Гібриди Toyota отримають твердотільні акумулятори

Автор: Редакція | 07 Гру, 2021
Toyota RAV4 SE Hybrid 2022 року

До 2035 року компанія Toyota планує встановити твердотільні акумулятори й продавати в Західній Європі автомобілі з нульовими викидами.

На разі, автовиробники намагаються пришвидшити розробку твердотільних акумуляторів, які забезпечуватимуть значно швидший час зарядки та більший радіус дії, ніж традиційні літій-іонні акумулятори, що використовуються в електромобілях, таких як Tesla Model 3.

Зокрема, Mercedes, Stellantis та Hyundai Group нещодавно об’єднали зусилля з американським розробником твердотільних акумуляторів Factorial Energy з метою запуску електромобілів з новою технологією акумулятора протягом наступних п’яти років.

Toyota, з іншого боку, вже почала тестувати технологію твердотільних акумуляторів у прототипах автомобілів. Під час заходу Kenshiki, Toyota Motor Europe окреслила свої майбутні плани з електрифікації з метою досягнення 100% скорочення викидів CO2 у продажах нових автомобілів до 2035 року, що стосується конкретно Західної Європи.

Прототип вже на тестах

Toyota RAV4 SE Hybrid 2022 року

Після тестування прототипів минулого року Toyota оголосила під час заходу, що твердотільні батареї спочатку будуть застосовуватися до гібридних електромобілях, а потім в батарейно-електричних транспортних засобах, забезпечуючи більш високу продуктивність, більший запас ходу та коротший час зарядки, хоча терміни впровадження не вказані.

Toyota також розпочала виробництво першої в світі біполярної NiMh батареї, яка використовує менше дорогоцінних мінералів, дешевша у виробництві та має вдвічі більшу щільність вихідної енергії, ніж звичайний NiMh акумулятор.

Використовуючи подібні методи для літій-іонних акумуляторів, Toyota очікує знизити вартість батарей на 50 відсотків на автомобіль у другій половині 2020-х років без втрати запасу пробігу, що зробить електромобілі більш дешевшими та доступними.

ZEV

Toyota RAV4 SE Hybrid 2022 року

Замість того, щоб зосередитися виключно на нових електромобілях з акумуляторними батареями, Toyota протягом наступних кількох років випустить низку нових автомобілів з нульовими викидами (zero-emission vehicle – ZEV), включаючи гібриди, PHEV та автомобілі на водневих паливних елементах.

За оцінками Toyota до 2030 року принаймні половина всіх автомобілів, які вона продає в Західній Європі, будуть ZEV. Випуск bZ4X, першого електромобіля Toyota на окремій платформі, безсумнівно, допоможе компанії досягти цього. За умови достатньої інфраструктури зарядки та заправки воднем, Toyota до 2025 року продаватиме автомобілі з нульовими викидами в Західній Європі.

До речі, нещодавно Toyota продала 100 водневих Mirai для таксі в Данії, а Nissan анонсував 23 електрифіковані моделі до 2030 року теж з твердотільними батареями.

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram, Facebook, Twitter та Google News.

Джерело: Carbuzz


Додати свій коментар










Pin It on Pinterest