Citroen показав прототип транспорту на сферичних колесах

Автор: Редакція | 29 Вер, 2021
Citroen Autonomous Mobility Vision

Французький бренд Citroen планує перевести міський транспорт на скейтборд-платформу, в якої можна міняти верхні модулі за 10 секунд.

Минулої осені три французькі компанії – автовиробник Citroen, готельний оператор Accor і оператор зовнішньої реклами JCDecaux – об’єдналися в спільне підприємство Urban Collectif.

Заявленою метою була оптимізація руху в місті: розвантаження доріг й одночасне задоволення зростаючих потреб городян у безпечній мобільності разом із супутніми послугами.




Тепер партнери розповіли й показали, як збираються добитися цього.

Транспортна концепція Urban Collectif отримала назву Citroen Autonomous Mobility Vision. Пропонується використання парку роботів-платформ Citroen Skate, на які менш ніж за 10 секунд можна встановити той чи інший пасажирський модуль.

Citroen Skate

Citroen Autonomous Mobility Vision

Citroen Skate – безпілотник, який може переміщатися тільки виділеними смугами, що має значно спростити й здешевити реалізацію ідеї. Замість звичайних шин «Скейт» отримав сферичні колеса Goodyear Eagle 360, які дозволяють йому рухатися буквально в будь-якому напрямку – «як комп’ютерна миша» – значно підвищуючи маневреність.

Габарити платформи – 2600x1600x510 мм. Оскільки її дизайн симетричний, напрямок руху позначається підсвічуванням логотипів бренду: спереду він білий, ззаду – червоний.




Citroen Skate їздить на електриці, але технічні подробиці не розкриваються: сказано лише, що його максимальна швидкість складає 25 км/год, а при необхідності може бути обмежена відміткою в 5 км/год.

Пристрій підтримує індукційну зарядку: передбачається, що такі роботи практично безупинно курсуватимуть містами, за необхідності поповнюючи запас енергії на спеціальних станціях.

Модулі для Citroen Skate

Citroen Autonomous Mobility Vision

Urban Collectif підготував три надбудови для Citroen Skate. Перший модуль, Sofitel En Voyage Pod (3160x1800x1963 мм), названий на честь мережі люксових готелів Sofitel і призначений для поїздок двох-трьох пасажирів із багажем. Він являє собою «архітектурний паралелепіпед зі скла». Транспорт отримав розкішну внутрішню обробку, бар з напоями і закусками, акустичну систему, бездротові зарядки для гаджетів. Також передбачений сенсорний планшет для відеозв’язку з консьєржем Sofitel, який допоможе, наприклад, забронювати столики в ресторані або купити квитки в театр.

Ще один «готельний» модуль, Pullman Power Fitness Pod (3257x1700x1825 мм), покликаний розширити можливості мережі Pullman Hotels & Resorts. Це одномісний шатл для занять спортом прямо під час поїздки: для цього в ньому є «цифровий тренер» і тренажери, працюючи на яких, пасажир заодно заряджає батареї. Особливе покриття робить Pullman Power Fitness Pod непрозорим зовні, але зсередини можна споглядати на міські пейзажи.




Нарешті, третю надбудову, JCDecaux City Provider Pod (3006x1654x2516 мм), передбачається використовувати в шерінговому сервісі: розробники називають це «додатковою послугою на стику громадського та особистого транспорту». Їздити можна вп’ятьох, передбачена можливість зручної посадки для людей з інвалідними візками. У салоні є пара інтерактивних екранів для планування поїздок з інформацією про культурні та туристичні об’єкти, USB-зарядки.

У Citroen розраховують, що для такого «скейта» можна розробити й інші «поди», які будуть цікаві компаніям або державним установам у сфері автономного електричного транспорту.

На разі, приблизні терміни запуску проекту Citroen Autonomous Mobility Vision поки не називаються.

До речі, минулого року Citroen представив компактний міський автомобіль AMI, який теж має вирішити проблему міської мобільності.

Джерело: Motor1

Галерея Citroen Autonomous Mobility Vision:
Фотограф: Citroen
Фотограф: Citroen
Фотограф: Citroen
Фотограф: Citroen
Фотограф: Citroen

Додати свій коментар










Pin It on Pinterest