Німецька марка Porsche вирішила більше не пропонувати модель 911 Carrera з атмосферними моторами.
Спорткар Porsche 911 сьомого покоління з індексом 992 був представлений більше року тому, але його базові версії почали оснащувати турбованим мотором помітно раніше. Актуальна генерація 911-го може стати найрізноманітнішим сімейством в історії моделі: є навіть активні чутки про появу гібридних модифікацій.
Однак повернення до атмосферних двигунів у планах Porsche не значиться.
При цьому, класичне компонування – задній привід, безнаддувний мотор і механічна коробка – теж відправляться у відставку, принаймні, в рамках 911 Carrera.
Як заявив виданню Evo глава лінійки Porsche GT Франк-Штефан Валлізер, атмосферний варіант спорткара виявився б занадто дорогим у розробці та не виправдав би витрат на своє створення. Крім того, справжніх консерваторів серед покупців 911 Carrera все ж замало.
Безнаддувний варіант все ще є у лінійці 718 – це купе Cayman GT4 і родстер 718 Spyder, які оснащуються 420-сильним двигуном об’ємом 4,0 л. І адаптувати його для моторного відсіку 911 Carrera теж неможливо: мотор виявився надто великим.
У Porsche пообіцяли докласти всіх зусиль, щоб зберегти для 911-ї хоча б механічну коробку передач. Валлізер сказав, що йому довелося сім разів виходити на раду директорів, щоб переконати керівництво запропонувати «ручний» варіант для нинішнього покоління спорткара, і можливо, таку трансмісію Porsche встановлюватиме на 911-й у майбутньому.
Однак, як зауважив Франк-Штефан Валлізер, день, коли спорткар остаточно стане двопедальним, одного разу все ж настане.
Нещодавно Porsche представила одразу два нових 911 Targa, а раніше Porsche 911 отримав новий колір, ретро інтер’єр та механіку.
Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Facebook та Twitter.
Джерело: Motor1
Галерея Porsche 911 Targa 4 та Targa 4S (2020):