Японський бренд Nissan розробив для країн, що розвиваються, бюджетний кросовер Magnite. Проте це не означає, що новинка має лише дешеві рішення.
Безумовно, кросовери продовжують «захоплювати» світ й після презентації прототипу Z, Nissan змушений розширювати й дбати про свою лінійку позашляховиків.
Після представлення нового покоління для Rogue (X-Trail) та Juke, з’явився й перший електрокросовер Ariya, а незабаром має бути оновлений й Qashqai.

Проте в компанії не забувають й бюджетний сегмент. Для цього й розроблений Magnite, який має магнетизувати увагу ринків, що розвиваються.
Його розмір досить зрозумілий, адже здебільшого він націлений на Індію, де автомобілі довжиною менше чотирьох метрів мають певні преференції, й це дозволить конкурувати із дещо подібними Kia Sonet та іншим компактними SUV-ами.
Маленький ззовні, просторий всередині

Однак, не обманюйтесь його розмірами, адже він достатньо оснащений відповідною технікою. Від світлодіодних фар зовні та бездротового зарядного пристрою всередині, Magnite – це позашляховик, який завантажений технікою для свого сегменту. Nissan встановив динаміки JBL, не кажучи вже камеру з оглядом на 360 градусів, круїз-контроль та бездротову інтеграцію Android Auto та Apple CarPlay.
Інтер’єр із вентиляційними отворами, схожими на Lamborghini Urus, може похвалитися повністю цифровою семидюймовою панеллю приладів, об’єднаною з восьмидюймовим сенсорним екраном, тоді як в салоні є важливий зараз очищувач повітря.
Nissan заявляє, що Magnite зайняв провідне місце в сегменті через простір для ніг задніх пасажирів, а також має непоганий вантажний об’єм у 336 літрів, який можна розширити, склавши сзаднє сидіння у співвідношенні 60:40.
Й найголовніше, новий Magnite створений на тій же платформі CMF-A +, що й інші моделі Renault-Nissan, та пропонує 205-міліметровий дорожній просвіт.

Базова версія оснащена атмосферним 1,0-літровим агрегатом із скромними 72 к.с., що надсилаються на колеса за допомогою п’ятиступеневої механічної коробки передач. Проте можна обрати й турбонаддувну «трійку», яка видаватиме вже 95 к.с., й агрегатуватиметься «механікою» або «автоматом».
В подальшому Nissan планує продавати Magnite й за межами Індії, але станеться це на початку наступного року.
Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram, Facebook, Twitter та Google News.
Джерело: Motor1
Галерея Nissan Magnite 2021 року: