Компанія Lotus розірвала технічне партнерство з Williams Advanced Engineering (WAE), й тепер виробництво електричного гіперкара Evija під загрозою.
На початку цього року британська марка Lotus продемонструвала готовність нового міні-заводу до збирання свого першого електричного гіперкара Evija. Фактично, всі 130 екземплярів 2000-сильного монстра ціною від 1,5 до 2 мільйонів євро вже розпродані й йшлося лише про їхнє складання.
Проте створення електричного гіперкара Lotus Evija опинилося під загрозою. Як пише британське видання Autocar, Lotus розірвав стосунки зі своїм партнером WAE.
У повідомленні Lotus сказано, що це пов’язано із затримками поставок із боку WAE після початку пандемії коронавіруса. В результаті компанія порахувала, що краще й швидше доробити гіперкар самостійно.
У WAE на це відповіли загрозою судового розгляду. Компанія спростувала всі звинувачення про будь-які затримки, зазначивши, що не порушувала контракт, і що у Lotus не було законних підстав припиняти співпрацю.
У WAE також натякнули, що рішення могло бути прийнято Lotus спільно з їхнім головним власником, китайським автоконцерном Geely, а це до комерційних відносин між WAE й Lotus воно відношення не має.
У повідомленні WAE йдеться, що Lotus не оплачує рахунки з квітня 2020 року, хоча робота над гіперкаром велася. Тепер у WAE мають намір стягнути з колишніх партнерів повну компенсацію всіх виконаних робіт.
Цікаво, що у Lotus говорять лише про участь WAE в створенні батарей й контролера енергії. А в WAE раніше розповідали, що фактично роблять все начиння Evija, включаючи електромотори і трансмісію.
Компанія WAE була створена командою Williams Формули 1, проте минулого року вона була продана на фоні погано фінансового стану основної компанії. Серед проектів WAE багато пов’язаних з Формулою Е. Зокрема, саме WAE виграла тендер на створення нового покоління батарей для гоночних електрокарів, які на піт-стопах можна заряджати буквально за 30 секунд. Також WAE поставляє електромотори і трансмісію команді Jaguar у Формулі Е.
За припущеннями, саме гоночний електромотор WAE для Jaguar мав стати й двигуном Evija. Останніх мало бути чотири, по одному на кожне колесо. Повнопривідний гіперкар потужністю близько 2000 к.с. за задумом мав розганятися до 300 кілометрів на годину всього за 9 секунд.
Також цього року Lotus оголосив про можливе відродження суперкара Esprit.
Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram, Facebook та Twitter.
Джерело: InsideEVs
Галерея Lotus Evija на виробництві: