Mercedes презентував EQXX із 1000-кілометровим запасом ходу

Автор: Редакція | 03 Січ, 2022
Mercedes Vision EQXX

Компанія Mercedes-Benz представила електричний прототип EQXX, який має долати 1000 кілометрів на одному заряді.

Ще влітку минулого року Mercedes-Benz анонсував вісім нових електромобілів, а в минулому листопаді анонсував електрокар EQXX з дальністю 1000 км на одному заряді.

На разі, відбулась онлайн презентація моделі EQXX, яка все ще має вийти на заплановані 1000 кілометрів завдяки виробничим тестам. При цьому, стверджується, що тести будуть у реальних умовах, адже у майбутньому багато технологій прототипу перейдуть на серійні моделі бренду.

Нова платформа

Mercedes Vision EQXX

В основу дослідної машини лягла платформа MMA. Колісна база EQXX становить 2,8 метри, довжина – 4,63 метри. Салон розрахований на чотирьох.

Звісно, не обійшлось без згадки технологій команд Формули 1 та Формули E, завдяки чому був розроблений 204-сильний двигун, здатний споживати лише 10 кВт-год на 100 км, тоді як більшість сучасних електрокарів витрачають приблизно 18-20 кВт-год/100 км.

Корисна ємність акумуляторів становить 100 кВт-год, при цьому сам блок на 50% менший і на 30% легший, ніж у EQS, тому важить лише 495 кг. Маса концепту трохи більше 1700 кг.

Аеродинаміка

Mercedes Vision EQXX

Величезний внесок у 1000-кілометровий пробіг вносить аеродинаміка: інженерам вдалося довести коефіцієнт лобового опору до 0,18, що на дві сотих краще за нинішнього світового рекордсмена EQS.

Для цього застосовувалися нахилене вітрове скло, похила лінія даху, повітряні завіси та прорізи, але від камер замість бічних дзеркал відмовилися. Інакше довелося б ставити два монітори, а вони споживають електрику.

EQXX використовує сонячні панелі на даху, виготовлені з оргскла. Вони непрозорі, що, на думку інженерів, ефективніше з погляду вироблення енергії. Витяжні отвори в капоті нормально закриті та відкриваються лише при підвищенні навантаження на силову установку. Наприклад, при їзді у гору.

Mercedes Vision EQXX

У рекордну далекобійність EQXX зробив внесок, як не дивно, і великий екран інформаційно-розважального комплексу на всю ширину кабіни. Для економії енергії дисплей задіює за потребою лише окремі області – з боку пасажира чи центр.

Голосового управління немає, також із міркувань енергоефективності. Проте передбачений віртуальний помічник зі штучним інтелектом, який аналізує стан батареї та умови навколишнього середовища (швидкість вітру і температуру) й в режимі реального часу дає поради, як досягти більш ефективного водіння.

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram, Facebook, Twitter та Google News.

Джерело: Motor1

Галерея Mercedes-Benz Vision EQXX:
Фотограф: Mercedes-Benz
Фотограф: Mercedes-Benz
Фотограф: Mercedes-Benz
Фотограф: Mercedes-Benz
Фотограф: Mercedes-Benz
Фотограф: Mercedes-Benz
Фотограф: Mercedes-Benz
Фотограф: Mercedes-Benz

Додати свій коментар






Pin It on Pinterest