Японський виробник Mazda може відмовитися від дизельного двигуна на своєму кросовері CX-5 у Північній Америці.
На даний момент Mazda CX-5 комплектується 2,2-літровим агрегатом Skyactiv-D для обраних ринків. В Україн дизельна версія японського кросовера, яка ще була доступна кілька років тому, зараз вже теж не продається.
Схоже, аналогічна ситуація складається й у Північній Америці, де дизельна комплектація позашляховика не відповідає запитам клієнтів.
За припущеннями американських видань, дизельна CX-5 остаточно залишить ринок США вже найближчим часом.
Як стверджує видання CarsDirect, вже цього місяця Mazda припинить виробництво кросоверів CX-5 2020 модельного року й не планує повертати в лінійку дизельний мотор: зараз дилери Mazda в США розпродають залишки таких CX-5 ще 2019 року. На думку видання, причина в аспектах цієї модифікації, яку покупці не оцінили.
Основний фактор, який позначився на популярності Mazda CX-5 із двигуном Skyactiv-D – це ціна: позашляховик на «важкому паливі» коштує приблизно на 4 тисяч доларів дорожче бензинового аналога. І цю різницю складно виправдати економією на витраті палива.
За офіційними даними для ринку США, кросовер CX-5 витрачає в середньому більше 8 літрів дизельного пального на 100 км пробігу, і це цілком можна порівняти з показниками CX-5 з 2,5-літровим бензиновим атмосферником.
На разі для України Mazda CX-5 комплектується бензиновими двигунами об’ємом 2,0 л (165 к.с.) і 2,5 л (194 к.с.), які обидва оснащуються 6-ступіневою автоматичною коробкою передач. При цьому в нашій країні кросовер доступний як у передньопривідній версії та й з повним приводом. Ціни стартують від 801 300 грн, проте на моделі попередніх випусків можливі гарні знижки.
Нещодавно стало відомо, що Mazda3 може отримати новий турбомотор, а раніше Дизайнер McLaren створив приголомшливу Mazda RX-9.
Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram та Google News.
Джерело: Motor1
Галерея Mazda CX-5: