Європейські автовиробники намагаються замінити українські автозапчастини

Автор: Редакція | 14 Бер, 2022
Виробництво завод Stellantis

Автовиробники, включаючи Volkswagen та BMW, намагаються знайти альтернативні джерела життєво важливих деталей, вироблених в Україні.

Бойові дії в Україні вже зірвали постачання джгутів проводів, які іноді об’єднують до 5 км кабелів у новому автомобілі. Джгути створюється окремо для кожної моделі, й створити без них нові машини неможливо.

На разі, Volkswagen та BMW вже скоротили виробництво та тимчасово закрили деякі конвеєри, тоді як Mercedes-Benz попередив, що його виробництво скоро теж зазнає впливу від браку запчастин.

Преміальний бренд Audi заявив, що вся Група Volkswagen працює над тим, щоб змусити основних постачальників перенести своє українське виробництво джгутів на інші заводи або знайти альтернативних постачальників.

«Ми роками успішно працюємо з різними постачальниками з цих регіонів для наших моделей, – йдеться в повідомленні. – Наприклад, можливо, що постачальники розділять виробництво на кілька місць».

BMW також заявила, що веде «інтенсивні переговори» з постачальниками, щоб знайти альтернативні джерела запчастин, в той час як автовиробник Stellantis оголосив, що вже перемістив свої джерела з України в інші країни Європи, проте не зазначив куди.

Хто замінить?

Україна досі пропонувала низьку ціну та висококваліфіковану робочу силу, а близькість до європейських автомобільних заводів і велика кількість сировини дозволили створити великий центр виробництва джгутів з японським заводом Fujikura та французьким Nexans.

Деякі виробники, як Fujikura, після вторгнення взагалі призупинили українське виробництво, а інші працюють на знижених потужностях.

Такі виробники джгутів в Україні, як Kromberg & Schubert, японські Yazaki та Leoni вже мають альтернативні заводи в інших країнах.

Поставки з України все ще є. Один з виробників джгутів на заході країни, який залишився анонімним через занепокоєння про безпеку працівників, сказав, що виробництво працює вдень, хоча вночі воно закрите через комендантську годину.

Деякі автотранспортні компанії перевозять джгути на південь через кордон до Румунії, оскільки наразі бойові дії не досягли цього регіону.

Інші виробники розмірковують над перенесенням виробництва на інші заводи в інші «недорогі» країни, як Румунія, Сербія чи Туніс. Але це передбачає закупівлю нового обладнання та навчання персоналу, на що можуть знадобитися місяці.

Раніше також повідомлялось, які автозаводи в Європі зазнали впливу через війну в Україні.

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram, Facebook, Twitter та Google News.

Джерело: Reuters


Додати свій коментар










Pin It on Pinterest