Компактний хетчбек Hyundai i20 отримав «підігріту» модифікацію N Line.
П’ять років тому, коли у Hyundai ще не було повноцінних «заряджених» автомобілів, але вже були плани з їхнього виробництва, для піару майбутнього суббренда Hyundai N випустили хетчбек i20 N Sport.
«Псевдоспортивна» машина від базової моделі відрізнялась обвісом, випуском із нержавійки, заниженою підвіскою з жорсткішими пружинами й форсованим із 100 до 116 к.с. 1,4-літровим мотором. Приблизно тоді й почався розвиток сучасної лінійки спортивних Hyundai.
У лютому Hyundai i20 змінив покоління, а сьогодні виробник офіційно представив його «підігріту» модифікацію N Line. Фактично, це стайлінг-пакет, що включає інші бампери, ексклюзивні 17-дюймові диски, здвоєні оконечники випускної системи, спортивні передні крісла і металеві накладки на педалі. На сидіннях і кермі є червона стрічка, важіль коробки передач оздоблений шкірою – і на цьому модифікації закінчуються.
В Європі можна замовити Hyundai i20 N Line з усіма моторами, доступними для звичайної моделі: не тільки літровими турбоагрегатами на 100 і 120 к.с., а й з базовим 1,2-літровим 84-сильним атмосферним. Продажі стартують наступної весни.
Втім, справжній спадкоємець у вищезгаданого i20 N Sport все ж з’явиться: це буде повноцінний хот-хетч i20 N, випробування якого були помічені весною цього року. Така машина отримає розвинений аеродинамічний обвіс, потужні гальма, зменшений дорожній просвіт і мотор із віддачею приблизно в 200 к.с. – на рівні Ford Fiesta ST або Volkswagen Polo GTI.
Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram, Facebook, Twitter та Google News.
Джерело: Motor1
Галерея Hyundai i20 N Line 2021 року: