Компактний кросовер Kia Sportage вже давно являється найцікавішою пропозицією на українському ринку. Давайте розберемося чи має він недоліки?
Актуальне четверте покоління Kia Sportage (тип QL) було представлено у 2015 році, проте в Україні добре пам’ятають й попередні генерації моделі.
Очікується, що модель наступного року отримає суттєве оновлення та перейде на нову платформу, проте вже зараз ще не представлена новинка «засвітилась» на шпигунських фото та рендерах.
Однак й поточна генерація кросовера залишається доволі популярною й сталося це завдяки доволі доступній ціні (адже виробництво на словацькому заводі) та широкому вибору комплектацій, в яких є великий набір обладнання вже у «базі».
Що ж не так з Kia Sportage?
Шумоізоляція та дешевий пластик
Перше, мабуть, що помічають нові власники – це слабка шумоізоляція та звук, який проникає з дверних карт. Деякі водії «Спортейджів» навить пишуть про легкий свист від бічних дзеркал на високих швидкостях.
Крім того, на форумах власників багато хто розповідає й про «дешевий» пластик всередині салону, котрий легко подряпати й який «дзинчить» на нерівностях або при гучному прослуховуванні музики.
Все це можна усунути додатковою шумоізоляцією, проте навряд чи офіціальні технічні сервіси запропонують таку послугу, а використання інших СТО може призвести до втрати гарантії.
Закривання дверей
Деякі власники Kia Sportage зазначають, що в них погано закриваються двері, якими часто користуються. Зокрема, йдеться про водійські та пасажирські. Проте, іноді навіть офіційні СТО не можуть з цим нічого зробити.
Крім того, двері не закривають задній поріг, а це означає, що за поганої погоди можна забруднити одяг при контакті з брудом на порогах.
Фарбування
Дуже багато коментарів в Мережі також присвячено фарбуванню корейського кросовера, який для України постачається зі словацького заводу.
І це дивно, адже раніше були нарікання, що саме південнокорейські машини мають слабке лакофарбове покриття. Але якщо аналогічна якість присутня й на європейському заводі компанії, то це говорить про певний стандарт виробника.
Звісно, фарба страждає при експлуатації автомобіля від постійних зовнішніх контактів із каміннями, що вилітає з інших машин. Отже, майбутнім власникам Sportage мабуть варто одразу замислитись над додатковим захистом фарби.
Динаміка та витрати пального
Цікаво, що в основному в Україні купуються дизельні версії Kia Sportage, які мають бути економними. Проте, як зазначають деякі власники відчутної економії від дизельних двигунів не відчувається.
Виробник обіцяє 4,8 літрів на 100 км у змішаному циклі, однак в реальності навіть на трасі виходить показник 6,0 л/100 км.
Стосовно ж динаміки, то найкращим розгоном (серед комплектацій в Україні) володіє повнопривідна версія з дволітровим двигуном – 9,5 с до 100 км. Проте більшість власників «Спортейджів» купляють 1,6-літрову версію на автоматі, а в неї розгін біля 12 с до «сотні». Тому нарікання зрозумілі.
Підвіска та стуки
Також варто відмітити, що на деяких екземплярах були помічені й серйозні проблеми, як стук передньої підвіски та керма. Важко сказати чи це пов’язано зі стилем кермування, чи з якістю наших доріг, проте такі нарікання є.
Залишається сподіватись, що у наступному поколінні виробник виправить всі недоліки та зробить Kia Sportage ще популярнішим.
До речі, у новій генерації бренд може скоротити кількість дизельних двигунів на користь гібридних, так само як це зроблено з нещодавно презентованим Hyundai Tucson.
Нещодавно Motorcar також писав про недоліки Renault Duster.
Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram, Facebook, Twitter та Google News.
Галерея Kia Sportage 2020 року: