Mercedes залишиться у Формулі 1

Автор: Редакція | 11 Тра, 2022
Mercedes AMG One та Льюїс Хемільтон

Німецька компанія Mercedes залишиться у Формулі 1, навіть якщо це не буде відображати цілі компанії, пов’язані з розвитком електромобілів.

Генеральний директор Mercedes Ола Калленіус підтвердив, що автовиробник залишиться в Формулі 1, навіть якщо цей вид спорту не буде відповідати розвитку підрозділу дорожніх автомобілів у напрямку продажу лише електромобілів з 2030 року.

Компанія Mercedes-Benz є мажоритарним акціонером команди Формули 1, що базується в Бреклі, і в період з 2014 по 2021 рік виграла вісім Кубків конструкторів поспіль, а також сім послідовних особистих титулів серед пілотів Ф1.

Однак швидкість «срібних стріл» в цьому сезоні впала через впровадження нового технічного регламенту, і наразі команда займає третє місце в Кубку конструкторів, відстаючи від лідера Ferrari на 62 очки.

Паралельно підрозділ дорожніх автомобілів Mercedes пообіцяв інвестувати лише в повністю електричні платформи з 2025 року і продавати лише електромобілі з 2030 року (щоправда «там, де дозволяють ринкові умови»).

Нова Формула 1

Бос Mercedes вважає, що Формула 1 розвиватиметься шляхом електрифікації й новий технічний регламент має йти шляхом відмови від викидів CO2.

«[Як компанія] ми вирішили піти в цей шлях декарбонізації — це єдине рішення, яке ви можете прийняти — і те ж саме стосується Формули 1», — сказав Калленіус.

«Наступні правила щодо силових агрегатів, які ми матимемо, нададуть набагато більше значення електричній стороні – і є чітке зобов’язання зробити Формулу 1 CO2-нейтральною».

«В наступному регламенті правил електрична частина часу кола збільшиться. Двигун внутрішнього згоряння все одно буде, але він буде використовуватися як лабораторія для розробки палива без СО2, яке, безумовно, знадобиться авіаційній промисловості, але, можливо, і для зниження викидів існуючого автопарку».

«Ми ще не досягли того моменту, коли можна їхати в гонці, використовуючи лише енергію від акумулятора. Такий вид спорту, як Формула 1, повинен показати себе, тому має бути шлях декарбонізації. Технологія акумулятора ще не на тому рівні».

«Але видалення CO2 з більшим акцентом на електрифікації гарантує, що автоспорт залишається дуже актуальним, і ми залишимося у гонках».

Відповідаючи на запитання, чи є остаточний союз Формули 1 і Формули E неминучим, Келленіус додав: «Я не хочу спекулювати на цьому. Все, що я знаю, це те, що Формула 1 завжди залишатиметься вершиною автоспорту». До речі, минулого року Mercedes офіційно вийшла з Формули Е.

Про майбутнє та втрату титулу Хемільтоном

Макс Ферстаппен та Льюїс Хемілтон

Він також зазначив, що зростання інтересу до автоспорту серед молодих глядачів є ключовим фактором для подальшої участі Mercedes, сказавши: «Він значно зростає, особливо в молодшій демографії. Серіал від Netflix під назвою Drive to Survive змінив гру в цьому. Тож ми раді бути частиною цього шоу та бути однією із сил Формули 1, використовуючи це як для нашого технологічного розвитку, так і для маркетингу. Що стосується нас, у автоспорту буде світле майбутнє».

Говорячи про фінал минулого сезону, в якому Льюїс Хемільтон на останньому колі втратив титул Ф1 через ненавмисно порушені правила гоночним директором, Калленіус додав: «Це було надзвичайно емоційно. Іноді в автоспорті ви переходите від надії до відчаю за лічені секунди.

«Але це автоспорт. Ви отримуєте удар, але знову встаєте. Як суперник, ви знову виходите на трасу і продовжуєте боротися».

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram, Facebook, Twitter та Google News.

Джерело: Autocar


Додати свій коментар










Pin It on Pinterest