Південнокорейська компанія Hyundai приєдналась до декількох інших автовиробників, які пропагандують соціальну відстань під час коронавіруса.
Як відомо, експерти з охорони здоров’я вважають, що соціальна відстань – найкращий спосіб запобігти поширенню вірусу. Це вже потребувало скасування великих публічних зібрань, але й людям теж потрібно обмежити фізичний контакт.
Автовиробники вже були змушені зупиняти виробництва, скасувати прем’єри новинок та закривати автосалони. При цьому деякі компанії, навіть, вирішили провести соціальну рекламу, як зміна логотипів.
Компанії Volkswagen, Audi так Mercedes-Benz вже зробили такі зміни, й тепер до них приєднався Hyundai. У повідомленні на офіційному акаунті у Twitter південнокорейський бренд виправив власний логотип, де тепер зображені дві руки, що відмовляються потискати.
Did you know that our logo represents two people shaking hands? We reimagined it since #socialdistancing is important for all of our safety.
#strongertogether #hyundai #progressforhumanity pic.twitter.com/yFZzfOUFK4— Hyundai Worldwide (@Hyundai_Global) March 30, 2020
Для непосвячених, логотип Hyundai завжди представляв двох людей, що стискають руки. Тепер компанія змінила це.
Варто також відзначити, що Hyundai не лише змінив логотип. Компанія оголосила, що продовжить гарантію для машин, у яких вона закінчилась, до 30 червня 2020 року. Крім того, Hyundai та Genesis також заявили, що вони покриють до шести платежів з автокредитування для клієнтів, які втратять роботу через пандемію COVID-19.
Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Facebook та Twitter.
Галерея останніх новинок та концептів Hyundai: