Mercedes відмовиться від MGU-H заради приходу VW до Ф1

Автор: Роман Галімон | 17 Вер, 2021
Болід Ф1 2022 року

Mercedes погодиться спростити регламент двигунів з 2026 року, аби залучити Volkswagen до Формули 1.

Турбо-гібридний силовий агрегат Формули 1 існує з 2014 року. Він включає дві важливі системи, які називаються MGU-H та MGU-K. Запропоноване спрощення технічного регламенту передбачає відмову від MGU-H (теплогенератор двигуна), який відновлює та зберігає енергію до та з турбокомпресора. MGU-K при цьому залишиться й зберігатиме кінетичну енергію від гальмування.

Оскільки все більша кількість автовиробників відмовляється від двигунів внутрішнього згоряння, новий силовий агрегат є ключовим для забезпечення актуальності Формули 1.




За даними Motorsport, керівник команди Mercedes Тото Вольфф сказав, що відмова від MGU-H була б компромісом заради можливого приходу Volkswagen до автоспорту.

«MGU-H буде видалено, якщо ми знайдемо рівняння у багатьох інших точках»,- сказав Вольфф.

«Я думаю, що це компроміс. Я не можу говорити ні за кого іншого, але в Mercedes готові зробити цей крок, аби полегшити вхід Групи Volkswagen.

Але є ще кілька тем, де потрібно знайти компроміс. І якщо компроміс знайти не вдасться, то ми, ймовірно, повернемося до обговорення й матимемо правила 2026 року, які збираються розробити FIA та FOM».




Як повідомляється, в перемовинах брали участь керівництво Ф1, посадові особи FIA та представники існуючих та потенційних виробників двигунів, включаючи Volkswagen.

При цьому, Групу Volkswagen в обговоренні представляли дві її марки – Audi та Porsche.

Що буде з Формулою 1?

Болід Ф1 2022 року

На разі, Формула 1 перейшла на гібридні технології, але більшість країн Європи збираються заборонити продаж автомобілів із ДВЗ до 2035 року, в тому числі гібридні та плагін-гібридні установки.

Перехід на повністю електричну енергію міг би стати радикальною зміною у Ф1, але наразі цю «монополію» зберігає Формула Е. Таким чином, Ф1 поки зробила ставку на біопаливо.

Цього року автомобілі використовують 5,75-відсоткову суміш біопалива, а наступного року ця формула зросте до 10 відсотків (вона ж E10). До 2030 року планується перейти на біопаливо третього покоління, також відоме як е-паливо.




Такий крок може спокусити Porsche, який вже експериментує зі своєю власною програмою гонок на е-паливі.

Porsche раніше висловлював інтерес до участі у Формулі 1, при цьому німецький бренд, за припущеннями, навіть розробив двигун, який відповідав нормам 2021 року. Але тоді саме MGU-H став спотикальним моментом для марки Групи VW.

Тепер питання наявності автовиробників у Ф1 знову актуальне. Після того, як Honda оголосила вихід зі спорту наприкінці 2021 року, у Формулі 1 залишиться лише три постачальники двигунів, які також виробляють дорожні автомобілі: Mercedes, Ferrari та Renault.

Компанія Red Bull можливо стане четвертим виробником двигунів, якщо викупить потужності Honda в Британії, де збирається актуальна версія двигуна для Ф1, проте енергетична компанія буде зацікавлена у «заморожуванні» технологій, адже не зможе розвивати силову установку протягом сезонів.

Таким чином, прихід Volkswagen міг би вирішити цю проблему, а можливо у Red Bull навіть зроблять ребрендінг двигунів Honda під одну з німецьких марок.

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Facebook, Twitter та Telegram.

Галерея боліда Ф1 2022 року:
Фотограф: Формула 1
Фотограф: Формула 1
Фотограф: Формула 1

Додати свій коментар






Pin It on Pinterest