Німецький бренд Opel оголосив про завершення трансформації фірмового стилю марки, яка розпочалась після зміни власника.
Як відомо у 2017 році марку Opel у американського концерну GM купив інший автомобільний гігант PSA. Останніми роками лінійка моделей трансформувалась відповідно до плану розвитку під назвою Pace, а також з’явились й новинки, серед яких й електричні.
Зокрема, під час презентації нової електричної моделі Mokka вже був продемонстрований новий логотип, який й став обличчям бренду.
Тепер Opel показав спрощений двомірний логотип, а також шрифт під назвою Opel Next та яскравий жовтий колір, що має символізувати електричну енергію. Все це тепер є частиною візуальної складової бренду.
Варто додати, що останні новинки марки, як Mokka та Crossland, стали продовженням концепту GT X Experimental, котрий дебютував у 2018 році й показав новий стилістику дизайну Pure Panel, в основі якого була відмова від усього зайвого.
До речі, нещодавно наша редакція детально описала про тест-драйв седана Opel Insignia, а також підготувала фотогалерею з випробувань Opel Combo Life.
Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram, Facebook, Twitter та Google News.
Галерея Opel GT X Experimental: