Французький бренд Citroen вирішив кардинально змінити позиціювання хетбека C4 та перетворить його на кросовер.
Рішення відмовитися від традиційного стилю хетчбека в сегменті C й піти на щось сміливіше – це спроба Citroen створити свою нішу на високо конкурентному ринку. Попередній C4, консервативний хетбчек, був знятий з продажу ще у 2017 році, коли бренд почав «шукати» себе.
В інтерв’ю для видання Auto Express, Вінсент Кобі, новий генеральний директор Citroen, сказав: «Я погодився б, що сегмент C став досить традиційним сектором і, ймовірно, пришов час для змін. Ідея полягає в тому, щоб знайти належний баланс між доступною вартістю, універсальністю та комфортом, кращою доступністю та кращим виглядом, оскільки завжди потрібна більша кількість унікальності у стилі».
Повністю новий C4, який повинен бути презентований у червні, вже був помічений на тестах й «шпигунські» зображення дали можливість створити перші рендери. Очікується, що кросовер відкриє нову еру дизайну для французької фірми.
«Клієнти хочуть оновлення дизайну, і це прекрасний спосіб проявити свою творчість, – додала директор продуктів та стратегій компанії Citroen Лоренс Хансен. – У нас є сильна спадщина в цьому сегменті, і ми знаємо, що нам потрібно робити і чого уникати. Автомобіль, який ми розробили, взяв найкраще з різних світів. Він матиме сильну індивідуальність та новий освітлювальний підпис від концепту 19_19 (на галереї нижче)».


На фоні постійного зростання продажу кросоверу, перехід нового С4 в цей сегмент зрозумілий. Але, новий C4 також перейде й в інший зростаючий сегмент: електрокари. C4 буде базуватися на платформі CMP групи PSA, яка дозволяє Citroen створити кросовер із бензиновою та дизельною силовими установками, а також запропонувати повністю електричну альтернативу.
Таку архітектуру можна побачити на останньому Peugeot 2008, який використовує акумуляторну батарею ємністю 50 кВт-год, що має забезпечити пробіг близько 305 км. Платформа також здатна прийняти 1,5-літровий дизельний двигун та 1,2-літровий трициліндровий турбо. Обидва, як очікується, будуть запропоновані в новому C4.
Отже, схоже, що виробники вирішили потрохи залишати традиційний C-сегмент, адже й покупці поступово рухаються від хетбеків до кросоверів. Нещодавно також стало відомо, що Renault готова зупинити виробництво моделі Mégane, аби перенести інвестиції у розвиток електромобілів.
Однак Citroen вважає, що його нова стратегія в сегменті змінить цю тенденцію.
«Ми прийдемо з новою концепцією, – додала Хансен. – Я мала шанс керувати ним [новим C4], і коли у вас є гідравлічна підвіска та електропривод, це справді має велике значення».
Раніше Citroën оголосив, що планує «електрифікувати» всі моделі до 2025 року, а хетчбеку Citroen C3 оновили дизайн та технології.
Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram та Google News.
Галерея концепта Citroen 19_19: