Нове покоління позашляховика Audi Q5 так само матиме двигун внутрішнього згорання (ДВЗ) та гібридні силові агрегати, але повністю електричної комплектації не буде.
Один із бестселерів Audi отримає нове покоління наступного року, востаннє перед тим, як бренд стане повністю електричним в Європі до 2030 року. Новий Audi Q5 має залишитись конкурентом BMW X3 та Mercedes GLE.
Третя генерація


Середньорозмірний кросовер змінить покоління у 2023 році, й британське видання Auto Express спробувало уявити вигляд майбутньої новинки у своєму рендері. Звісно, на основі раніше зроблених шпигунських фотографій (повна галерея внизу).
Audi Q5 залишається основою успіху бренду на ринку позашляховиків. За минулий рік було продано майже 300 000 примірників по всьому, що робить модель не тільки найпопулярнішою у лінійці зі значком Q, але й найбільшим бестселером виробника.
Автомобіль залишається популярним у Європі, Китаї, Північній Америці – практично в кожній точці світу, де працює бренд.


Шпигунські фото говорять про те, що новинка матиме більшу восьмикутну решітку радіатора з тонкими фарами, «ніс» стане вищим та більш прямокутним, щоб виглядати більш жорстко.
В задній частині будуть посилені стійки, а також світлодіодна панель на всю ширину замінить розділені задні ліхтарі поточної моделі.


Всередині, на відміну від еволюційного екстер’єру, можливе планування салону нового покоління з абсолютно новою інформаційно-розважальною системою та комутаційним пристроєм. Audi ніколи не була виробником, який би стояв на місці від покоління до покоління, коли справа доходить до архітектури салону.
Без «електрички»


На відміну від Китаю, де минулого року був презентований Q5 e-tron на платформі MEB, у Європі ця модель навряд чи стане повністю електричною.
Відповідно до стратегії електрифікації Audi в Європі, електричного Q5 у новому поколінні не буде.
Натомість новинка залишиться на платформі з двигуном внутрішнього згоряння, яка еволюціонує в нову архітектуру бренду MLB. На цій платформі буде засновано останнє покоління моделей з ДВЗ для Європи.
Лише «м’який» гібрид


Основою нової платформи стане оновлена версія добре відомого бензинового двигуна Volkswagen Group EA888 з турбонаддувом об’ємом 2,0 л, з технологією м’якого гібриду напругою 48 вольт і переглянутою турбосистемою.
Технологія м’якого гібриду не нова для Q5; він був представлений як частина фейсліфтингу автомобіля в 2020 році.
Однак, крім потужного дизельного SQ5, який використовує 48-вольтову систему, звичайні версії MHEV поточного Q5 мають менш просунуту установку на 12 вольт.


48-вольтова технологія дозволить розширити можливості вимкнення двигуна та електричного прискорення автомобіля, покращуючи продуктивність та економію палива.
Дизельний двигун залишається популярним на Q5, і оновлений 2,0-літровий варіант TDI – також з оновленою 48-вольтовою технологією, що пропонується в поточній моделі – майже напевно з’явиться як частина лінійки.
За припущеннями, у новому поколінні навіть збережеться SQ5 в поєднанні з 3,0-літровим V6 та турбонаддувом, який, завдяки аналогічній гібридній складовій, розвиватиме понад 350 кінських сил.
Електрифікація у майбутньому


Повністю електричний Q5 (а точніше його спадкоємець), з’явиться після появи Q6 e-tron, котрий дебютує в 2024 році з використанням платформи PPE для електромобілів. Аналогічну архітектуру отримає й майбутній седан A6 e-tron, а також Macan нового покоління від Porsche.
Хоча в Audi вже багато говорили про Q6 e-tron, про «електричні» перспективи свого бестселера Q5 поки не йдеться.
На разі, продажі нового покоління Q5 почнуться лише наприкінці 2023 році. А отже у виробника ще є приблизно 18 місяців, аби розмірковувати над подальшим майбутнім Q5.
Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram, Facebook, Twitter та Google News.
Галерея Audi Q5 (шпигунські фото):