Довгообіцяне європейське відродження легендарної німецької марки Borgward зупинилось, оскільки китайський концерн BAIC припинив свою підтримку проекту.
Німецьке видання Automobilwoche повідомляє, що відроджений бренд Borgward зіткнувся з труднощами після того, як китайський виробник комерційних автомобілів Foton (що входить до концерну BAIC) продав більшість своїх акцій (67%) фірмі Ucar, яка займається прокатом та шерінгом автомобілів. Угода відбулась ще у 2019 році й оцінена у 614 млн. доларів.
Використання моделей Borgward BX5 і BX7 у китайській мережі Ucar спочатку посилило продажі, але інноваційність моделі стала перешкодою для її ширшого впровадження.
Automobilwoche вважає, що Borgward продав лише 5000 екземплярів у першій половині 2020 року й знаходиться на порозі невизначеності, оскільки акціонер компанії Ucar Чарльз Ченгяо Лу опинився в скандалі через бухгалтерську звітність.
Єдиний європейський офіс Borgward знаходиться у Люксембурзі, де компанія продала лише 100 моделей з середини 2018 року, а BX5 та BX7 все ще пропонуються до продажу за 36 200 євро та 44 200 євро. Проте в представництві задоволені бізнесом й не бачать жодних ознак, що Borgward планує вийти з Європи.
Проте цифри продажів значно змінились від первісних амбіцій бренду продати 800 000 одиниць в усьому світі до 2020 року.
Останнє оновлення новин на європейському веб-сайті бренду відбулося 14 грудня 2018 року й обіцяний електричний позашляховик BXi7 не став ближчим до запуску після своєї презентації у 2017 році.
Borgward планував відкрити європейський завод у Бремені (Німеччина), але його бронювання на площу 140 000 кв. м закінчилось у червні 2019 року.
У грудні минулого року марка Borgward ще планувала вихід на ринок Європи кросовера BX3, а інший китайський бренд Changan хотів представити в Європі кросовер Uni-T.
Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Facebook та Twitter.
Джерело: Autocar
Галерея Borgward BX3: