Електричний позашляховик Mercedes-Benz EQS стане вже четвертим акумуляторним кросовером у лінійці німецького бренду.
Після місяців тізерів та шпигунських фото Mercedes-Benz офіційно представив свій флагманський електричний позашляховик – EQS SUV.
Презентація мала відбутись на автосалоні в Пекіні, але через скасування автошоу показ відбувся в онлайн-форматі на медіаплатформі Mercedes me.
Четвертий електрокросовер
EQS SUV – вже четвертий електрокросовер виробника (після EQA, EQB і EQC), але перший, побудований на спеціалізованій батарейній платформі.
За дизайном та технікою новинка схожа із вже знайомим EQS, але у більш практичному кузові. За словами технічного директора компанії Маркуса Шефера, великий кросовер адресований різним категоріям покупців, яких поєднує активний спосіб життя.
Габарити кросовера – 5,13×1,96×1,72 метра, тобто він на 9 см коротший, але при цьому на 3 см ширший і на 20 см вищий за ліфтбек. Відстань між осями – ті самі 3,21 метра.
У п’ятимісного EQS SUV багажний відсік в залежності від конфігурації салону вміщує від 645 до 2100 літрів, у семимісного – від 565 до 2020 літрів. Для порівняння показники легкового EQS – 610-1770 літрів.
Салон
Інтер’єр Mercedes-Benz EQS SUV був повністю розсекречений ще в середині березня.
Як і в ліфтбеку, тут майже на всю ширину передньої панелі розтягнувся так званий гіперекран (альтернатива – без пасажирського дисплея та з роздільними екранами приладів та мультимедіа). Сидіння другого ряду вже в базі мають електрорегулювання.
Також покупцям доступні: панорамний дах, чотирьох-або пятизоний клімат-контроль, проекційний дисплей, просунута система фільтрації повітря, особливо комфортний задній ряд, кілька варіантів преміальних акустичних систем з базовими наборами синтезованих звуків, безліч помічників, включаючи систему напівавтономного водіння Drive Pilot.
Дісталися позашляховику і пневмопідвіска Airmatic, що дозволяє машині піднятися на 1 дюйм, і повнокероване шасі з можливістю повороту задніх коліс на 4,5 або 10 градусів. До їздових режимів Eco, Comfort, Sport та Individual додали ще один – Offroad. «Позашляхові» налаштування можна використовувати з ESP або без неї.
Під капотом
Базовий задньопривідний кросовер EQS 450+ має єдиний електромотор на 360 к.с. та 568 Нм. Це найбільш далекобійна модифікація: заявлений запас ходу в 660 км за циклом WLTP.
У повнопривідного EQS 450 4Matic сукупна потужність двох моторів становить ті ж 360 к.с., але крутний момент збільшений до 800 Нм, а дальність пробігу знижена до 613 км.
На чолі діапазону поки що розташувався Mercedes-Benz EQS 580 4Matic, що розвиває 523 к.с. і 858 Нм та проїжджає ті ж 613 км.
Динамічні характеристики поки що не розкриваються. Все тріо підтримує 200-кіловатну зарядку, яка дозволяє за 15 хвилин «заправитися» на 250 км шляху.
Виробництво EQS SUV налагодять найближчими місяцями в Таскалусі (Алабама, США), продажі стартують у другій половині цього року. Американський офіс марки прямо заявив, що вважає конкурентами цієї моделі Tesla Model X та BMW iX xDrive50i.
Пізніше лінійку повинні поповнити щонайменше ще дві версії – спортивна від Mercedes-AMG та особливо розкішна від Mercedes-Maybach.
Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram, Facebook, Twitter та Google News.
Джерело: Motor1
Галерея Mercedes-Benz EQS SUV: