Компактний кросовер Dacia Duster отримав плановий рестайлінг для модельного 2022 року, який якісно відрізнятиме новинку від попередніх версій.
Бюджетна марка Групи Renault показала оновлення для другої генерації й компактний кросовер Duster отримав безліч змін як всередині, так й зовні.
Зміни в екстер’єрі
Як й припускалось раніше, оновлений позашляховик Dacia Duster отримав Y-подібні денні ходові вогні, які вперше з’явились у новому поколінні Sandero та Logan. Крім того, кросовер B-сегмента отримав й світлодіоди для ближнього світла.
Заради ефективності були сконструйовані нові 16- та 17-дюймові диски, випробувані в аеродинамічній трубі, і які допомагають повнопривідній версії викидати на 5,8 грамів менше викидів CO2. Це також стало можливим завдяки розробці нового заднього спойлера. Завершують зміни зовні зовнішні елементи – хромовані акценти в передній решітці радіатора.
А ззаду змінилась форма ліхтарів, які отримали перероблений дизайн, хоча й залишились квадратними.
Оновлений інтер’єр
Всередині була переглянута панель приладів й розміщена нова інформаційно-розважальна система з восьмидюймовим сенсорним екраном. Крім того, оновлений Duster пропонує бездротові Android Auto та Apple CarPlay та вже звичну вбудовану навігацію.
Dacia також встановила нові підголівники для більшого комфорту, і вони схожі на аналогічні у Logan та Sandero, які, в свою чергу, запозичили їх у останнього покоління Clio. Обробка сидінь також була повністю змінена, тоді як нова висока центральна консоль має широкий підлокітник, який ковзає на 70 міліметрів. Він містить 1,1-літровий простір для зберігання та пару USB-портів у топових версіях.
Двигуни та старт продажів
Найважливіша зміна під капотом – прийняття шестиступеневої автоматичної коробки передач із подвійним зчепленням. Однак коробка передач EDC доступна лише в поєднанні з переднім приводом та бензиновим двигуном потужністю 150 кінських сил.
Якщо потрібен 4×4, той самий двигун може направляти потужність на обидві осі за допомогою шестиступеневої механіки. Остання також пропонується для двигунів TCe 90 та TCe 130, що мають лише повний привід.
З дизельним двигуном dCi 115 працює шестиступенева механіка, яка поставляється як у 2WD, так і у 4WD.
Про гібридні силові агрегати було не сказано ані слова, але для економії можна обрати Duster ECO-G 100, оснащений 50-літровим баком для зрідженого нафтового газу (LPG), встановлений там, де зазвичай можна знайти запасне колесо. Такий кросовер має таку ж вантажопідйомність, як і модель, що працює на бензині, і пропонує кращий діапазон, ніж раніше, знижуючи викиди CO2 на 9,5 відсотка порівняно з традиційним бензиновим двигуном. Версія на двох видах палива має гарантію від виробника та однакові інтервали обслуговування, як й звичайний Duster.
Dacia продаватиме оновлений позашляховик у Європі з вересня. Модель надійде зі старим логотипом, попри те, що нещодавно був презентований новий. Очікується, що представлений логотип з’явиться у другій половині наступного року разом із новим позашляховиком компанії – Bigster.
Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram, Facebook, Twitter та Google News.
Джерело: Motor1
Галерея Dacia Duster 2022 року: