Hyundai Tucson нового покоління був презентований одночасно на двох континентах й має стати ще популярнішою глобальною моделлю бренду.
Південнокорейський виробник Hyundai практично повністю розкрив дизайн нового Tucson за кілька тижнів до прем’єри, а тепер з’явилось більше деталей про новинку. Компанія запевняє, що модель четвертого покоління з її експериментальним виглядом і передовими технологіями задає нові стандарти для сегмента компактних позашляховиків.
Розміри будуть різними


Побудований на новій платформі Hyundai Tucson став на 20 мм довшим, на 15 мм ширшим й на 5 мм вищим за свого попередника: його габарити – 4500x1865x1650 мм. Відстань між осями збільшилася на 10 мм – до 2680 мм.
При цьому раніше повідомлялося, що у кросовера буде два варіанти колісної бази: стандартна для Європи й Близького Сходу та подовжена для США, Китаю і Кореї. Простір для ніг пасажирів другого ряду зросла на 26 мм – до 996 мм, причому як для паливних, так й для гібридних версій «завдяки грамотному розміщення батареї під задніми сидіннями».
Обсяг багажника теж виріс, але в даному випадку все якраз залежить від силової установки. Надбавка варіюється в діапазоні від 33 до 107 літрів. Всього є аж п’ять варіантів: в стандартній конфігурації відсік вміщує 546, 577, 598, 616 або 620 літрів, а зі складеними задніми сидіннями – 1725, 1756, 1777, 1795 або 1 799 літрів.
Під капотом


Моторна гамма нового кросовера включає два звичайних ДВЗ й відразу три варіанти гібридних силових установок – 48-вольтні помірні, стандартні й заряджені від мережі. Так, у Tucson Hybrid поєднання 1,6-літровою бензиновою «турбочетвіркою» T-GDI Smartstream і 44,2-кіловатного електромотора забезпечує сукупну віддачу в 230 к.с. і 350 Нм. Бензоелектричний позашляховик оснащується скромною батареєю на 1,49 кВт-год й шестиступеневим автоматом й може бути передньо- або повнопривідним.
Помірних гібридів з 48-вольтним стартер-генератором буде три: 1,6-літровий 150-сильний бензиновий T-GDI із переднім приводом, 1,6-літровий 180-сильний бензиновий T-GDI із переднім або повним приводом, 1,6-літровий 136-сильний дизельний CRDi з переднім або повним приводом.


Першим двом доступна «розумна» шестиступенева механіка iMT з керуванням зчепленням по дротах або семиступеневий робот, останньому – тільки робот. Є і негібридні пропозиції з тими ж 1,6-літровими двигунами: бензиновий розвиває 150 к.с. і поєднується з переднім або повним приводом, 115-сильний дизель – тільки з переднім.
В обох випадках використовується звичайна шестиступенева механіка. Ці варіанти вийдуть на європейський ринок першими – до кінця поточного року. В 2021-му до них приєднаються плагін-гібрид і «підігрітий» Tucson N Line, про які розкажуть окремо.
Читайте також:
- Новий Hyundai Tucson презентують у додатку для Smart TV
- Hyundai показав роботу решітки радіатора нового Tucson
- Hyundai показав жорсткі випробування нового Tucson
Для гібрида з автоматом і повним приводом буде доступна система Terrain Mode – як у нового Kia Sorento. Вона додасть три набору попередньо встановлених налаштувань – для їзди брудом, сніогом й піском.
А ще кросоверу обіцяні два варіанти підвіски – стандартна (MacPherson спереду і багатоважельна ззаду) і з адаптивними амортизаторами, які налаштовували на Нюрбургринзі разом із новою системою кермового управління.
Найбезпечніший у класі


Hyundai називає новий Tucson найбезпечнішим в класі. Наприклад, він отримав сім подушок, включаючи центральну, що захищає водія та переднього пасажира від зіткнення один з одним – як в новому Mercedes-Benz S-класу. Є система екстреного гальмування після ДТП – щоб уникнути повторних ударів. Система запобігання фронтальних зіткнень тепер вміє захищати від аварій на перехрестях, а інтелектуальний круїз-контроль, що працює разом із навігацією.
Також передбачені асистенти для утримання автомобіля в центрі смуги, попередження водія про відновлення руху машини попереду, нагадування про пасажирів на задньому ряду, блокування дверей при наближенні інших транспортних засобів для безпечного виходу.
Забезпечили новий Tucson і «монітором сліпих зон»: при включенні поворотника зображення з камери виводиться на одну зі сторін 10,25-дюймової панелі приладів – як в Kia K5. А гібриду додадуть ще й паркувальний асистент із дистанційним управлінням.


Ще новий Tucson став першою моделлю Hyundai з технологією Multi-Air Mode – системою, що зменшує прямий контакт пасажирів з повітряними потоками при роботі кліматичної установки. Сам клімат-контроль – тризонний.
У плані мультимедійних можливостей кросовер може похвалитися різними онлайн-сервісами з індивідуальними налаштуваннями для декількох користувачів, преміальної акустикою Krell. Покупцям запропонують на вибір дев’ять варіантів забарвлення кузова, включаючи двоколірні, по три варіанти салону з тканини і шкіри, колісні диски на 17, 18 і 19 дюймів.
Презентація відбулась з урахуванням часових поясів США та Кореї, в той час як в Європі була ніч. Все це говорить про направленість моделі на певні ринки. Ціни поки не оголошені.
Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram, Facebook та Twitter.
Джерело: Motor1