Prodrive використовуватиме біопаливо на Дакарі-2022

Автор: Редакція | 19 Жов, 2021
Prodrive BRX T1+

Команда Bahrain Raid Xtreme під управлінням Prodrive використовуватиме нове паливо з відновлюваними компонентами у своєму новому BRX T1+ на ралі «Дакар» 2022 року.

Prodrive вирішила кардинально змінити свій проект «Дакар» після дебюту в 2021 році, який закінчився п’ятим місцем для Нані Роми та Алекса Вінокка та сходом Себастьяна Льоба.

Окрім розробки модифікованого автомобіля відповідно до регламенту нової категорії Т1+, команда також запровадить більш екологічне паливо у своєму прототипі позашляховика.




BRX оголосила, що впродовж останніх восьми місяців у партнерстві з Coryton Advanced Fuels розробляє «нове відновлювальне паливо», яке вона назвала Prodrive ECOpower.

Команда вже випробовувала нове паливо протягом кількох тестових днів у Уельсі.

Prodrive BRX T1+
Prodrive BRX T1+

До складу входить біопаливо другого покоління, вироблене з сільськогосподарських відходів, та паливо, створене з уловлювання вуглецю. Таким чином, як зазначається, «воно пропонує 80% скорочення викидів парникових газів» порівняно з традиційним бензином.

Prodrive готується також до програми випробувань у пустелі в Абу-Дабі та Хайїлі, адже команду спіткали кілька проблем за останні місяці, які затримали роботу в умовах пустелі.




Тим не менш, розробники впевнені, що Prodrive ECOpower також можна використовувати як заміну неетильованому бензину, і планує використовувати його у кількох своїх дорожніх автомобілях, щоб продемонструвати корисність цієї технології.

Цікаво, що FIA навіть змінила реламент основної категорії Cross Country, створивши дві нові категорії (T1+ та T1-U, остання для гібридних або електричних транспортних засобів), з метою запровадження нових технологій та двигунів на відновлюваному пальному.

Хоча офіційний перелік машин із категорії гібридних, електричних або водневих прототипів ще не оприлюднений, очікується, що це станеться після наступного засідання Всесвітньої ради автомобільного спорту наприкінці цього тижня.

Prodrive BRX T1+
Prodrive BRX T1+

Раніше повідомлялось, що BRX T1+ матиме хід підвіски 350 мм (порівняно з 280 мм на даний момент), 37-дюймові колеса (порівняно з попередніми 35-дюймовими колесами, які спричинили кілька проколів у перших двох випусках «Дакара» в Саудівській Аравії) та 2,30-метрове шасі (замість двометрової версії 2021 року). Крім того, його мінімальна вага зросте з 1850 кг до 1950 кг.

Команда, яка завершила кілька тестових днів на початку вересня разом з Нані Ромою та його новим штурманом Алексом Харо на ділянці «Sweet Lamb» ралі Уельсу WRC, дебютує на змаганнях в пустелі Абу-Дабі (5-11 листопада) та на ралі «Hail International Rally» (6-11 грудня) перед стартом на «Дакарі» 2022 року.

Також на зазначені етапи планує приїхати Toyota із оновленим Hilux, а також можливо Audi із гібридним RS Q e-tron.

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram, Facebook, Twitter та Google News.

Джерело: Motorsport.com

Галерея Prodrive BRX T1+:
Фотограф: Prodrive
Фотограф: Prodrive
Фотограф: Prodrive
Фотограф: Prodrive

Додати свій коментар










Pin It on Pinterest