Mercedes-Benz CLS з індексом 260 оснастили турбомотором об’ємом лише 1,5 л через особливості системи оподаткування в Китаї.
У Німеччині найкомпактнішим мотором для «чотиридверного купе» від Mercedes-Benz вважається 190-сильний дизель об’ємом 2,0 л. У США ситуація трохи суворіше: тут найдоступнішою модифікацією CLS є 362-сильний CLS 450 із бензиновою трилітровою «шісткою». В Україні цю роль грає дизельний Mercedes-Benz CLS 220 d Coupe з мотором на 245 к.с. Але для ринку Китаю компанія розробила зовсім незвичайну версію моделі.
П’ятиметровий Mercedes-Benz CLS з індексом 260 оснастили турбомотором об’ємом лише 1,5 л, який створили з добре відомої дволітрової «четвірки». Розвиває він лише 185 к.с. і 280 Нм, але в допомогу мотору встановили ще й стартер-генератор EQ Boost, що періодично додає 14 к.с. і 150 Нм. Коробка – безальтернативний 9-ступінчастий автомат, привід – тільки задній.
До 100 км/год Mercedes-Benz CLS 260 в результаті розганяється за 8,7 секунди, що для престижного німецького седана досить повільно. Але автомобілі з моторами об’ємом до 1,5 л включно обкладаються в Китаї податками за помітно нижчою ставкою. Крім того, такий скромний мотор дозволив фірмі серйозно знизити базову вартість моделі – приблизно на 10 000 в доларовому еквіваленті.
Цікаво, що тенденція до даунсайзінгу може торкнутися і європейської лінійки Mercedes-Benz. Наприклад, новому поколінню седана С-класу в його «зарядженій» версіі С 63 обіцяють дволітровий турбомотор з електричною надбудовою замість звичного 4,0-літрового V8.
Раніше повідомлялось, що Mercedes-Benz відмовився від водневого кросовера GLC F-Cell та припинить виробництво пікапа X-класу.
Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram та Google News.
Джерело: Motor1
Галерея Mercedes-Benz CLS 260: