Південнокорейський виробник Hyundai представив новий формат взаємодії з покупцями – інтерактивний додаток для телевізорів із функцією Smart TV.
Компанія Hyundai оголосила про запуск Channel Hyundai, який з’явиться на телевізорах із Smart TV у якості інтерактивного додатку. При цьому користувачі отримають доступ до мультимедійного контенту та онлайн-сервісів корейського бренду.
На початковому етапі весь вміст каналу буде розділено на три категорії: Live, TV, Models.
На першому демонструватимуться запуски нових продуктів та інші презентації Hyundai, які можна буде подивитися у високій роздільній здатності.
Саме тут покажуть прем’єру кросовера Tucson четвертого покоління. До теперішнього часу виробник опублікував ескізи і відеотізер, а всі подробиці стануть відомі вже завтра, 15 вересня, поки в Києві буде ніч.
Читайте також:
- Hyundai представив дизайн нового кросовера Tucson
- Hyundai показав роботу решітки радіатора нового Tucson
- Hyundai показав жорсткі випробування нового Tucson
У другій категорії (TV) будуть різні відео від партнерських проектів з арт-спільнотою до автоспортивних подій і контенту, створеного спеціально для Channel Hyundai. В третій )Models) – буде інформація про актуальні автомобілі, які можна буде розглянути ближче у віртуальному шоу-руму.
Додаток можна встановити тільки на телевізори LG та Samsung не старше 2017 року з системами webOS 3.5 або пізнішої версії. У планах створення портфоліо всіх моделей та брендів концерну Hyundai, а також доступність кількох мов.
Цього місяця Hyundai вже презентував оновлений кросовер Kona, а раніше окремий суббренд для електрокарів – Ioniq.
Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram, Facebook та Twitter.
Джерело: Motor1
Галерея рендерів Hyundai Tucson 2021 року: