Audi продемонструвала нове покоління A3

Автор: Редакція | 04 Бер, 2020

Німецька компанія Audi останньою з квартету брендів VW Group показала свій оновлений хетчбек.

Новий А3 був презентований поки у базових версіях, але незабаром очікується й потужніші версії.

Нове покоління A3 трохи зросло в габаритах: хоча колісна база залишилася практично незмінною і становить 2,64 метра, довжина збільшилась до 3 см та стала 4,34 м. В ширину хетч роздався на стільки ж, заявлений обсяг багажника – від 380 до 1 200 л.

Новинка зберегла попередню схему підвіски: базові версії оснащуються стійками McPherson спереду і торсіонної балкою ззаду, а спортивні отримають на задній осі багатоважільну підвіску.

Крім того, для A3 запропонують відразу два варіанти підвіски з адаптивними амортизаторами, причому обіцяно, що відмінності між комфортним і спортивним режимами будуть помітнішими. Перше виконання ходової зменшить дорожній просвіт на 10 мм, друге – на 15 мм (з ним новинку за замовчуванням забезпечать ще й пакетом S line для кузова). У базі хетч оснащується 16-дюймовими колісними дисками, але опціонально їх можна збільшити аж до 19 дюймів.

Звісно, суттєвих змін зазнав й інтер’єр. Діджиталізація призвела до збільшення екрану мультимедійної системи до 10,25 дюймів, а опціонально можна встановити два 12,3-дюймові екрани й проекційний дисплей. Цікаво, що регулятор гучності мультимедіа став сенсорним: він реагує на кругові рухи пальцями. Крім того, Audi A3 отримала систему розпізнавання почерку.

Крім того, нова мультімедійка стала в десять разів потужнішою. Тепер через неї доступні безліч нових онлайн-сервісів і можливість спілкування з дорожньою інфраструктурою, голосові команди тепер можна формулювати більш вільно, а незабаром A3 отримає бездротові Apple CarPlay і Android Auto.

З точки зору безпеки, у переліку водійських асистентів теж є поповнення. Машина отримала автопілот другого рівня, здатного контролювати автомобіль на магістралі на швидкостях до 210 км/год.

При цьому, автовиробник відзначив й поліпшення шумоізоляції кузова – в тому числі й за рахунок оптимізації аеродинаміки, що підвищило акустичний комфорт.

Базовими двигунами A3 на старті продажів стануть 150-сильний бензиновий турбомотор і 116-сильний дизель. Пізніше з’явиться трициліндровий агрегат на 110 к.с., який буде грати роль базового.

Дизельний дволітровий мотор також запропонують у 150-сильній версії, а у бензинового також буде «м’яка» гібридна модифікація зі 48-вольтгим стартер-генератором. Він може додавати до 12 к.с. і 50 Нм до ДВЗ, але основне його завдання в іншому – забезпечувати можливість руху до 40 секунд із вимкненим двигуном.

За підрахунками Audi, застосування електричної «надбудови» заощадить до 0,4 л бензину на 100 км пробігу. ДВЗ пропонуватимуть як із механікою, так й з роботом, а ось гібридам дадуть лише DSG.

В майбутньому на ринок вийдуть повнопривідні версії, пара плагін-гібридів потужністю 218 і 245 к.с., а також Audi S3 з 310-сильною дволітровою «турбочетвіркою». Далі планується й поява повноцінного хот-хетча RS 3, якому обіцяють 2,5-літровий п’ятициліндровий мотор на 400 к.с.

Приймання замовлень на новинку європейські дилери вже відкрили, постачання почнуться в травні.

Раніш стало відомо, що Audi вирішила створити «доступний» електрокар та презентувала кросовери Q7 та Q8 з моторами Lamborghini.

Слідкуйте за останніми новинами на нашому каналі у Telegram.

Джерело: Motor1

Галерея Audi A3 Sportback 2020 року:
Фотограф: Audi
Фотограф: Audi
Фотограф: Audi
Фотограф: Audi
Фотограф: Audi
Фотограф: Audi
Фотограф: Audi
Фотограф: Audi
Фотограф: Audi
Фотограф: Audi
Фотограф: Audi
Фотограф: Audi
Фотограф: Audi
Фотограф: Audi
Фотограф: Audi
Фотограф: Audi
Фотограф: Audi
Фотограф: Audi
Фотограф: Audi
Фотограф: Audi

Додати свій коментар















Pin It on Pinterest