Audi змінила логотип через коронавірус

Автор: Редакція | 25 Бер, 2020

Німецька компанія Audi створила соціальну рекламу, яка має поширювати інформацію про заходи безпеки під час пандемії коронавірусу.

У представленому ролику чотири кільця логотипу Audi розходяться, але звісно це зроблено лише в рамках соціального проекту. Логотип, який вже існує з 1932 року та отримав деякі зміни у 2009 році залишиться без змін.

Турецьке відділення Audi опублікувало в Instagram відео, на якому окрім розходження кілець написано повідомлення «mesafeyi koruyalim», що в перекладі означає «збережемо дистанцію».

Також відео отримало підпис: «Давайте не підемо з дому, зберігаймо дистанцію, будемо здорові та підтримаємо один одного».

Нещодавно, Audi продемонструвала нове покоління A3 та кросовери Q7 та Q8 з моторами Lamborghini.

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Facebook та Twitter.

 

Галерея останніх новинок та концептів Audi:
Фотограф: Audi
Фотограф: Audi
Фотограф: Audi
Фотограф: Audi
Фотограф: Audi
Фотограф: Audi
Фотограф: Audi
Фотограф: Audi
Фотограф: Audi
Фотограф: Audi
Фотограф: Audi
Фотограф: Audi
Фотограф: Audi
Фотограф: Audi
Фотограф: Audi
Фотограф: Audi
Фотограф: Audi
Фотограф: Audi
Фотограф: Audi
Фотограф: Audi
Фотограф: Audi
Фотограф: Audi
Фотограф: Audi
Фотограф: Audi
Фотограф: Audi
Фотограф: Audi
Фотограф: Audi
Фотограф: Audi
Фотограф: Audi
Фотограф: Audi
Фотограф: Audi
Фотограф: Audi
Фотограф: Audi
Фотограф: Audi
Фотограф: Audi
Фотограф: Audi





Додати свій коментар















Pin It on Pinterest