини. З точки зору пілотажу я частково втратив [зчеплення] попереду. В основному тому, що виникала недостатня поворотність. Якби пошкодження були й ззаду, я б втрачав набагато більше».


Додати свій коментар














Pin It on Pinterest