Німецька марка BMW вирішила оновити 8-у серію та заразом представила лімітовану спецверсію, створену за участю художника Джеффа Кунса.
Восьма серія знову повернулася до гамми BMW у 2018 році – після 19-річної перерви. Тепер бренд порахував, що настав час для планового оновлення всього сімейства разом, включаючи заряджені модифікації M8 Competition.
Масштабних змін не відбулось, проте легкі доробки знайшли місце у декорі й технічному начинні. А ще прем’єра була супроводжена виходом лімітованої спецверсії The 8 X Jeff Koons.
Дизайн
Купе, кабріолет і Gran Coupe 8-ї серії тепер за замовчуванням оснащують М-пакетом із додатковими аеродинамічними елементами та численними чорними акцентами: у темному стилі виконані, приміром, повітрозабірники, дифузор та нові 19-дюймові легкосплавні диски з здвоєними спицями. Гальмівна система BMW M із супортами синього кольору – теж у базі.
Ще одна відмінність від попередника – решітка радіатора BMW Iconic Glow, яка підсвічується з моменту відкривання дверей до початку руху і після вимкнення запалення до замикання автомобіля. За замовчуванням вся оптика світлодіодна, причому фари тепер можна проапгрейдити до лазерних. Не обійшлося й без нових кольорів кузова – додано відтінки сірого, зеленого та синього.
На честь 50-річчя підрозділу М будь-яку модель 8-ї серії можна прикрасити класичними логотипами BMW Motorsport на капоті, дверях та колесах.
Салон


Встановлення М-пакета призвело до автоматичного отримання багатофункціонального шкіряного керма з підкермовими пелюстками, педалей з нержавіючої сталі та спортивних крісел, які раніше були доступні тільки для топового BMW M850i xDrive.
Водійський екран залишився у розмірі 12,3 дюймів, проте центральний збільшений з 10,25 до 12,3. Відгук тачскріна обіцяють швидшим, функцій у мультимедійці – більше, а навігація – зрозумілішою. Передбачені інтелектуальний персональний помічник, проекційний дисплей та бездротова інтеграція смартфона. Все це є складовою частиною системи BMW Live Cockpit Professional.
До комплексу асистентів безпеки додали активний круїз-контроль із розпізнаванням сигналів світлофора.
Техніка


Лінійку двигунів 8-ї серії раніше вже модернізували, тому під капотом новин майже немає. Хіба що обіцяно деяке зниження витрат пального.


На вершині модельного ряду розташована версія M850i xDrive з повним приводом, 4,4-літровим V8 потужністю 530 к.с. та розгоном до сотні за 3,7 секунди. Далі йде модифікація 840i з повним або заднім приводом і 3-літровою рядною бензиновою «шісткою» на 333 к.с. Базовий помірно-гібридний BMW 840d отримав 3-літровий шестициліндровий турбодизель на 340 к.с. Коробка передач – 8-ступеневий автомат Steptronic.


Моделям M850i xDrive надаються бічні дзеркала підрозділу M, посилена гальмівна система, спортивний диференціал та 20-дюймові легкосплавні диски з Y-подібними спицями – все це можна замовити з пакетом M Sport Pro та для шестициліндрових моделей 8-ї серії.
The 8 X Jeff Koons
Спецверсія The 8 X Jeff Koons є плодом співпраці BMW та відомого американського художника Джефа Кунса.
Лімітована модель, заснована на комплектації 850i xDrive Gran Coupе, отримала багатошарове лакофарбове покриття з одинадцяти кольорів, салон прикрашений шкірою червоного та синього відтінків. Про приналежність до «пензля» Кунса говорить вигравіруваний підпис художника. Тираж поки що не розголошують, не публікують й фотографій.
Джефф Кунс та BMW співпрацюють більше десяти років. 2010-го художник розробив арт-кар BMW M3 GT2, який брав участь у перегонах «24 години Ле-Мана».
BMW M8 Competition
Прокачана версія BMW M8 Competition представлена в тих же трьох типах кузова та ззовні відрізняється відтінками кузова, легкосплавними дисками і оптикою Shadow Line, вперше доступною для спорткара. Також з’явилися чотири нові кольори, причому будь-який з них можна покрити лаком Frozen з мерехтливим ефектом.
Під капотом схований V8 із технологією M TwinPower Turbo. Максимальна потужність становить 625 к.с. та 750 Нм. У трансмісії – восьмиступеневий автомат Steptronic, повний привід. Розгін із місця до 100 км/год займає 3,2 секунди у купе та седана M8 Competition і 3,3 секунди – у кабріолета.


Для салону запропоновано нове оздоблення чорною та оранжевою шкірою в комбінації з алькантарою. Передні спортивні крісла можна замінити карбоновими «ковшами» з електричними регулюваннями, функцією пам’яті та написом M8 на підголівниках, що підсвічується.
Наприкінці минулого року BMW представила найпотужніший кросовер XM, а ще раніше перший серійний електричний седан BMW i4 офіційно зійшов із конвеєру заводу в Мюнхені.
Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram, Facebook, Twitter та Google News.
Джерело: Motor1