Китайська компанія CATL побудує в Угорщині акумуляторний завод вартістю 7,3 млрд євро для постачання батарей до Mercedes та BMW.
Завод, який стане найбільшим заводом з виробництва акумуляторів у Європі, відкривається в той час, коли європейські автовиробники прискорюють перехід на електромобілі.
Інвестиції
Китайська CATL планує побудувати в Угорщині акумуляторний завод вартістю 7,3 мільярда євро (7,6 мільярда доларів), оскільки найбільший у світі виробник акумуляторів для електромобілів готовий задовольнити зростаючий попит світових автовиробників.
CATL також повідомила про будівництво електростанції потужністю 100 ГВт-год (гігават-годин) у східному угорському місті Дебрецен. Це буде найбільша закордонна інвестиція компанії, яка розпочнеться цього року після отримання дозволів і має тривати не більше 64 місяців.
Після будівництва це буде найбільший завод акумуляторних батарей у Європі та другий для CATL у регіоні після заводу в Німеччині, який виготовлятиме акумуляторні елементи та модулі для автовиробників, зокрема Mercedes-Benz, BMW, Stellantis і Volkswagen.
Розширення відбувається в той момент, коли європейські автовиробники прискорюють перехід на електромобілі на своїх внутрішніх ринках, що викликає стрімкий попит на акумулятори з боку місцевих постачальників.
Читайте також:
- Виробник акумуляторів Northvolt інвестує 200 млн доларів у польський завод
- Європа шукає місце для заводів із виробництва акумуляторів
VW, Mercedes-Benz і Tesla оголосили або почали реалізацію великих планів розширення акумуляторних батарей у Європі, щоб забезпечити доступ до важливих елементів і сировини та підтримати свої стратегії електрифікації.
Автовиробники в Угорщині
Інвестиції в Угорщині також є ключовими для цієї східноєвропейської країни, яка стає головним центром електромобілів та акумуляторів у Європі.
У Дебрецені розташований завод, який будує BMW, у той час як у бренду Volkswagen Audi є завод у Дьйорі на заході Угорщини, а Mercedes працює в Кечкеметі.
Mercedes підтвердив, що стане першим партнером, який отримає елементи батареї від угорського заводу CATL, і що його замовлення визначило найбільший початковий обсяг виробництва.
Раніше CATL заявляв, що з 2025 року почне постачати циліндричні елементи для нової серії електромобілів BMW.
Минулого місяця також стало відомо, що Volvo планує інвестувати 1,2 мільярда євро у завод із виробництва електрокарів у Словаччині.
Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram, Facebook, Twitter та Google News.
Джерело: Automotive News Europe