Mercedes змінив логотип через коронавірус

Автор: Роман Галімон | 31 Бер, 2020

Німецький виробник Mercedes підтримав ініціативу інших виробників та теж змінив свій логотип.

У той час як, у світі вживаються безпрецедентні заходи для мінімізації розповсюдження коронавірусу та зменшення кількості заражених людей, деякі автовиробники теж вирішили підтримати ініціативи Всесвітньої організації охорони здоров’я в так званому соціальному дистанціюванні.

Volkswagen та Audi вже випустили соціальну рекламу та змінили свої логотипи, чим пропагували зберігати дистанцію один від одного, а тепер й Mercedes-Benz приєднався до них подібним кроком. Виробник зі Штутгарті завантажив переглянутий варіант свого логотипу на свій офіційний глобальний акаунт Facebook.




Подібно до того, що зробили інші два німецькі бренди, Mercedes створив додатковий простір між знаменитою трикутною зіркою та кільцем, яке її оточує. З моменту виходу нового логотипу близько 18 годин тому, емблема зібрала не менше 140 000 реакцій у Facebook та близько 3 000 коментарів користувачів.

Паралельно з цим, багато автовиробників шукають кредитної підтримки для свої виробництв, які змушені простоювати через карантинні заходи у багатьох країнах.

Слідкуйте за останніми новинами на нашому каналі у Telegram та Google News.

Джерело: Motor1

Галерея останніх новинок та концептів Mercedes:
Фотограф: Mercedes-Benz
Фотограф: Mercedes-Benz
Фотограф: Mercedes-Benz
Фотограф: Mercedes-Benz
Фотограф: Mercedes-Benz
Фотограф: Mercedes-Benz
Фотограф: Mercedes-Benz
Фотограф:
Фотограф:
Фотограф: Mercedes-Benz
Фотограф: Mercedes-Benz
Фотограф:
Фотограф:
Фотограф: Mercedes-Benz
Фотограф: Mercedes-Benz
Фотограф: Mercedes-Benz
Фотограф: Mercedes-Benz
Фотограф: Mercedes-Benz
Фотограф: Mercedes-Benz
Фотограф: Mercedes-Benz
Фотограф: Mercedes-Benz
Фотограф: Mercedes-Benz





Додати свій коментар















Pin It on Pinterest