Лише Mazda CX-5 пройшла новий боковий краш-тест IIHS

Автор: Редакція | 28 Жов, 2021
Боковий краш-тест Mazda CX-5

Серед кросоверів лише Mazda CX-5 змогла подолати боковий краш-тест IIHS із оцінкою «добре».

Аварії на високій швидкості продовжують призводити до смертельних випадків, тому Страховий інститут безпеки дорожнього руху (IIHS) запровадив жорсткіший бічний краш-тест для моделей, що продаються на ринку США.

Однак, як виявилось, перші ж випробування невеликих кросоверів показали невтішні результати, і лише одна модель отримала оцінку «добре» з 20 заявок. За даними IIHS, це не було несподіванкою.




«Очевидно, що ці результати не чудові, але вони відповідають тому, що ми очікували, коли запровадили цей більш суворий тест», – сказав старший інженер-дослідник IIHS Беккі Мюллер.

Зазначається, що дослідження лягли в основу нового протоколу випробувань, які спрямовані на покращення безпеки.

Mazda CX-5 тримає удар

З перевірених моделей лише Mazda CX-5 отримала хорошу оцінку. Дев’ять автомобілів мають прийнятні оцінки: Audi Q3, Buick Encore, Chevrolet Trax, Honda CR-V, Nissan Rogue, Subaru Forester, Toyota RAV4, Toyota Venza та Volvo XC40.

Проте вісім автомобілів – Chevrolet Equinox, Ford Escape, GMC Terrain, Hyundai Tucson, Jeep Compass, Jeep Renegade, Kia Sportage та Lincoln Corsair – отримали незадовільні оцінки, а Honda HR-V та Mitsubishi Eclipse Cross – погані.

Усі протестовані моделі автомобілів були моделями 2021 року, за винятком Outlander, який пропустив модельний рік 2021 року, тому була протестована модель 2020 року.




В IIHS зазначили, що всі рейтинги будуть повторені для модельного 2022 року,  як й оновлений Mazda CX-5, але за винятком Compass і Tucson.

На думку випробувальників, новий бічний краш-тест має імітувати зіткнення із сучасним середнім позашляховиком, який рухається на вищій швидкості. Тепер бар’єр важить 4180 фунтів (1896 кілограмів) та таранить тестовий автомобіль зі швидкістю 37 миль на годину (60 кілометрів на годину).

В попередньому бічному краш-тесті, який був започаткований у 2003 році, бар’єр важив 3300 фунтів (1497 кг) і вдарявся в тестові автомобілі зі швидкістю 31 милю/год /(50 км/год).

Раніше Honda Civic отримала найвищий рейтинг безпеки від IIHS, як й новий кросовер Mitsubishi Outlander.

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram, Facebook, Twitter та Google News.

Джерело: Motor1


Додати свій коментар










Pin It on Pinterest