Німецька автокомпанія представила «прокачане» купе BMW M2 CS, яке має стати флагманською моделлю лінійки.
Глава BMW M Маркус Флаш вже встиг відзначитися заявою про те, що нове купе – це «гоночний спорткар з офіційними номерними знаками», і, судячи з опублікованих деталей, він цілком правий.
Читайте також:
- BMW надала чеській поліції нові «сімки» на пів року
- Суперкар Dodge Challenger викрали з виставки тюнінгу SEMA
Новинка за кількістю кінських сил дійсно зрівнялася зі спорткарами вищого класу, далеко обійшовши й соратників у лінійці, й потенційних конкурентів-земляків. BMW M2 CS оснащується тієї ж самою трилітровою «турбошісткою» з позначенням S55, що й M2 Competition, ось тільки мотор для купе був грунтовно допрацьований. Тепер він не тільки розвиває на 40 к.с. більше (тобто 450 к.с.), але й отримав спеціально продуману систему змащення, яка допомагає двигуну витримувати тривалі суворі навантаження.
В пару до мотора запропоновані дві коробки на вибір – шестиступінчаста механіка і 7-діапазонний робот. З першої купе витратить на прискорення до 100 км/год 4,2 секунди, з другою – рівно 4. Таким чином, новинка виявилася на 0,2 с швидшою в цій вправі, ніж BMW M2 Competition. Максимальну швидкість спорткара за допомогою опціональних доробок можна довести до 280 км/год, витрата палива заявлена на рівні 9,4 – 10,4 л/100 км в залежності від типу трансмісії.
У стандартну комплектацію M2 CS увійшли адаптивна підвіска з трьома режимами роботи амортизаторів, електронокерований диференціал і значні гальма з 400-міліметровими дисками і шестипоршневими супортами на передній осі (на задній – 380-міліметрові диски, а кількість поршнів в супортах скорочено до чотирьох), а також 19-дюймові ковані диски (чорні або золотисті) з низькопрофільною гумою Michelin Pilot Sport Cup 2. За доплату спорткар забезпечать керамічними гальмами.
Кузов BMW M2 в версії CS став жорсткішим й легшим. Перше досягнуто за рахунок додаткових силових елементів, друге – шляхом заміни частини панелей на карбонові. Така доля спіткала, наприклад, капот й дах. Крім того, з композиту виконані передній спліттер, спойлер на кришці багажника і задній дифузор, крізь який визирає нова випускна система. Вона, до речі, отримала особливі клапани для налаштування звуку, управляти ними можна прямо з водійського місця.
Багато карбону й в інтер’єрі спорткара: вуглепластик застосовується в конструкції деяких елементів, включаючи центральну консоль й передні крісла. Оброблений салон, втім, аж ніяк не аскетичний, а має шкіру merino і алькантари. Ще одна деталь – спортивне мультикермо з тими ж таки карбоном, замшею і «нульовою» відміткою. Крім того, модель отримала ексклюзивний колір кузова Misano Blue.
Єдиним «недоліком» є ціна: в Німеччині BMW M2 CS оцінена в мінімальні 95 000 євро. Це не тільки на 33 тисячі дорожче стандартної M2 Competition, але й помітно більше за BMW M550i. Частково висока ціна пояснюється ексклюзивністю: партія хардкорних купе буде досить обмеженою. За попередніми даними, баварці випустять лише пару тисяч компактних спорткарів.
Джерело: Motor1
Галерея BMW M2 CS