Французькі компанії Citroën, Accor та JCDecaux вирішили об’єднатись заради проекту The Urban Collëctif, подробиці якого будуть розкриті незабаром.
Три французькі компанії з міжнародною репутацією Citroën, Accor та JCDecaux, які відіграють важливу роль у повсякденному житті міських жителів у всьому світі, об’єднали зусилля заради проекту The Urban Collëctif, аби поділитися своїм баченням міської мобільності.
Відповідно до прогнозів Світового банку, до 2050 року дві третини світового населення проживатимуть у мегаполісах, а отже роль міста змінюється й має активно реагувати на різні економічні, соціальні, соціальні та екологічні виклики.
На цьому тлі виникає чимало проектів з автономної міської мобільності, що мають цілковитий сенс, адже задовольняють прагнення у поліпшення якості життя в містах та оптимізують час подорожей.
За задумом, проект Urban Collëctif має показати майбутнє автономної міської мобільності для всіх. Компанії-засновники поділяться своїм досвідом та ноу-хау, щоб запропонувати нові міські рішення.
Urban Collëctif представлять 4 листопада 2020 року, під час повністю віртуальної події. Розробники обіцяють доступне для всіх безпілотне рішення, яке потребуватиме виділених смуг, й працюватиме в режимі з відкритим кодом.
До речі, компанія Citroën минулого року представила свій мініавтомобіль Ami, який можливо й буде задіяний в цьому проекті. Компанія Accor вже понад 50 років працює на ринку готелів, а JCDecaux з 2003 року пропонує використання велосипедів у оренду й на сьогодні має парк у понад 31 000 велосипедів у 76 містах світу.
Влітку Jaguar та Land Rover теж представили безпілотний електромобіль, а на початку року General Motors презентував безпілотний мінівен Cruise Origin.
Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram, Facebook, Twitter та Google News.
Галерея Citroën AMI: