Mazda3 відкликають через логотип на кермі

Автор: Редакція | 09 Лип, 2021
Mazda 3 2006 року

Японський виробник починає відкликну кампанію моделі Mazda3 через логотип на кермі.

Наразі згадуються близько 261 000 автомобілів Mazda3 випуску 2004–2007 рр., в яких логотип на модулі подушки безпеки керма може розбитися внаслідок аварії, коли подушка безпеки розгортається, розкидаючи уламки по всьому автомобілю.




Зазначені автомобілі Mazda3 відкликають у Сполучених Штатах, щоб усунути проблему з логотипом на кермі.

Mazda опублікувала заяву, в якій сказано, що проблема виникла «через неправильну специфікацію матеріалу», яка може призвести до того, що пластиковий логотип «з часом стане крихким». У середині 2006 року автовиробник перейшов на якісніший логотип, який, за словами виробника, вже не буде проблемним.

У звіті про дефекти Національна адміністрація безпеки дорожнього руху (NHTSA) зазначила, що Mazda отримала перше повідомлення про те, що пасажир отримав травми обличчя через цей дефект у вересні 2015 р. З тих пір й до вересня 2019 року було зареєстровано вісім інцидентів за межами США, а в США подано два позови, в яких вимагаються відшкодування через травми.




Mazda замінить кришку модуля подушки безпеки на проблемних автомобілях, але не замінить подушку безпеки або піропатрон, повідомили в NHTSA. Клієнти будуть повідомлені про відкликання, починаючи з кінця серпня.

Тим часом власники можуть перевірити потребу ремонти свого автомобіля на веб-сайті Mazda або на сайті NHTSA.

Раніше Kia відкликала майже півмільйона Optima та Sorento, а Honda – мільйон «Аккордів» через дефект керма.

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram, Facebook, Twitter та Google News.

Джерело: Car and Driver


Додати свій коментар






Pin It on Pinterest