Кубок України з кільцевих гонок: Новий етап – нові емоції

Автор: В'ячеслав Щербина | 12 Сер, 2020
Подіум третього етапу Кубку України з кільцевих гонок

Третій етап Кубка України з кільцевих гонок, що пройшов всього за добу після другого, знову був наповнений боротьбою. Разом із нею він подарував нову «порцію» емоцій, як самим учасникам, так й вболівальникам. Наш черговий альбом ми присвячуємо головним героям того дня – пілотам.

Тим більше, якщо не брати до уваги пару суперників на чолі пелотону, на трасі розгорталися зовсім інші протистояння, ніж напередодні. Вони вилилися в зовсім інші емоції: вчорашній переможець виявився в ролі ураженого і навпаки, хтось виправдовувався перед суперником, а хтось радів набуттю стабільності.

Читайте більше про 3-й етап:

Не кажучи вже про те, що вперше за два останні роки для кубкових перегонів на церемонії нагородження 3-го етапу Кубка України з кільцевих гонок з’явилося «заповітне» шампанське! «Ігристе» означало те, що нагородження саме недільної гонки стало на порядок більше емоційним, ніж після суботньої, особливо для самих гонщиків. Отже, поїхали ?!

У неділю пелотон Кубка України з кільцевих гонок поповнився одним учасником. Ним став Володимир Дрогомирецький, який виступає в кубкових перегонах на своїй звичній «Фієста», але оснащеної 2-літровим мотором. Володимир збирався виступити і напередодні, однак не встиг повернутися з відрядження.

Як і багато інших українських пілотів, Дрогомирецький виступає не тільки як власне пілот, але й повністю бере участь в обслуговуванні своєї машини, ні разу не боячись забруднити руки.

Що до Сергія Юнашева, то він не тільки майже універсальний пілот, який домігся найбільших зі своїх досягнень в «кільці», а й добре відомий в широких автоспортивних колах як інженер, що виконує і роль висококваліфікованого механіка.

Наприклад, в якості інженера «Юнга» задіяний не тільки в SDrive, а ще й обслуговує відразу кілька ралійних «Evo-люшенів», в тому числі й екіпажу, який здобував чемпіонські титули останні кілька років!

Рідкісний момент майже медитації засновника і керівника команди SDrive Андрія Бондаря. Його «робочий» день на «кільці» триває набагато довше, ніж у його пілотів. А цього разу Андрій ще й сам вирішив «згадати молодість», вийшовши на старт за кермом «вісімки» Владислава Сінані, який знову відлетів по роботі за кордон.

Традиційна розминка з розтяжкою Костянтина Гуцула. Примітно, що він робить її не тільки перед самою гонкою, але і між заїздами – навіть перед тренуваннями! Чи це не серйозність підходу до змагань ?!

А кому не до фізичних вправ, так це Руслану Сєрову. Як справжня «людина-оркестр», ветеран робить всі без винятку роботи зі своєю «Калиною» власноруч – і «будує» її, і готує до гонки і обслуговує під час, обходячись абсолютно без механіків!

З урахуванням займаної ним посади «у звичайні дні» – Директора «Ауді Київ-Південь», – навіть на гонці Володимиру Дрогомирецькому немає спокою. Від робочих питань його телефон майже не змовкає й не на секунду, й на деякі з них йому доводиться відповідати. Спокій настає тільки в одному очевидному місці – на трасі за кермом спортивної машини.

Після проблем із «блокуванням» напередодні, із правленим автомобілем Вадим Євтушенко вже зранку перебував у піднесеному настрої й був серйозно налаштований поборотися за лідируючі позиції «Турінга».

Після свого третього місця напередодні, та ще й видобутого в боротьбі зі своїми напарниками по SDrive, і Сергій Бєляєв був готовий «у всеозброєнні». Хто знав, що недільна гонка «подарує» йому зовсім інші емоції!

А ось хто-хто, так Руслан Сєров перед будь-яким стартом завжди виглядає абсолютно неупереджено і А-емоційним. Принаймні, – так здається зовні. Напевно, позначається величезний досвід виступів ветерана – починаючи з картингу з малих років і закінчуючи двома десятиліттями в «великому кільці».

Напарники із не заявленої на кубкові гонки команди «Київ-Південь» Вадим Конончук і Володимир Дрогомирецький не без емоцій вивчають результати кваліфікації. А вони – як самі результати, так й пов’язані з ними «відчуття» – різняться.

Конончук знову, як і напередодні, поступився, показавши тільки третій час у класі. Тоді як Дрогомирецький нехай і на примарні 0,03 секунди, але все ж зміг випередити «БМВ». Звідси і посмішка на його обличчі. Забігаючи вперед, – на фініші емоції обох діаметрально зміняться!

А ось хто стримував емоції після кваліфікації, так це Вадим Євтушенко. Цікаво, але досить несподівано для більшості, можливо, і включаючи його самого, Вадим показав другий час у класі! Він поступився лише Юнашеву, причому всього 0,2 секунди, залишивши позаду 3-кратного і чинного Чемпіона України!

Відразу після кваліфікації Євтушенко «кинувся» власноруч коригувати кути розвал-сходження коліс, при цьому не без гумору прокоментувавши свій кваліфікаційний час – «А я зараз ще колеса рівно виставлю!»)))) На жаль, але і його на фініші чекали зовсім інші емоції …

Мабуть, Сергій Бєляєв після свого стартового зіткнення з Андрієм Бондарем переживав набагато більше за власне свою «жертву»!

Причому Сергій був жахливо роздратований як на цьому фото за мить після аварії, так і потім не міг «відійти» навіть коли гонка давним-давно закінчилася. Воно й зрозуміло, все ж мова йшла про людину, яка з автоспортивної точки зору «виростила й виховала» його …

Зрозуміло, що найбільш позитивні емоції після гонки отримує її переможець – в даному випадку Костянтин Гуцул. А якщо йдеться про справжню спортивну дуель, коли лідерство переходило з рук в руки більше десятка разів !?

Ну і вже тим більше ці емоції посилюються багаторазово, коли першою людиною, хто зустрічає пілота після його тріумфу, є ні хто-небудь, а його «прекрасна половина»!

Аналогічно зрозуміло, що у «сторони, що програла» емоції будуть абсолютно з іншої області. Так, Олег Сокірба, який прийшов в гонки тільки наприкінці минулого року, цього дня отримав величезний досвід боротьби на трасі й напевно чималу дозу адреналіну разом із нею. Але він поступився, і приводів для радості особливих у нього не було.

Володимир Дрогомирецький теж був явно роздратований тим, що всупереч своїм очікуванням не зміг скласти жодної конкуренції «зарядженим монстрам» пілотів «Супер Туринга». Що, загалом-то, при інших рівних і тим більше тій різниці потужності, було б спортивним дивом!

Напевно набагато швидше забути про «поразку» і переключитися на інші думки Олегу Сокірбі допомогли його близькі люди. А на цій гонці серед багатьох друзів та вболівальників Олега були присутні і його батько, і рідна сестра, і, звичайно – дружина з донькою, які напевно не дали йому сильно засмутитися від другого місця в гонці.

Аналогічно, можна не сумніватися, що після його вкрай невдалого виступу напередодні, з перемогою в неділю Вадим Конончук як мінімум був задоволений своїм результатом. Власне особливу радість після своїх перемог цей пілот демонструє вкрай-вкрай рідко, хіба що на подіумі.

А ось Максиму Волинцю, який знову піднявся на подіум заліку «Турінг», на фініші чекало … невелике «нервування». Після їхнього напруженого протистояння з Вадимом Євтушенко якраз за третє місце, яке тривало практично всю гонку і до її останніх метрів, у суперника виникли претензії до тактики оборони Максима, за яку йому довелося «виправдовуватися».

Емоції Антона Поляничко після фінішу теж напевно були дуже веселими. Так, серед своїх напарників по команді Smart Racing він став кращим, проте на фініші це вилилося тільки в п’яте місце.

Справедливості заради слід зазначити, що на перших колах Антон мало не став «третім зайвим» у протистоянні Євтушенко-Волинець за «бронзу», все ж відставши від двох дуелянтів у другій половині гонки.

Що до його нового напарника у Smart Racing Руслана Сєрова, який «підмінив» травмованого Павла Мар’яненка, то він був задоволений вже тим, що після нескінченних проблем із машиною, цього разу вона його не підвела та її пілот продемонстрував стабільну швидкість. Звідси й «кулачки» з Головою Техкома Борисом Донським, хто ніхто як інший розуміє, що значить проблеми з технікою, особливо якщо це стосується електрики.

Можна не сумніватися, що після їх просто таки неймовірну дуелі, де вони обганяли один одного більше десяти разів, Олегу Сокірбе з Костянтином Гуцулом було про що поговорити після фінішу. І точно також можна не сумніватися в тому, що хоча обидва пілоти не подавали зовні виду, внутрішній стан обох дещо відрізнявся.

Цього разу нагородження всім довелося чекати більше звичайного. Не в останню чергу це сталося через те, що суддівство «накинуло» 20 секунд пеналізації до підсумкового часу Олега Сокірби за фальстарт, на що у них пішов час.

Томливість від очікування явно відображена на цих двох фото. Дрогомирецькому, схоже, його допомогли «скоротати» знайомі, а Сокірбі ветеран українського автоспорту Леонід Протасов, у якого завжди знайдеться пару-трійку порад, тим більше для новачків)))

Хоча в гонці він зійшов, Андрію Бондарю теж був резон, і досить вагомий, чекати нагородження – заснована ним SDrive другий день поспіль більш ніж впевнено очолила командний подіум.

Про настрої Андрія в цей момент нагородження красномовно свідчив той факт, що він в прямому сенсі слова почав підспівувати «We are the Champions», тримаючи свого спадкоємця на плечах.

Кирило Мітітел знову виявився єдиним учасником в класі 8с. Після фінішу він, відповідно, став й переможцем. Правда, через проблеми з машиною, в неділю фінішувати виявилося не так вже й «просто». Звідси і радість юного пілота – хоча прямої боротьби на трасі у нього ні з ким не було, цей кубок Кирилу зовсім не «дістався» – він його заробив!

З урахуванням трьох стартерів у «Супер Турингу», жвавіше було й на їхньому подіумі. Хоча і тут, фініш означав «автоматичне» призове місце, тут не можна ще раз не повторитися. Те, що продемонстрували на трасі Сокріба з Гуцулом – такого «Чайка» реально не бачила, принаймні, в недалекому минулому років так на 20!

Можливо ветеран українського і радянського автоспорту Леонід Леонов, який знову вітав учасників на подіумі, пригадав би схожу дуель за часів «союзу», але можна 100% – стверджувати, що на таких потужних машинах подібного бою за перемогу на «Чайці» точно ще ніколи не було !

На першій з цих двох фото пілоти колегіально вирішують – куди вони будуть розбризкувати шампанське! Костянтин відразу запропонував – «прямо» на глядачів, що стоять під балконом, на якому власне і відбувається церемонія нагородження кубкових перегонів. Ну а після цієї церемонії всі три пілоти не могли не пригубити більш ніж заслужене ними «ігристе».

З урахуванням майже 10 учасників, на місця подіуму «Турінгу» претендентів було куди більше. Справедливіше буде сказати – на третю сходинку. З наявністю в гонці Конончука з Юнашевим при справній техніці у обох – головне питання полягало лише в їхній «рокіровці» між собою на першій та другій сходинці.

Цього разу переміг Конончук і з урахуванням провальної гонки напередодні через проблеми з амортизаторами, його радість на подіумі більш ніж зрозуміла. А ось «Юнга», хоча він і посміхався, було очевидно помітно, що своїм другим місцем залишився незадоволений …

… а потім прийшла черга і цієї призової трійки розбризкувати тріумфальне шампанське. На відміну від «старшокласників», ця трійця, що називається, спробувала «відірватися» на всіх – і тих хто їх нагороджував, і фотографував, і вони точно рясно облили один одного. Як результат останнього дійства друге фото, яке можна назвати «мокрі і щасливі»))))

Хоча хто сказав, що на цьому все закінчилося? Зійшовши з подіуму обидва пілоти SDrive по-справжньому по-спортивному випили шампанського із зароблених ними кубків …

… ну а потім пілоти і зовсім «зметикували на трьох»))) Цього разу вже два головних дуелянти «Супер Туринга» допомогли наповнити «чашу» Юнашева)))

Вінчав церемонію нагородження 3-го етапу Кубка України з кільцевих гонок не менше емоційний командний подіум. Його знову очолили пілоти SDrive, знову досить серйозно випередивши за очками Smart Racing, яка стала другою і останньою командою в цьому заліку.

Що зазвичай залишається «за кадром», так це те, що коли всі кубки вже вручені і шампанське розбризкане, для керівників команд, як тут для Андрія Бондаря, змагання далеке від завершення. Їм, як й механікам команд, ще належить попрацювати – для всіх них «гонка» починається за кілька годин до першого виїзду на тренування і точно також закінчується через пару годин після фінішу ….

 

В’ячеслав Щербина спеціально для українських кільцевиків та їхніх уболівальників

Фото автора


Додати свій коментар










Pin It on Pinterest