Mercedes-AMG представив оновлені седан та універсал E 63

Автор: Редакція | 18 Чер, 2020
Седан Mercedes-AMG E 63 2020 року

Німецька компанія Mercedes-AMG завершила рестайлінг найпотужніших модифікацій E-класу оновленням седана й універсала з індексом 63.

Відрізнити оновлені моделі AMG від дорестайлінгових на перший погляд важко, але можливо. У седана й універсала з індексом 63 змінилося оформлення решітки радіатора, трохи перероблені бампери, збільшився логотип і з’явився інший капот. Стверджується, що модернізація «обличчя» значно зменшила підйомну силу на передній осі.

Крім того, додатково – на 27 міліметрів – розширені колісні арки, застосована модернізована оптика (задні ліхтарі тепер з’єднуються хромованою, чорною або карбоновою поперечною планкою), а патрубки випускної системи будуть чорними або матово-титановими для E 63 S. Як й раніше доступні пакети AMG Night, які перетворюють хром на кузові в чорний глянець, і AMG Carbon-Fiber, а дизайн нових колісних дисків (19-дюймових для E 63 і 20-дюймових для E 63 S) оптимізований з точки зору аеродинаміки.




Оновлений інтер’єр

Седан Mercedes-AMG E 63 2020 року
Інтер’єр седана Mercedes-AMG E 63 2020 року

Зміни в інтер’єрі в цілому відповідають доопрацюванням, які отримали протягом рестайлінгу стандартні моделі Е-класу, але зі специфічними AMG-нюансами. Наприклад, мультимедійна система MBUX супроводжується тими ж 10,25- або 12,3-дюймовими моніторами в залежності від версії, але графічне оформлення інтерфейсу у неї власне, з трьома варіантами відображення. А ще є оригінальний режим, що дозволяє переглядати стан різних компонентів автомобіля або дані телеметрії.

Нове кермо, як й у інших моделей сімейства, може саме визначати наявність рук водія на стерні завдяки особливим датчикам. Кнопки на спицях стали ємнісними, а алюмінієві підкермові перемикачі передач трохи укрупнилися й змінили положення. Опціонально доступна система підігріву.

Спеціальний блок «спортивних» регуляторів на центральному тунелі дозволяє управляти налаштуваннями триступеневої ESP, адаптивної підвіски і опціональної випускної системи AMG Performance, а також вибирати між режимами роботи їздової електроніки.




Під капотом

Седан Mercedes-AMG E 63 2020 року
Седан Mercedes-AMG E 63 2020 року

Потужність 4-літрового турбованого V8 з рестайлінгом не змінилася – 571 к.с. та 750 Нм для E 63 і 612 к.с. і 850 Нм для E 63 S. Відповідно, залишилася незмінною й динаміка: седан прискориться до 100 км/год за 3,5 с (3,4 в S-версії), для універсала час складе на 0,1 с більше. Максимальна швидкість базових модифікацій – 250 км/год, але версії S зможуть розігнатися до 300 (седан) і 290 (універсал) км/год.

Мотор працює в парі з 9-ступінчастим автоматом і системою повного приводу з електронокерованим диференціалом (він тепер встановлюється на всі версії), у якого є задньопривідний дрифт-режим. Особливість автомата AMG Speedshift MCT нікуди не поділася: замість гідротрансформатора тут працює «мокре» багатодискове зчеплення.




Оптимізована підвіска

Седан Mercedes-AMG E 63 2020 року
Седан Mercedes-AMG E 63 2020 року

Адаптивна пневмопідвіска пережила оптимізацію пружин й амортизаторів, причому, за офіційною заявою, робилося це заради більшого комфорту поїздки: тепер різниця між налаштуваннями Comfort, Sport та Sport + відчутніша. Режимів же системи Dynamic Select передбачено шість: крім «комфортного» й двох «спортивних», є ще «індивідуальний» для слизької дорогу і налаштування Race – для E 63 S.

Крім того, деякими особливостями, що входять у стандартне оснащення 612-сильних седана і універсала, тепер можна забезпечити й базовий E 63 – за допомогою опціонального пакету AMG Dynamic Plus. До нього входять, наприклад, налаштування Race, вищезгаданий Drift-Mode й розвинені гальма: штатно E 63 комплектується складовими механізмами з 360-міліметровими дисками і шестипоршневими супортами на передній осі і однопоршневими на задній, але для S-версії передні диски збільшуються до 390 мм. За доплату доступні карбон-керамічні ротори діаметром 402 мм спереду і 360 мм ззаду.

Універсал Mercedes-AMG E 63 2020 року
Універсал Mercedes-AMG E 63 2020 року

Офіційно терміни виходу новинок на ринок поки не названі, але, найімовірніше, станеться це ще до кінця року.

Передбачається, що цим дебютом компанія завершить модернізацію модельного сімейства Е-класу: за чутками, версія з індексом 63 залишиться прерогативою седана й універсала, а купе і кабріолету восьмициліндровий мотор не дістанеться. Тим часом, у основного конкурента – BMW M5 – ще є можливості для розвитку, бо баварському седану обіцяли особливо хардкорну модифікацію з літерами CS.

Раніше Mercedes оновив купе й кабріолет E-класу, а також відмовився від водневого кросовера GLC F-Cell.

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram та Google News.

Джерело: Motor1

Галерея Mercedes-AMG E 63 2020 року:
Фотограф: Mercedes
Фотограф: Mercedes
Фотограф: Mercedes
Фотограф: Mercedes
Фотограф: Mercedes
Фотограф:
Фотограф: Mercedes
Фотограф: Mercedes
Фотограф: Mercedes
Фотограф: Mercedes
Фотограф: Mercedes
Фотограф: Mercedes
Фотограф: Mercedes
Фотограф: Mercedes
Фотограф: Mercedes
Фотограф: Mercedes
Фотограф: Mercedes
Фотограф: Mercedes
Фотограф: Mercedes
Фотограф: Mercedes
Фотограф: Mercedes





Додати свій коментар















Mercedes-AMG представив оновлені седан та універсал E 63
Чим відрізняються автомобілі Mercedes-AMG E-Класу?

Mercedes-AMG E-Клас — спортивні автомобілі бізнес-класу, що виробляються тюнінговим ательє Mercedes-AMG

Коли почали виготовляти Mercedes-AMG E-Класу?

Mercedes-AMG E-Класу почали виготовляти з 1995 року

Зараз представлена нова генерація чи оновлене покоління?

Mercedes-AMG зробила рестайлінг моделей E-класу

Коли було представлено поточне покоління Mercedes-AMG E-Класу?

Поточне покоління Mercedes-AMG E-Класу було представлено 2016 року

Pin It on Pinterest