Mercedes та Ferrari виступили проти стандартних деталей до болідів Ф1

Автор: Роман Галімон | 13 Вер, 2019

Керівництво Ф1 та FIA останнім часом «продавлюють» технічний регламент Ф1 на 2021 рік, але досі ніяк не можуть його остаточно узгодити.

Офіційне оголошення регламенту на сезон-2021 та подальші роки вже кілька разів переносилось, і останнім терміном була осінь. І ось, коли ця пора року прийшла, з’явилися перші натяки на те, що новий регламент може не отримати підтримку лідерів чемпіонату.

Читайте також:


При цьому раніше в Скудерії, навіть, натякнули на право вето, в Mercedes приєдналися до критики та означили проблемні моменти. Це вже не перший раз, коли два автовиробника об’єднується заради того, щоб не позбавитись технологічної переваги. Адже у випадку стандартизації деталей, вони не зможуть випробовувати свої технології у Ф1, а потім реалізовувати їх в дорожніх машинах.

«Ми вважаємо стандартизацію деталей ризиком для Формули 1, – сказав Бінотто перед Гран Прі Італії. – Бо невідомо, яку надійність очікувати від таких деталей спочатку. Ми бачили таку проблему в Ф2, наприклад. Їм довелося багато гонок починати позаду сейфті-кара, бо стандартне зчеплення виявилося недостатньо надійним. Ми можемо прийняти стандартизацію, але по-перше треба переконатися, що деталі будуть надійними, потрібної якості і того рівня ефективності, на який розраховують в Ф1».

При цьому Бінотто заявив, що стандартизація може не привести до істотного зниження витрат команд.

«Треба ще переконатися, що ми не витратимо зайвого просто на розробку стандартних компонентів, – сказав Бінотто. – Для більшості стандартних деталей, які плануються на 2021 рік, нам ще знадобиться міняти дизайн машини, і переконуватися, що стандартні компоненти працюють як слід. Це додаткові витрати. Вони зникнуть після 2021 року, але з нинішнього моменту і до тих пір вони будуть».

Технічний радник Mercedes Альдо Коста теж погодився, що топ-команди можуть відкласти рішення про введення стандартних деталей та змінити їхній перелік.

«Ми приймаємо стелю бюджетів як міру, яка вплине на нашу команду і її образ роботи, – сказав Коста. – Це вплине на нас, Red Bull і Ferrari. І ми приймаємо цей виклик. Але в плані стандартних деталей, мене хвилює те саме, що й Маттіа. Нам треба переконатися, що вони будуть надійні. Вони вимагатимуть редизайну. Ми не впевнені, що витрати скоротяться. Або скорочення може бути незначним».


Додати свій коментар














Pin It on Pinterest